Esens

ایستوبال با داشتن نزدیک به 70 سال تجربه در صنعت کارواش، معتقد است که برای حصول بهترین نتیجه، وجود مواد شوینده مؤثر و با کیفیت الزامی است. در همین راستا، این شرکت برند esens را برای فعالیت در بخش مواد شوینده و شیمیایی کارواش تأسیس نموده است. محصولات تخصصی esens با کیفیت تضمین شده خود، نیاز کارواش داران به مواد شوینده را برطرف نموده و رضایت مشتریان کارواش را نیز جلب می نماید.

زمنیه های کاربرد مواد شوینده
esens دارای آخرین فن آوری و جدیدترین راه حل ها برای تسهیل شستشوی انوع خودرو و وسیله نقلیه می باشد. مواد شوینده تولید شده توسط این شرکت در بخش های مختلفی در کارواش مورد استفاده قرار می گیرد از جمله:

– شستشو توسط کارواش اتوماتیک دروازه ای و کارواش اتوماتیک تونلی

– کارواش سلف سرویس

– وسایل نقلیه تجاری

– شستشو و نظافت دستی بدنه خودرو و فضای داخلی آن

– نظافت و نگهداری تجهیزات کارواش

انواع محصولات
استفاده از مواد شوینده مناسب و تخصصی برای دستیابی به کیفیت مطلوب شستشو بسیار ضروری می باشد. مشتریان برای شستشوی بهتر اتومبیل خود، از دستگاه کارواش اتوماتیک استفاده می کنند و با استفاده از مواد شوینده تخصصی در این دستگاه ها، عملیات شستشو با کیفیت عالی انجام می پذیرد. از این مواد شوینده تخصصی برای عمل پیش شستشوی خودرو استفاده می شود و با جدا کردن آلودگی هایی مانند گل و لای یا لکه های چرب، حشرات و فضولات پرندگان از سطح، آن را برای شستشوی اصلی آماده می کند. مواد شوینده esens شامل شامپو و فوم جهت شستشو، واکس به منظور نگهداری از خودرو و انواع شوینده برای مراقبت از خودرو و نظافت داخل آن می باشد. استفاده از فوم یا شامپو بستگی به نوع دستگاه کارواش و دستی یا اتومایتک بودن آن دارد و باید یکی از این نوع ماده شوینده انتخاب گردد. رایحه های خوشبوی این مواد و همچنین شامپو و فوم های رنگی از انتخاب های دلخواه برای استفاده می باشد. ایجاد براقیت و شفافیت در سطح خودرو و نگهداری از بدنه آن در مقابل باران و گرد و خاک تا مدت ها به وسیله واکس امکان پذیر می باشد. این مواد شوینده باعث می شوند تا مشتریان به نتیجه مطلوب خود برسند.

هیچ محصولی یافت نشد.