Istobal

شرکت ISTOBAL در سال 1950 توسط اسماعیل توماس آلاکرئو، در شهر والنسیای کشور اسپانیا تأسیس گردید. آغاز به کار این کمپانی در قالب یک تعمیرگاه خودرو بود که پس از گذشت مدت زمانی منجر به طراحی اولین دستگاه روغن‌کاری خودرو توسط مؤسس آن گردید. به پشتوانه موفقیت حاصل شده از اختراع این دستگاه، ایستوبال زمینه کاری خود را از تعمیر خودرو به تولید تجهیزات خدمات خودرو یعنی دستگاه های کارواش و تجهیزات وابسته،‌ تغییر داد. این شرکت در سال 1963 اولین کارواش دروازه ای خود را به همراه پمپ فشار قوی تولید نمود. سرانجام سال 1973، سال شکوفایی ایستوبال در عرصه کارواش های اتوماتیک بود، چرا که این شرکت با تولید اولین کارواش اتوماتیک دارای برس و خشک کن، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت معرفی شد. 24 سال بعد کارواش های دروازه ای سری M که شامل دستگاه های مدرن ایستوبال است، تولید و به بازارهای جهانی معرفی گردید. کمپانی ایستوبال از سال 2004 با ایجاد شرکت های تابعه در دیگر کشورهای قاره اروپا و کل جهان، شروع به گسترش روند تولید خود نمود. این شرکت هم اکنون با داشتن 9 زیرمجموعه و کارخانه تولید و مونتاژ در کشورهایی همچون اسپانیا، فرانسه، برزیل و ایالات متحده و صادر نمودن محصولات به حدود 70 کشور، به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه تجهیزات مکانیزه شستشوی خودرو در سطح دنیا شناخته می شود.

انواع محصولات ایستوبال
در حال حاضر محصولات تولیدی ایستوبال عبارتند از: کارواش اتوماتیک دروازه‌ای یا رول اوور، کارواش تونلی تمام اتوماتیک، جت واش، انواع سیستم های شستشوی اتوماتیک ماشین آلات سنگین، تجهیزات شستشوی اتوماتیک قطار و واگن، تجهیزات جانبی کارواش، مواد شوینده و نگهدارنده خودرو، و سیستم های تصفیه و بازگشت آب.

ویژگی های ایستوبال
کمپانی ایستوبال تولید کننده دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات کارواش، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از میان محصولات ارائه شده به بازار متمایز می سازد. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

– نوآوری: یافتن راه حل های جدید برای محصولات و خدمات جدید و ارائه آن ها به مردم برای رفاه بیشتر آن ها.
– پیشرفت: بررسی و تحقیق مداوم در جهت بهبود عملکرد و ارتقای محصولات.
– برتری: یافتن راه حل های موثر و کارآمد برای انجام تمامی کارها برای ایجاد بالاترین کیفیت و در عین حال سریع ترین و ساده ترین راهکار.
– تمرکز بر خدمات: تمرکز بر دستیابی به حداکثر رضایتمندی مشتری و توجه به نیاز آن ها برای کسب تجربه در زمینه راهنمایی مشتریان آینده.
– تعهد: در نظر گرفتن اصول اخلاقی، صداقت و پاسخگویی مناسب در جهت ایجاد اعتماد و داشتن روابط بلند مدت با مشتریان.

Showing 1–16 of 21 results, including child brands