پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

دستیار مجازی ایستوبال جایزه نمایشگاه اتومکانیکا موتورتک را کسب نمود

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت اسپانیایی ایستوبال طراح و سازنده دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات کارواش نوآوری به خاطر طرح ابتکاری خود یعنی دستیار مجازی در انتخاب برنامه شستشو، از سوی گالری نوآوری موتورتک اتومکانیکا ( Motortec Automechanika) موفق به دریافت جایزه گردید.

برگزار کنندگان نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در کشور اسپانیا در تاریخ 18 مارس سال 2017 میلادی فهرست برندگان گاری نوآوری را به صورت عمومی اعلام نمودند. این جایزه در بخش پیشرفت های فنی و تکنیکال به برندگان تعلق می گیرد.

در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های کارواش اتوماتیک شرکت ایستوبال جایزه ای برای دستیار مجازی دریافت نمود. این برنامه یعنی دستیار مجازی به منظور تسهیل انتخاب برنامه شستشو برای مشتریان و کاهش زمان انتخاب تا 50 می باشد.

با وجود طراحی کاربر محور و الگوریتم های خاص، دستیارهای مجازی به کاربران کمک می کنند تا بهترین برنامه شستشوی کارواش اتوماتیک را برای با توجه به نیازها و شرایط وسیله نقلیه خود انتخاب کنند. این سیستم موجب بهبود شرایط محیطی کارواش (عدم ایجاد ترافیک) می گردد و در نتیجه آن سود کسب و کار افزایش می یابد.

شرکت ایستوبال جهت بهبود کیفیت کارواش اتوماتیک ، اثر بخشی و تجربیات کاربران، آخرین راه حل های خود را در نمایشگاه موتورتک ارائه نموده است.

 در نمایشگاه موتورتک ایستوبال آخرین تحولات و پیشرفت های خود را با تمرکز بر کیفیت، اثر بخشی و تجربه مشتریان عرضه می کند.

نمایشگاه موتورتک سکوی پرتابی برای ارائه آخرین دستاوردهای شرکت اسپانیایی ایستوبال بود و جدیدترین محصول تولیدی خود دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای M’NEX32 را که دارای ویژگی های منحصر به فرد، برس های چرخ شوی چندتایی  و گزینه های اختیاری خلاقانه می باشد، معرفی نمود. این سیستم نوین تمامی بخش های دور از دسترس رینگ را شستشو با نتیجه ای  بسیار بهتر از شیوه های دستی شستشو می دهد. علاوه بر این چرخ شوی جدید با هر دستگاه کارواش اتوماتیکی سازگاری دارد و قابل نصب بر روی آن ها خواهد بود.

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک جدید به دلیل داشتن لامپ های LED و صفحه نمایش، فوم کمانی و سیستم تنظیم مواد شوینده تمیزی کامل و تجربه ای با ارزش را برای کاربران ضمان می کند.

به منظور شستشوی وسایل نقلیه تجاری شرکت ایستوبال کارواش ماشین سنگین خود را به تازگی ارتقا داده که مجهز به یک شوینده فشار قوی می باشد که برای ماشین هایی که با کارواش های متداول قابل شستشو نبودند، به کار می رود.

به همین ترتیب برای نخستین بار شرکت ایستوبال سیستم ترکیب کننده ای ارائه داده که ابزاری ساده و مناسب برای کنترل و رقیق کردن خودکار مواد شوینده است. این سیستم سبب صرفه جویی در زمان اپراتور برای آماده سازی محصول می شود، ضمانت می کند که ماده به طور کامل  حل شده و هم چنین ساخت و استفاده از مواد شوینده آسان تر، سریع و ایمن می گردد. و در نهایت قالب جدیدی از ترکیب کننده های مواد شوینده توسط شرکت esens ارائه می شود که یک تغلیظ کننده فوق العاده برای مواد کارواش است و میزان گاز CO2 به میزان 80 درصد کاهش داده و به محیط زیست آسیبی نمی رساند.

در این نمایشگاه یک برنامه کامپیوتری برای کنترل از راه دور و مدیریت امکانات کارواش نیز به نمایش گذاشته شده است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید