پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

نظافت بهینه خوردوی سنگین با کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه های کارواش اتوماتیک امروزه در جهان محبوب شده اند و تعداد این دستگاه ها در سطوح شهرها در حال افزایش می باشد. یک کارواش اتوماتیک توانایی شستشوی انواع خودروها را خواهد داشت. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ها شستشوی خودروهای سنگین مانند اتوبوس ها و کامیون ها می باشد. دستگاه کارواش خودرو سنگین این توانایی را دارد که یک اتوبوس با طول 12 متر را در زمان تقریبی دو دقیقه به طور کامل و با کیفیت بالا تمیز نماید. در ادامه این مقاله به بیان ویژگی ها و مزایای کارواش اتوماتیک ماشین سنگین پرداخته خواهد شد.

 

کاربری آسان کارواش اتوماتیک

کار با کارواش اتوماتیک بسیار آسان است. این دستگاه شامل سه چراغ راهنما بوده که هر فاز شستشو را مشخص و محل قرار گیری خودرو را تعیین می نماید. این چراغ های راهنمایی همچنین، به منظور تعیین برس زنی جلو و عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر، رسیدگی و مراقبت از خودروهای سنگین شهری بسیار آسان تر خواهد شد. به عنوان مثال، استفاده از کارواش اتوماتیک برای رانندگانی که باید خودروی خود را به طور مداوم تمیز نگاه دارند بسیار آسان تر و سریع تر خواهد بود.

 

مزایای استفاده از کارواش ماشین سنگین

کارواش ماشین سنگین بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است و می تواند ناوگان بزرگ را فارغ از طول مورد شستشو قرار دهد. فضای مورد نیاز این دستگاه بسیار کم می باشد و حتی احتیاجی به ریل های طولانی جلو‌برنده نیز نیست. این مدل از کارواش اتوماتیک اجازه می دهد تا کاربر برنامه های مختلف شستشو را برای وسایل نقلیه سنگین تنظیم نماید و از برس های کناری اضافی به منظور شستشوی هرچه بهتر دستگاه بهره مند گردد. همچنین، می توان از یک برس افقی برای شستشوی سقف اتوبوس و کامیون و زیر شاسی خودرو استفاده نمود که کارایی شستشو را به حداکثر می رساند.

 

ویژگی های دستگاه کارواش اتوماتیک

در ادامه برخی از ویژگی های اختیاری این دستگاه معرفی خواهد شد:

 

برس های اضافی

امکان اضافه شدن برس با ارتفاع های گوناگون به منظور شستشوی عمقی جلو و کناره های محل های دور از دسترس در خودرو وجود دارد.

 

شستشوی سقف

یک برس افقی قابلیت حرکت در طول 1.5 متر را دارد و می تواند سقف وسایل نقلیه مختلف را شستشو دهد. شستشو سقف وسیله نقلیه منجر به یک نتیجه کامل تر می گردد و مانع از آسیب رساندن گرد و خاک سقف به قسمت های جانبی خودرو می شود. این ویژگی اختیاری می تواند کیفیت یک شستشوی عالی را تضمین نماید.

 

پیش شستشو به کمک مواد شوینده

اگر خودرو نیازمند شستشوی عمیق و بیشتری باشد، می توان از مواد شوینده به منظور افزایش کیفیت و کارایی شستشو استفاده نمود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید