پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

انواع خدمات قابل ارائه در کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

نگهداری و حفاظت از خودرو های امری مهم و ضروری می باشد که معمولا از آن به عنوان شستشوی سطوح بدنه خودرو تعبیر می شود. شستشو و نظافت سنتی سطوح بدنه خودرو برای بسیاری از افراد فرآیندی پیچیده و زمان بر می باشد، از این رو استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک که با برنامه ایی منظم و دقیق تمامی بخش های سطوح بدنه خودرو را شستشو داده و نظافت می نمایند، می تواند پاسخ مناسبی برای نیاز های نظافتی محیط باشد. در این میان معرفی خدمات قابل ارایه به مشتریان کارواش و توضیح اجمالی در مورد روند شستشوی خودرو ها در دستگاه کارواش اتوماتیک می تواند آگاهی مشتریان را نسبت به فرایند شستشو و نظافت خودرو افزایش داده و آنها را در انتخاب خدمات ارائه شده در کارواش راهنمایی نماید. مسلم است که معرفی و ارائه خدمات متنوع تاثیر بسزایی در جلب رضایت مشتریان دارد.



نظافت فضای داخلی خودرو ها در کارواش

کارواش اتوماتیک و نظافت فضای داخلینظافت فضای داخلی و حذف آلودگی ها از روی سطوح داخلی خودرو، همانند نظافت سطوح بیرونی از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. از این رو ارائه خدمات نظافت داخلی در کنار شستشوی سطوح بیرونی توسط دستگاه کارواش اتوماتیک نه تنها جلوه های بصری خودرو را به میزان قابل ملاحظه ایی افزایش داده و رضایت خاطر مشتریان را در پی دارد بلکه موجب افزایش سود آوری و بهره وری کسب و کار نیز می گردد.


 

جمع آوری و حذف گرد و غبار و انواع آلاینده های خشک

کارواش اتوماتیک و جارو کشی فضای داخلیتجهیزات مکانیزه ایی که برای نظافت فضای داخلی خودرو به کار می روند به واسطه تجهیز به نازل ها و سری های متنوع می توانند تمامی آلاینده ها و گرد و غبار نفوذ کرده در داخل شیار ها و بخش های مختلف خودرو را نظافت نموده و ظاهر آن را آراسته تر نمایند.


 

شستشوی صندلی های خودرو در کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و شستشوی صندلی های ماشینیکی از بخش های که در نظافت و شستشوی کامل یک خودرو نادیده گرفته می شود، صندلی ها و سقف خودرو می باشد. معمولا صندلی های خودرو ها به واسطه استفاده مکرر و طولانی مدت آلوده و کثیف می شوند. اگر چه در نگاه اول شستشو و نظافت این صندلی ها بسیار دشوار می باشد اما صاحبان کارواش اتوماتیک به واسطه استفاده از تجهیزات مکانیزه موجب سهولت و تسریع در آن می گردند.


 

واکس سطوح داخلی

کارواش اتوماتیک و واکس داشبورداستفاده از واکس بر روی سطوح درب ها و داشبورد خودرو نه تنها موجب جلای بیشتر سطوح داخلی می شود بلکه به واسطه ایجاد پوشش محافظ بر روی این سطوح، عمر مفید آنها را افزایش داده و ضریب آلودگی مجدد آنها را به میزان قابل ملاحظه ایی کاهش می دهد.


 

شستشوی موتور در کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و شستشوی موتئریکی دیگر از خدمات ارائه شده در کارواش اتوماتیک، شستشو و نظافت موتور خودرو می باشد که عملا با استفاده از شیوه های سنتی و دستی غیر ممکن است. استفاده از کارواش صنعتی آب گرم، با استفاده از پاشش پر فشار آب داغ بر روی موتور و سیستم جلو بندی خودرو تمامی آلودگی های چرب، روغنی را از روی سطوح حذف می نماید. حذف آلودگی ها از این بخش ها علاوه بر افزایش عمر مفید قطعات داخلی موجب بهبود عملکرد سیستم جلو بندی و موتور خودرو می شوند.

زیر شویی خودرو ها در دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و شستشوی سطوح زیرین خودرو دستگاه اتوماتیک کارواش در صورت تجهیز به سیستم زیر شوی به راحتی می توانند سطوح زیرین و شاسی های خودرو را شستشو دهند. در صورت فقدان این سیستم صاحبان کارواش به منظور ارتقا کیفیت و شستشوی تمامی سطوح از دستگاه های کارواش صنعتی مجهز به لنس های انحنا دار استفاده می نمایند که امکان شستشو و نظافت سریع، آسان و با کیفیت سطوح زیرین و شاسی های خودرو را برای کاربر فراهم می نماید.

 


لینک های مفید:

کارواش مکانیزه : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید