پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش ماشین سنگین

نکات بسیار مهم و کاربردی برای ارائه سرویس خوب در کارواش ماشین سنگین

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

انواع خودرو برای تمامی کمپانی های تولید کننده تجهیزات کارواش مهم می باشند، چه بزرگ و چه کوچک و آنها در نظر دارند که تمامی خودرو ها بتوانند از دستگاه کارواش اتوماتیک استفاده کنند. به همین دلیل است که دستگاه های مختلف زیادی طراحی و تولید می شود تا نیاز ها را برطرف کند. در این مقاله توضیح داده می شود که چگونه  می توان برای مراجعه کنندگان به مجموعه کارواش ماشین سنگین سرویس خوبی ارائه کرد.

انواع مختلفی از کامیون ها در بازار موجود می باشند: تانکر، کامیون تریلر یا کامیون جرثقیل و … . بنابراین، دستگاه کارواش ماشین سنگین دارای گزینه های بسیار زیادی هست تا برای تمامی ماشین های سنگین مناسب است. یکی از این دستگاه های کارواش ماشین سنگین مدل HW’PROGRESS ساخت شرکت istobal می باشد. این دستگاه بسیار فشرده و قوی طراحی شده است و کاملا با ویژگی های وسایل نقلیه سنگین سازگار است. این مدل طوری طراحی شده که بهترین کیفیت را به ارمغان می آورد مانند فشار زیاد آب، پاشش مواد شیمیایی، سیستم زیرشویی و … . در ادامه مقاله به بررسی دقیق تر جزییات می پردازیم:

  • بخش پاشش فشار زیاد آب

بهترین گزینه اضافی برای تکمیل فرآیند شستشو در قسمت پایین خودرو یا قسمت های غیر قابل دسترس برای برس ها مانند رینگ، بخش زیرین و یا مخازن، پاشش فشار زیاد آب می باشد. یک نازل 16 درجه پاشش آب پر فشار برای نظافت و حذف آلودگی ها در قسمت پایینی خودرو که کثیف ترین پخش آن می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پیش شستشو با مواد شیمیایی

ترکیب کارواش ماشین سنگین با مواد شیمیایی می تواند کلید موفقیت در مجموعه کارواش اتوماتیک باشد. یک مرحله پیش شستشو با فوم شاید توجه افراد را به خود جلب نکند ولی در زمان نظافت بسیار صرفه جویی می شود.

  • سیستم زیرشویی

سیستم زیرشویی برای خودروهای سنگین تجاری بسیار توصیه می شود. زیرا این نوع خودروها به شدت کثیف می شوند. گل و لای، گرد و خاک و آلودگی تمامی قسمت های زیرین آن را می پوشاند و می تواند در صورت عدم نظافت موجب خسارت شود. با یک حسگر حرکتی این سیستم در ابتدای مسیر قرار می گیرد.

در ادغام با دستگاه کارواش ماشین سنگین، تمامی این تجهیزات برای نظافت با کیفیت تر خودرو می باشند. اما به یاد داشته باشید این تجهیزات اساس مقررات زیست محیطی می باشد. به این ترتیب، بسیار مراقب باشد که محیط دستگاه بدون فاضلاب و محل تخلیه آلاینده ها نباشد.

در این مدل فشار آب 75 درصد افزایش یافته است. به این ترتیب علاوه بر کاهش 45 درصدی مصرف آب، موجب افزایش کیفیت نهایی شستشو شده است.

آیا می دانستید که تجهیزات تصفیه آب وجود دارد تا آب مصرف شده برای شستشوی خودرو را دوباره به چرخه مصرف باز گرداند؟ تولید کنندگان تجهیزات کارواش در نظر دارند که علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از مصرف آب بکاهند. به همین دلیل برای تصفیه آب دو قسمت وجود دارد. تصفیه فیزیکی و تصفیه شیمیایی

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید