پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

دلایل برتری کارواش اتوماتیک نسبت به شستشوی دستی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در سال های اخیر محصولات متنوعی از کارواش اتوماتیک طراحی گردیده که هر یک برنامه های مختلفی را برای شستشوی اتوماتیک ارائه می دهند. بسیاری از دارندگان کارواش دستی تمایل دارند کارواش خود را از روش دستی به سیستم اتوماتیک ارتقا دهند. به دلیل تنوع محصولات عرضه شده به بازار متقاضیان باید همه جوانب لازم را بسنجند و به بهترین انتخاب دست یابند. یک کارواش اتوماتیک مناسب به گونه ای است که رضایت کامل مشتریان را از جنبه های گوناگون جلب کرده و برای صاحبان آن نیز سود آوری داشته باشد. تهیه یک دستگاه ماشین شوی تمام اتوماتیک از جانب مدیریت کارواش و انتخاب آن از سوی مشتریان دارای معیارهایی است که اگر به آن ها توجه گردد، مزیت های بی شماری را به همراه می آورد. بسیاری از افراد با مزیت های استفاده از کارواش اتوماتیک آشنایی کافی را ندارند و ممکن است جهت مراجعه به کارواش اتوماتیک تردید داشته باشند، اکنون به معرفی برخی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد شستشوی اتوماتیک می پردازیم تا  این تردید از میان برداشته شود.


سرعت انجام فرآیند شستشو

کارواش اتوماتیکاگر برای شستشوی اتومبیل خود به یک کارواش دستی مراجعه کنید و یا در منزل مبادرت به انجام آن نمایید، خواهید دید که زمان بسیار زیادی صرف شستشو می شود و این در حالی است که یک دستگاه شستشوی ماشین اتوماتیک در طی تنها چند دقیقه یک خودرو را به طور کامل شستشو می دهد. سرعت عمل کارواش تمام اتوماتیک این اجازه را به شما خواهد داد که با وجود داشتن مشغله های روزمره بدون نگرانی از اتلاف وقت وسیله نقلیه خود را به کارواش برده تا در کوتاه ترین زمان و با بیشترین کیفیت تمیز گردد. بسته به برنامه های تنظیم شده بر روی کارواش مدت زمان شستشو متغیر بوده و 5 الی 10 دقیقه به طول می انجامد.


کیفیت عملکرد کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکدر روش های دستی حتی با استفاده از مرغوب ترین اسفنج ها و مواد شوینده آلودگی های سخت مانند گل و لای، اثر حشرات، ماسه و … به راحتی از بین نرفته و فشار بیش از اندازه برای شستشوی این آلودگی ها می تواند به خودرو صدمه وارد کند. دستگاه کارواش اتوماتیک مجهز به برس های ضد خش و نازل های پاشش مواد شوینده می باشد که موجب عملکرد فوق العاده کارواش می گردد. تمامی سطوح قابل مشاهده از بدنه خودرو با لایه ای ضخیم از مواد شوینده پوشانده می شود و توسط چرخش برس ها تمامی آلودگی های سخت سطوح هموار و هم چنین دارای خلل و فرج مانند آینه ها و چرخ های ماشین از بین می روند. در نتیجه بدون آن که کوچک ترین آسیبی به وسیله نقلیه وارد شود فرآیند شستشو با بالاترین سطح کیفیت انجام می پذیرد.


ایمنی

کارواش اتوماتیکیکی از مزیت های منحصر به فرد کارواش اتوماتیک ایمنی آن است که در نتیجه به کار گیری آخرین فناوری ها و تجهیزات پیشرفته می باشد. در هنگام شستشوی اتوماتیک نیازی به حضور کاربر نبوده و خود می تواند عاملی برای حفظ ایمنی افراد باشد، علاوه بر این سیستم اتوماتیک هیچ گونه آسیبی به خودرو نمی رساند. مواد شوینده کارواش و واکس های جلا دهنده خودرو مخصوص شستشو و محافظت از اتومبیل تولید شده اند و آلوده شدن دوباره خودرو را به تعویق می اندازد. ساختار شیمیایی این مواد به صورتی است که آب را آلوده نکرده و ماده ای دوستدار محیط زیست به شمار می آیند.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید