پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
نکات تاسیس کارواش مدرن

چگونه یک کارواش مدرن تاسیس کنیم ؟ تاسیس کارواش -قسمت سوم

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در سال های اخیر صنعت کارواش و شستشوی خودرو به دلایل مختلف از جمله کوچک شدن فضای خانه ها، افزایش تعداد خودرو ها و همچنین آلوده شدن هوای شهر ها با سرعت بیشتری رو به افزایش است. از سوی دیگر به دلیل سود مناسب و نقد بودن این درآمد ، تعداد نفرات بیشتری به سرمایه گذاری در این زمینه علاقه مند شده اند. اما بهتر است که به این نکته توجه داشت که تنها با داشتن و ایجاد مزیت های رقابتی می توان مشتری برای کسب و کار خود جذب کرد. از مزیت های رقابتی می توان به کیفیت مناسب شستشو، آموزش های مناسب برای پرسنل و استفاده از تجهیزات و لوازم تاسیس کارواش مدرن می توان اشاره نمود. در قسمت سوم و آخر این مقاله به بررسی تعدادی دیگر از تجهیزات و لوازم مدرن در یک کارواش مکانیزه می پردازیم.

چرا از تجهیزات و لوازم کارواش مکانیزه استفاده نماییم ؟

بهره گیری از تجهیزات مدرن و جدید در کارواش علاوه بر افزایش سرعت و راندمان در شستشوی خودرو ها، موجب بالا رفتن کیفیت شستشو نیز می شود. همچین ارگونومیک بودن کلیه این تجهیزات سبب کاهش خستگی در بین نیروی کار و همچنین آسیب کمتر به بدن در طول زمان می شود. شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران تولید کننده، واردکننده و ارائه کننده انواع لوازم و تجهیزات کارواش با تکیه بر سال ها تجربه در این زمینه آماده ارائه کلیه خدمات راه اندازی یک کارواش مدرن می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی برخی دیگر از تجهیزات ارائه شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت.

لنس قابل تنظیم برای تاسیس کارواش مدرن

لنس قابل تنظیم

لنس خم دار و قابل تنظیم آلمانی ST 85 علاوه بر داشتن کلیه خصوصیات یک لنس جهت شستشوی بدنه خودرو، امکان خم شدن نیز دارد. خم شدن این لنس امکان شستشوی نقاط دور از دسترس و سخت همچون داخل گلگیر ها و سقف ماشین های شاسی بلند را به وجود می آورد. همچنین این لنس امکان تجهیز چرخ را نیز دارد. پس از تجهیز شدن آن با چرخ های مخصوص می توان از آن به منظور زیرشویی خودرو استفاده نمود. همچنین از این لنس می توان در نظافت و شستشوی سقف و نقاط دور از دست همچون شیروانی ها استفاده نمود. خم شدن این لنس به تمرکز در محل شستشو کمک می کند.

لنس حرفه ای قابل تنظیم برای تاسیس کارواش

تورنادور؛ گان مخصوص صفرشویی

صفرشویی از پردرآمد ترین خدمات در کارواش ها می باشد. در کنار درآمد مناسب، تعداد درخواست کننده های این سرویس هم همواره رو به افزایش است چرا که با آلوده تر شدن شهر ها، خودرو ها سریع تر کثیف می شوند و نیاز به نظافت و نگهداری دارند. این تجهیز که به صورت تاچلس عمل می کند، سرعت شستشوی داخلی خودرو را تا 10 برابر افزایش می دهد و همچنین به دلیل آنکه به هیچ نقطه از خودرو تماس ندارد، همانند صفرشویی های قدیم ، به سقف و پارچه های صندلی هیچ آسیبی وارد نمی کند. افزایش سرعت و کیفیت در شستشو و نظافت داخل تنها بخشی از مزیت های این تجهیز آلمانی است. از این تجهیز در موتور شویی و رینگ شویی خودرو نیز می توان استفاده نمود.

گان صفرشویی وسیله ای مناسب برای تاسیس کارواش

گیره کفی خودرو؛ مت هولدر

شاید در ظاهر این تجهیز گیره ای ساده به نظر آید اما تحقیقات نشان می دهد همین گیره ساده امکان انتقال آلودگی ها را به داخل خودرو تا 90 درصد کاهش می دهد. در کارواش های سنتی و قدیمی، کفی های خودرو در کف کارواش انداخته و سپس شستشو می شوند و سپس بر روی بدنه خودرو انداخته می شوند تا پس از خشک شدن به داخل خودرو منتقل گردند. کف و زمین کارواش یکی از بزرگترین مراکز آلودگی است. زیرا تمام کثیفی و آلودگی های شسته شده از بدنه خودرو به آن منتقل می شوند. شستشوی کفی های خودرو معمولا شستشویی بدون کیفیت و فوق العاده سریع است که در اغلب موارد حتی آلودگی های خود کفی نیز پاک نمی گردد، حال شستشوی آن در مرکز آلودگی فقط سبب می شود تا بخش بیشتری از آلودگی ها به داخل خودرو ورود نماید. گیره مت هولدر یا نگه دارنده کفی خودرو که بر روی دیوار کارواش نصب می شود علاوه بر جلوگیری از انتشار آلودگی ها، امکان شستشوی راحت تر و سریع تر و همچنین خشک شدن سریع تر را فراهم می آورد.

گیره مت هولدر نگهدارنده کفی های ماشین برای تاسیس کارواش

در انتهای این مقاله، لیستی از مهم ترین تجهیزاتی که یک جایگاه شستشو به آن نیاز دارد جهت دسترسی سریع قرار گرفته است. امیدواریم با بهره گیری از این تجهیزات و لوازم جانبی بالاترین کیفیت شستشو در کمترین زمان ممکن را در کارواش مدرن و بروز خود به وجود آورید.

لیستی از مهم ترین تجهیزات کارواش:

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید