پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

اختتامیه نمایشگاه Automechanika و موفقیت شرکت ایستوبال در صادرات به خارج از اروپا

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در بزرگترین نمایشگاه عرضه محصولات خودرو، شرکت ایستوبال با ارایه محصولاتی با تکنولوژی های ارتقا یافته، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ایی M’NEX32 ، برس های جدید رینگ شوی که به واسطه طراحی ویژه به تمامی بخش های رینگ خودرو دسترسی دارد، در کنار بسیاری از تحولاتی که موجب بهبود بیشتر دستگاه های کارواش گردیده بود، توجه همگان را به خود جلب کرد.


Yolanda Tomás مسئول بخش توسعه و بازرگانی شرکت ایستوبال،با تاکید بر تلاش های بخش تحقیق و توسعه و ارتقا محصولات شرکت به منظور تطابق با خواسته ها و نیاز های این نمایشگاه به توضیح دیگر تکنولوژی های به کار رفته در دستگاه کارواش دروازه ایی M’NEX32 که مورد تحسین بازدیدکنندگان بود، مانند زاویه گیری برس های کارواش اتوماتیک به منظور شستشوی بهتر و با کیفیت تر سطوح عقب خودرو، فرکانس قابل تغییر به منظور کنترل تمامی موتور های دستگاه و سیستم جدید بهینه ساز مواد شوینده esens پرداخت.


از دیگر تکنولوژی های خلاقانه در طراحی های شرکت ایستوبال می توان به نازل های پاشش آبشاری فوم، صفحه LED کارواش تمام اتوماتیک M’NEX32 اشاره نمود. همچنین سیستم N’joyWash jet wash که موسیقی، رایحه و نورپردازی را با هم ترکیب می کند در کنار وسایل جانبی چون تجهیزات کودکان یا تجهیزات شستشوی دو چرخه و موتور از دیگر خلاقیت های این شرکت در طراحی و تولید محصولات می باشد.


Rafael Tomás, مدیر فروش شرکت ایستوبال، اظهار نمود که پس از شرکت در این نمایشگاه، انتظار می رود که میزان صادرات شرکت به خارج از اروپا افزایش یابد. بر اساس اظهارات او، دستگاه های کارواش اتوماتیک و دیگر محصولات شرکت ایستوبال که در این نمایشگاه ارائه شد، مورد استقبال چشمگیر کمپانی های آسیایی به ویژه شرکت های خاورمیانه قرار گرفته و در بین مراجعه کنندگان مشتریانی از آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا برای محصولات این شرکت وجود دارند. نمایشگاه Automechanika با حضور 4820 غرفه دا از 170 شرکت جهان و 136000 بازدید کننده به کار خود خاتمه داد.


لینک های مفید:

دستگاه کارواش اتوماتیک : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید