پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش

معرفی چند مورد از تجهیزات دستگاه کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

صاحبان مراکز شستشوی ماشین و کارواش به منظور ارائه خدمات بیشتر، افزایش کیفیت تجهیزات و در نتیجه بهبود نتیجه نهایی عملیات شستشو، از تجهیزات کارواش مختلفی بهره می برند. بعضی از تجهیزات کارواش در سهولت عملیات و سرعت بخشی به فرآیند شستشو تاثیر گذارند و بعضی دیگر، با ارائه خدماتی جدید، به مشتری و صاحب مجموعه سود می رسانند. در مجموع تهیه تجهیزات کارواش متناسب با نوع کارواش و نیاز مجموعه، از ضروریات یک مرکز شستشوی خودروی منحصر به فرد و متفاوت می باشد.

 

تجهیزات کارواش دستی

بعضی از تجهیزات دستگاه کارواش دستی، تنها در مراکز دستی شستشوی خودرو قابل استفاده اند. در صورتی که این مراکز قصد توسعه و گسترش کار و خدمات خود را داشته باشند، چنین دستگاه هایی بسیار مناسب می باشد. مزایای استفاده از تجهیزات جانبی سرعت عمل بالا و کیفیت شستشوی بسیار مناسب خواهد بود.

 

لنس قابل تنظیم adjustable lance-ST-85

یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین تجهیزات دستگاه کارواش دستی می باشد. این لنس دارای مکانیزم پیشرفته بوده که قابلیت تنظیم زاویه از 20 تا 140 درجه را داشته و مناسب نواحی است که دسترسی به آن ها مشکل می باشد. به عنوان مثال زیر شاسی خودرو. تغییر زاویه ی لنس به کمک دسته مشبک آن به راحتی و با سرعت انجام میگیرد. استفاده از لنس ST-85 بسیار راحت و کاربردی بوده و برای استفاده در انواع شرایط کاری مناسب می باشد.

 

ست لنس برس lance with wash brush set

این ست لنس دارای قابلیت های فراوانی می باشد. نوک لنس دارای یک برس می باشد که با پاشش فوم می توان به راحتی بدنه خودرو و نقاط دور از دسترس مانند سقف خودروها را نیز نظافت کرد. در کنار این ست یک گان استاندارد و ست شیلنگ کامفورت و اتصالات آن وجود دارد. انژکتور مواد شوینده این ست دارای پمپ تزریق مواد شوینده و شیر تنظیم مواد شوینده می باشد. برس این مدل رشته های لطیف و با دوام با الیاف طبیعی جهت شستشوی نرم و ایمن است.

بوم فشار قوی سقفی فنردار – Car wash ceiling boom Z

استفاده بهینه از فضای در اختیار به وسیله فناوری های روز کارواش، می تواند یک روش کارآمد باشد. به کارگیری ابزارهای نوین مربوط به کارواش و شوینده های فشار قوی مانند بوم فشار قوی سقفی فنردار، یک راه حل کاملا ایده آل محسوب می گردد. بوم فشار قوی سقفی فنردار به آسانی روی سقف نصب می شود و قابلیت نصب هم زمان دو بوم در یک فضا وجود دارد. به دلیل این که این وسیله بر روی سقف کارواش ها قرار می گیرد، فضای چندانی را اشغال نمی کند و چون می توان از دو بوم در یک مکان استفاده نمود، امکان شستشوی هم زمان دو اتومبیل در یک فضا وجود دارد و حتی می توان به جهت تسریع در شستشوی اتومبیل، هر دو بوم را برای یک خودرو در نظر گرفت. بوم دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد.

 

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید