پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
ست لنس شستشو

ست های تخصصی شستشو خودرو؛ بخش اول ست لنس برس

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بسیاری از وسایل و تجهیزات اطراف ما توسعه یافته اند. صنعت کارواش نیز به مانند سایر صنایع ، رشد و پیشرفتی چشمگیر داشته که از کارایی، زیبایی، ارگونومیک بودن و تسهیل در کار بخشی از پیشرفت های بزرگ در تجهیزات کارواش بوده است. این امر زمانی بیشتر ملموس است که عکس های کارواش های امروزی در کنار عکس های کارواش های نسل های قبل تر دیده می شود.

در گذشته در کنار سختی کار در کارواش ها، کیفیت خروجی نیز بسیار پایین بوده است اما امروزه با توجه به توسعه همه جانبه کسب و کارها، کارواش ها نیز توانسته اند از فرصت استفاده نموده و کسب و کار خود را رونق ببخشند. در این بین کارواش های اروپایی از این فرصت بیشتر و بهتر استفاده کرده و سیستم های شستشو و نظافت خودرو را توسعه داده اند که این مهم سبب شده است تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. از سوی دیگر کارواش های سنتی و قدیمی در ایران به دلیل صرفه جویی های مالی از این توسعه جا مانده و هر روز بازار خود را کوچک تر می بینند. از این سو است که کارواش های سنتی و کمتر توسعه یافته در ایران عموما با مشکل تامین هزینه ها و حقوق پرسنل روبرو بوده و مجبور به گرفتن هزینه های اضافی همچون انعام می شوند.

ست های تخصصی شستشو در کارواش
ست های تخصصی شستشو در کارواش

چرا از ست های تخصصی شستشو در کارواش استفاده کنیم؟

مدرن سازی و توسعه فضای کسب و کار از روش های متداول جهت جذب مشتری بیشتر است. این نکته مهم در کارواش های سنتی ایرانی به طور کلی فراموش شده است و این تا آنجایی پیش رفته است که برخی از چهره و فضای برخی از کارواش ها بسیار آلوده و آشفته شده است . این آلودگی و آشفتگی سبب می شود تا تعداد مشتریان و درخواست کننده های خدمات کمتر و کمتر گردند. حتی اگر به واسطه پایین نگه داشتن هزینه خدمات، تعداد مشتریان این مراکز کم نشوند اما از آنجایی که ظرفیت شستشو در این تیپ کارواش پایین بوده و شستشوی خودرو در آنجا زمان زیادی به طول می انجامد، درآمد آنها رشدی در پی نخواهد داشت.

لنس برس تخصصی کارواش
لنس برس تخصصی کارواش

خرید و استفاده از ست های تخصصی شستشو همچون ست لنس برس، ست لنس دوقلو، ست لنس فشارقوی و یا ست لنس فوم پاش علاوه بر این که در زیبایی محوطه و جلوگیری از عدم آشفتگی در کارواش نقش بسزایی دارند، به سبب ارگونومیک بودن و تسهیل در انجام کار موجب بالارفتن سرعت شستشو و افزایش درآمد کارواش ها می گردند.
همچنین ست های مدرن و تخصصی می تواند در کاهش هزینه های جاری کارواش نیز موثر باشند. به طور مثال در گذشته کارواش داران برای تولید کف شستشو از مخزن های فوم ساز استفاده می کردند. مخزن های فوم ساز همواره با دو چالش روبرو هستند. اگر فوم داخل آن به موقع مصرف نشود در داخل مخزن باقی مانده و سبب خوردگی و از بین رفتن مخزن می گردد و اگر تعداد مراجعه کننده بیشتر از مقدار فوم ساخته شده باشد، می بایست زمانی را برای تولید مجدد فوم اختصاص داد. اما این ست های شستشو نیازی به فوم ساز نداشته و توسط انژکتوری کوچک فوم و کف شستشو را می سازند.

لنس برس فوم پاش کارواش
لنس برس فوم پاش کارواش

ست لنس برس چیست؟

ازمهم ترین و جدیدترین ست های شستشو، ست لنس برس است. این لنس کاملا ارگونومیک و سبک قابلیت پاشش فوم و کف سازی را نیز داراست. این لنس جایگزین بسیار مناسبی برای دستمال، ابر و اسفنج های مورد استفاده در کارواش هاست. از آنجایی که دستمال، ابر و اسفنج مورد استفاده در کارواش ها بر روی زمین شستشو می شوند، شن و ماسه های ریز در بافت آنها وجود دارد که این می تواند آسیب های جدی به بدنه خودرو وارد نماید. اما استفاده از لنس برس علاوه بر سهولت در شستشو خودرو از آسیب به رنگ بدنه خودرو نیز جلوگیری می نماید.
جنس برس های این لنس از الیاف طبیعی بوده که بسیار نرم و با دوام می باشد. درزیراین الیاف که به صورت مستحکم به فریم اتصال پیدا کرده است نازل هایی تعبیه شده است که می تواند فوم سازی لازم را صورت دهد.ایجاد فوم توسط نازل ها به کمک الیاف طبیعی برس عملیات شستشوی خودرو را به صورت چشمگیری ساده و آسان می نماید.

تجهیزات ست لنس برس
تجهیزات ست لنس برس

چه تجهیزات دیگری در ست لنس برس وجود دارد؟

گان یا تفنگی آلمانی از دیگر تجهیزات این ست می باشد. این گان ماشه دار آلمانی برای فشار 310 بار و دمای 150 درجه سانتی گراد طراحی وساخته شده است. گان ایزی واش آلمان برای کاردر محیط های سخت و صنعتی تولید شده است و به همین منظور دارای بدنه فوق العاده مستحکم می باشد.

ست لنس برس کارواش
ست لنس برس کارواش

همچنین این ست دارای شینگ فوق العاده سبک کامفورت آلمان است. این شیلنگ که برای استفاده همراه با بوم طراحی شده است از بافت نخی نانو تشکیل و برای فشار کاری تا 200 بار تولید و عرضه گردیده است. این شینگ فوق سبک مخصوص کار درکارواش بوده و در برخورد با بدنه خودرو هیچ آسیبی به رنگ نمی رساند. محدود کننده خمش شیلنگ از دیگر متعلقات شیلنگ کامفورت است که از شیلنگ کارواش در برابر آسیب های خارجی محافظت می نماید.

انژکتور مواد شوینده دیگر تجهیز این ست می باشد که وظیفه تنظیم مواد شوینده و کف سازی را دارد. انژکتور که مواد شوینده را به سمت نازل ها هدایت می کند می تواند به کمک مکش هوا، ایجاد خلا و نازل های فوم ساز، کف مورد نیاز شستشوی خودرو را به وجود آورد. شیر تنظیم مواد شوینده که بر روی این انژکتور قرار گرفته است نیز می تواند میزان مصرف مواد شوینده و در نتیجه مقدار کف تولید شده را کنترل نماید.

لنس روکش دار ایزی واش
لنس روکش دار ایزی واش

آخرین تجهیز این ست حرفه ای و تخصصی، لنس روکش دار ایزی واش آلمان است. این لنس بلند که دارای خم مهندسی شده است، شستشو بدنه خودرو را تسهیل می نماید. همچنین طول این لنس به میزانی در نظر گرفته شده است که در هنگام شستشو و پاشش کف به سمت کاربر نباشد. روکش این لنس که از مواد پلاستیکی فوق العاده با کیفیت است نیز موجب می گردد تا در زمستان و تابستان کار کردن با آن راحت تر باشد. داغ شدن و یا سرد شدن بیش از حد لنس از دشواری هایی است که در هنگام نگهداشتن لنس با آن روبرو هستیم.

ست لنس برس از ست های حرفه ای و مدرن شستشو و نظافت کارواش
ست لنس برس از ست های حرفه ای و مدرن شستشو و نظافت کارواش

ست لنس برس از ست های حرفه ای و مدرن شستشو و نظافت کارواش است که توسط شرکت پیشرو پاکران نماینده انحصاری شرکت R+M/Suttner آلمان معرفی و به بازار ایران عرضه شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ می توانید با شماره تماس شرکت 88999400 تماس گرفته و یا از طریق صفحه تماس با ما و به تکمیل فرم تماس اقدام نمایید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید