پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده ایستوبال

افزایش 70 درصدی فروش مواد شوینده و شیمیایی ISTOBAL esens طی سه سال گذشته

این مطلب رو به اشتراک بگذارید
محصولات شیمیایی ایستوبال
افزایش فروش محصولات شیمیایی ایستوبال

آمار فروش جهانی محصولات ISTOBAL esens، به عنوان محصولات شیمیایی طراحی شده برای تسهیل عملیات شستشوی انواع خودروها و پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان ایستوبال، در سه سال گذشته تا 70 درصد افزایش یافته است. فروش در این بازه زمانی، به ویژه در بخش صادرات و فروش خارجی این محصولات رشد چشمگیری داشته، تا آنجا که فروش در بازارهای خارجی تا 82 درصد افزایش بین سالهای 2016 تا 2019 را نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش محصولات در بازارهای داخلی اسپانیا نیز در مدت مشابه 58 درصد رشد داشته است.

این شرکت اسپانیایی به عنوان یکی از پیشتازان تولید کارواش و محصولات مراقبتی در صنعت خودرو، همچنین به دنبال آن است که خط تولید خلاقانه محصولات شوینده تجزیه‌پذیر خود را که در سال 2010 تأسیس نموده است، در سطح بین‌المللی تقویت نماید. این موفقیت در سالهای اخیر، مرهون کیفیت و اثرگذاری بالای این محصولات شیمیایی، نفوذ ISTOBAL esens در بازارهای بین‌المللی و پیروزی در شماری از مناقصه‌های برگزار شده است.

این شرکت در حال حاضر محصولات شیمیایی خود را به بیش از 50 کشور صادر می‌کند و پیشتاز بازار این محصولات در کشورهایی همچون دانمارک، ترکیه، اسپانیا، پرتغال و برخی دیگر از کشورها است. اروپا اصلی‌ترین هدف بین‌المللی فروش محصولات شیمیایی ایستوبال بوده و مهم‌ترین بازارهای صادرات این محصولات کشورهای فرانسه، لهستان، انگلیس، ایتالیا، اتریش، کرواسی، کشورهای حوزه دریای بالتیک، ایرلند و سوئد هستند.

ایستوبال پیش‌بینی می‌کند که در سالهای آینده بتواند تجارت در این حوزه را گسترش دهد و طبق برنامه‌ریزی، با افزایش 25 درصدی در فروش سالانه جایگاه خود را در اروپا تقویت نماید.

رنج محصولات شیمیایی ISTOBAL esens در حال حاضر از حدود 100 ماده شوینده نوآورانه و زیست تخریب‌پذیر برای همه انواع وسایل نقلیه و نظافت همه بخش‌های آنها تشکیل شده است.

موضوع قابل توجه پیشتازی این شرکت در تولید محصولات سوپر کنسانتره Xtract ذیل برند ISTOBAL esens است، محصولاتی که در بسته‌های Doy Pack ارائه می‌شوند.(بسته‌های معروف به Doy Pack به نوعی از بسته‌بندی‌های منعطف پلاستیکی گفته می‌شود که قابلیت ایستادن بر روی سطح زیرین بسته به صورت عمودی، برای نمایش، نگه‌داری و استفاده راحت‌تر را دارند.) ایستوبال با حضور در عرصه تولید این نوع محصولات، تلاش دارد نشان دهد که می‌توان ضمن محافظت از محیط زیست، همواره به استفاده از مواد شیمیایی ادامه داد. ابعاد کوچک بسته‌بندی‌های Doy Pack در مقایسه با شکل سنتی بستی‌بندی های مواد شیمیایی، تا 90 درصد مصرف پلاستیک را کاهش می‌دهد. این بسته‌ها همچنین ضمن کاهش چشمگیر میزان تولید زباله و انتشار گاز CO2، هنگام انتقال و نگهداری تا 90 درصد فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

محصولات شیمیایی تولیدی ایستوبال دارای تأئیدیه از چند انستیتوی بین‌المللی است، که سازگاری با محیط زیست و کیفیت شستشوی بالای آنها را تضمین می کند. برخی از این تأئیدیه‌ها عبارتند از Nordic Swan Ecolabel، یکی از مهمترین و سرسخت ترین گواهی نامه های کیفیت زیست محیطی در دنیا، VDA، که توسط انجمن صنعت خودرو آلمان اهدا می‌شود و گواهی‌نامه کیفیت زیست‌محیطی اتریش یا ÖNORM.

در حال حاضر رنج محصولات شیمیایی ISTOBAL esens از انواع مواد مخصوص پیش شستشو، شامپو و فوم مخصوص مصارف عمومی کارواش و واکس‌های براق‌کننده، محافظ، آب‌گریز و خشک‌کن تشکیل شده است. همچنین انواع مختلفی از مواد تخصصی و حرفه ای برای نظافت داخلی خودروها، مواد مربوط به تصفیه آب مصرفی و شوینده های مخصوص محوطه و دستگاه‌های کارواش نیز در زمره تولیدات این شرکت قرار می‌گیرند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید