پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

انواع کارواش اتوماتیک دروازه ای و پاسخ به سلیقه های گوناگون

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه طیف گسترده ای از دستگاه های کارواش اتوماتیک دروازه ای طراحی و ساخته شده اند که هر یک مناسب ترین دستگاه برای اهداف مورد نظر می باشند. کارواش های اتوماتیک دروازه ای از دو جنبه با یکدیگر تفاوت دارند و آن ظرفیت شستشو و تجهیزات اختیاری است و البته باید بدانیم که کیفیت شستشو در تمامی آن ها یکسان خواهد بود. با توجه به تنوع در این محصولات صاحبان کارواش می توانند دستگاه مورد نظر را با در نظر گرفتن شرایط موجود مانند امکانات، درخواست های مشتریان، تعداد مراجعه در روز و … دستگاه مناسب را انتخاب نموده و اقدام به نصب و راه اندازی آن کنند. انواع کارواش های اتوماتیک دروازه ای موارد زیر را شامل می شوند.


کارواش اتوماتیک دروازه ای M1

کارواش اتوماتیکاین دستگاه شستشوی ماشین کوچک ترین مدل در میان کارواش های دروازه ای است و ساده ترین نوع آن ها به شمار می آید. کارواش دروازه ای M1 یک دستگاه کاربردی با طراحی ساده و بسیار جمع و جور و در عین حال قوی است که فرآیند شستشو و خشک کردن را با کیفیت هر چه تمام تر انجام می دهد. این دستگاه به برس های عمودی با قابلیت زاویه گیری، سامانه شامپو و واکس زدن و خشک کن 12 کیلو واتی که در بالا و کناره های دستگاه قرار گرفته، مجهز شده است و برخی موارد اختیاری مانند نازل های آب فشار قوی به دستگاه M1 اضافه نمی شود. این کارواش به عنوان یک سرویس اضافی برای کارگاه ها و فروشگاه ها یک ابزار کاملاً ایده آل محسوب می گردد.


کارواش اتوماتیک دروازه ای مدل M’START

کارواش اتوماتیکیکی دیگری از مدل های پایه ای دستگاه ماشین شوی است که برای شروع یک کسب و کار جدید انتخابی عالی خواهد بود. دستگاه M’START شستشویی کامل را ارائه می دهد که برای نصب در مراکزی مانند پمپ های بنزین بسیار مناسب است. به علاوه این دستگاه شستشوی ماشین از PLC یک پارچه و صفحه نمایش رنگی و لمسی به منظور کنترل دارد و قابل برنامه ریزی می باشد. خشک کن 2/15 کیلو واتی آن می تواند به صورت ثابت و یا متحرک با قابلیت تشخیص شکل خودرو نصب گردد.




کارواش اتوماتیک M’NEX22

کارواش اتوماتیکاین مدل قدرتمندترین دستگاه در میان کارواش های اتوماتیک دروازه ای است. طراحی و ساخت دستگاه شستشوی ماشین M’NEX22 برگرفته از آخرین تکنولوژی ها و قابلیت برنامه ریزی انعطاف پذیر می باشد. این کارواش با سرعت بالا عمل نموده و موقعیت برس ها را با استفاده از مبدل ها و نرم افزارها کنترل می کند. وجود آخرین نسل از فوتوسل های پیشرفته، خشک کن های افقی و جانبی، برس های چرخ شوی، جت واش، نازل پاشش مواد شوینده و … از ویژگی ها منحصر به فرد کارواش اتوماتیک دروازه ای به شمار می آید. ماشین شوی M’NEX22 بهترین گزینه و کامل ترین دستگاه تولید شده از جنبه های گوناگون است که از جذاب ترین طراحی برخوردار می باشد.


کارواش اتوماتیک M’NEX28

کارواش اتوماتیکدستگاه M’NEX28 یک کارواش تمام اتوماتیک دروازه ای با پنج برس یعنی 4 برس عمودی و 1 برس افقی می باشد و توان عملیاتی خشک کن آن به گونه ای است که کوچک ترین بخش ها را خشک می کند. در این مدل از دستگاه دو خشک کن افقی با توان 8 کیلو وات به صورت هم زمان عملیات خشک کردن را انجام می دهند.

 

 

کارواش اتوماتیک FLEX5

کارواش اتوماتیکدستگاه FLEX5 اولین و تنها کارواش اتوماتیک موجود در بازار است که به عنوان یک اختراع ثبت گردیده زیرا دارای قابلیت تبدیل از سه برس به پنج برس می باشد بدون آن که نیازی به تغییر دستگاه باشد. هنگامی که نیاز به بهبود ظرفیت شستشو و خشک کن احساس شود می توان با استفاده از پنج برس زمان عملیات را تا 30 درصد کاهش داد. این دستگاه نیز با گزینه های اختیاری متنوعی عرضه می گردد.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید