پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک و عوامل موثر در افزایش ضریب ایمنی و جلب رضایت مشتریان

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

استفاده از طراحی های روز دنیا در ساخت دستگاه های کارواش دروازه ایی یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه های کارواش اتوماتیک است که تاثیر قابل ملاحظه ایی در افزایش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش بهره وری دستگاه داشته باشد. البته در کنار استفاده از دستگاهی ایمن و با کیفیت برای شستشو خودرو، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد نحوه عملکرد دستگاه و مراحل شستشو نیز نقش مهمی در ترغیب افراد برای مراجعه های بعدی و افزایش رضایت آنها از خدمات ارائه داده شده دارد.

 

نقش دستگاه کارواش تمام اتوماتیک در جلب رضایت مشتریان

کارواش اتوماتیک و نقش آن در جلب رضایت مشتریاغلب دستگاه های کارواش دروازه ایی مجهز به نمایشگر ها و لامپ های LED می باشند که مراحل مختلف در حال اجرا را نمایان می سازند. استفاده از این دستگاه علاوه بر جلوه های بصری و اطلاع رسانی به مشتریان از مراحل انجام شستشو، نقش مهمی در جلب اطمینان مشتریان نسبت به انجام تمامی مراحل شستشو دارد. استفاده از سنسور ها و فوتوسل ها و سنسور های مکانیکی کنترل اضطراری فاصله خشک کن فوقانی و بدنه خودرو و سنسور های مجاورتی تشخیص حد نهایی حرکت برس ها، دستگاه و خشک کن از دیگر ویژگی های کارواش های اتوماتیک می باشد تاثیر مستقیمی در افزایش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش اعتماد مشتریان دارد.

 

تاثیر استفاده از لوازم جانبی در کیفیت شستشو

زیر شویی خودرو و ارتقا کیفیت شستشواستفاده از لوازم و سیستم های مکانیزه ایی چون، سیستم زیر شوی خودرو ها، رینگ شوی ها و سیستم تصفیه و باز یافت آب، کیفیت شستشو را ارتقا داده و نقش مهمی در سازگاری دستگاه با محیط زیست ایفا می نماید. استفاده از برس های فوم و مواد شوینده مرغوب از دیگر موارد مهمی است که علاوه بر ارتقا کیفیت شستشو، با حفاظت از رنگ بدنه خودرو، موجب جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها به سیستم مدیریتب می گردد.

 

نکات ضروری در ارتقا ایمنی و افزایش بهره وری دستگاه کارواش

مهمترین مرحله ایی که نقش مهمی در سود آوری دستگاه و جلب رضایت مشتریان ایفا می نماید رسیدگی و نگهداری از دستگاه و رعایت نکات ایمنی می باشد که تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش خطرات احتمالی و افزایش عمر مفید دستگاه دارد.

 

نظافت محیط کارواش و نقش آن در کاهش خطر سقوط

کارواش انتوماتیک و نظافت آنبه منظور رعایت نکات ایمنی و اجتناب از وقوع خطرات احتمالی در هنگام شستشوی خودرو در دستگاه کارواش دروازه ایی نباید به محیط شستشو نزدیک شد. در صورت نیاز پس از اتمام عملیات شستشو و در حالیکه دستگاه کاملا متوقف شده است می توان به محوطه شستشو وارد شد. البته توجه به تمامی قسمت های دستگاه و گام برداشتن آهسته و با احتیاط تاثیر قابل ملاحظه ایی در جلوگیری از سقوط احتمالی دارد. از سوی دیگر نظافت روزانه و جمع آوری آلاینده ها از محیط شستشو نیز در جلوگیری از سقوط افراد در حین تردد در محوطه شستشو نیز نقش مهمی در کاهش خطر سقوط ایفا می نماید. شستشو و نظافت روغن موتور یا ضد یخ های ریخته شده در محیط دستگاه کارواش مانع از سقوط افراد در اثر لغزنده بودن سطوح می گردد.

 

رسیدگی و سرویس قطعات و دستگاه کارواش مکانیزه

کارواش اتوماتیک و رسیدگی و سرویس قطعاترسیدگی و سرویس منظم و با برنامه و تعویض و تعمیر قطعات معیوب و مستهلک دستگاه تمام اتوماتیک علاوه بر اینکه عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد، نقش مهمی در بهبود عملکرد دستگاه و ارتقا کیفیت شستشوی آن دارد. استفاده از لباس کار مناسب و رعایت نکات ایمنی در هنگام بررسی و رسیدگی به دستگاه شستشوی امری ضروری بوده و نقش مهمی در تامین سلامت پرسنل دارد. عدم دست کاری قطعات الکترونیکی چون موتور، جعبه اتصالات و بخش های الکتریکی دستگاه از نکات مهمی است که علاوه بر تامین سلامت افراد مانع از خرابی دستگاه و آسیب آن می گردد.

 

لینک های مفید:

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک: فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید