پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده کارواش اتوماتیک

بهترین مواد شوینده برای شستشوی خودرو در کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

مدیر یک کارواش مسئولیت کیفیت شستشوی خودرو ها را به عهده دارد و وظیفه دارد بهترین دستگاه ها و ابزار را برای کارواش تهیه نماید. در این صورت است که می تواند کیفیت بالای شستشوی خودرو را برای مشتریان تضمین نماید. شستشوی با کیفیت خودرو با افزایش کارایی حتی موجب افزایش ارزش آن نیز می شود. باید توجه داشت که طیف گسترده ای از مواد شوینده برای شستشوی خودرو وجود دارد که با انواع دستگاه ها و تجهیزات کارواش مانند کارواش اتوماتیک دروازه ای، کارواش اتوماتیک تونلی، کارواش دستی یا واترجت سازگار هستند. برخی مواد شوینده نیز مخصوص شستشوی فضای داخلی خودرو ها هستند. بنابراین می توان تمامی نیازهای مشتری را پاسخ داد. در این مقاله مواد شوینده کارواش دروازه ای و کارواش دستی بررسی شده اند.

 

مواد شوینده قابل استفاده در کارواش اتوماتیک

در کارواش اتوماتیک دروازه ای، چهار رده مواد شوینده وجود دارد که در مراحل مختلف شستشو مورد استفاده قرار می گیرد و موجب نتایج چشمگیر در کیفیت شستشو خواهد گردید.

 

– ماده شوینده مخصوص شستشوی رینگ و حشرات در عین حال که برای شستشوی رینگ و لاستیک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، بقایای حشرات را نیز حتی در فصول گرم، می تواند به خوبی از سطح خودرو پاک کند. این محصول یک شوینده 2 در 1 محسوب می شود. این ماده شوینده می تواند به صورت اسپری یا فوم مورد استفاده قرار گیرد. این شوینده برای مرحله پیش شستشو در کارواش اتوماتیک بسیار مناسب است. علاوه بر این، کاربرد دوگانه این ماده شوینده باعث کاهش میزان مصرف مواد شیمیایی مورد نیاز شده است.

 

– فوم ویژه Infinite Mousse که در کارواش استفاده می شود به شستشوی موثر کمک می کند. فوم های غلیظ با رنگ های روشن علاوه بر شویندگی در سطح بالا، باعث می شوند شستشوی خودرو دیدنی و جذاب شود.

 

– Mousse Shine یک فوم بسیار فعال و ویژه است. این ماده شوینده علاوه بر داشتن قدرت پاک کنندگی در مرحله خشک کردن نیز بسیار مفید است. این شوینده یک لایه براق بر روی سطح خودرو بر جای می گذارد. مرحله پولیش و واکس زنی مرحله ای ضروری است و ممکن است انجام نشود. بنابراین این ماده را می توان 3 در 1 به حساب آورد که توانایی شستشوی گرد و خاک از سطح، درخشش و حفاظت از رنگ و بدنه خودرو و حتی خشک شدن سطح می شود.

 

– واکس Glossy Tears یک واکس براق کننده است. این واکس علاوه بر این که موجب خشک شدن سریع و کامل سطح می شود، یک لایه محافظ در برابر آلودگی ها بر روی بدنه ایجاد می کند. واکس در هنگام بارندگی باعث پراکنده شدن باران از روی سطح خودرو می شود.

 

مواد شوینده قابل استفاده در کارواش دستی

در صورتی که در یک محیط از کارواش دستی استفاده می شود می توان از مواد شوینده مشترک بین کارواش اتوماتیک و کارواش دستی که در بخش قبل توضیح داده شد استفاده نمود.

 

– ماده شوینده شستشوی رینگ و از بین برنده حشره از سطح در مرحله پیش شستشو با کارواش دستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده شوینده در مرحله پیش شستشو اجازه می دهد تا به راحتی بتوان گرد و خاک و بقایای حشرات و فضولات پرندگان را به راحتی از سطح جدا نمود.

 

– فوم مخصوص Infinite Mousse نیز برای شستشو با کارواش دستی به کار می رود. این ماده با قدرت پاک کنندگی بالا و غلظت زیاد، کل سطح خودرو را پوشش می دهد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید