پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
لوازم کارواش

تجهیزات و لوازم کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشو و نگهداری خودرو یکی از قسمت های جدا ناپذیر شرکت ایستوبال می باشد. از سال 1950 این شرکت تامین کننده تجهیزات مدرن برای حفظ و نگهداری خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است. شرکت ایستوبال و در کنار آن شرکت پیشرو پاکران در تلاش است تا تجربه ی کاربری فوق العاده ای برای مشتریان به ارمغان بیاورد. بسیاری از افراد هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته اند ولی دوران جدید لوازم کارواش از راه رسیده است. وسایل کارواش جدید بخش مهمی از صنعت کارواش اتوماتیک را شامل می شود. این تجهیزات جدید با طراحی مهندسی بیش از پیش در افزایش کیفیت عملیات شستشو و افزایش رضایت مشتریان تاثیرگذار است.

انواع وسایل کارواش اتوماتیک

شرکت ایستوبال توسعه دهنده سیستم های کارواش اتوماتیک است که در سراسر دنیا از آن ها استفاده می شود. بر خلاف سیستم های کارواش قدیمی، وسایل کارواش شرکت ایستوبال بسیار اقتصادی می باشند. با این حال، حتی در میان سیستم های کارواش اتوماتیک؛ از لحاظ مکانیزم و نوع لوازم کارواش تفاوت هایی وجود دارد. کارواش های اتوماتیک در دو نوع تونلی و دروازه ای تولید می شوند. این نوع دستگاه ها عملیات شستشو را به راحتی انجام می دهد. مراجعه کننده به داخل تونل رفته و ماشین توسط یک نوار نقاله حرکت داده می شود و عملیات شستشو به نوبت انجام می شود. استفاده از کارواش اتوماتیک معتبر نسبت به شستشو دستی خودرو، آب کمتری مصرف می کند. در بعضی از کارواش ها با توجه به تجهیزات نصب شده می توان آب مصرفی را از آب تمیز جدا کرده و حتی قبل از سرازیر شدن آن به مجراهای فاضلابی آن را تصفیه کرد تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

کارواش دروازه ای

تجهیزات کارواش اتوماتیککارواش دروازه ای یکی از انواع معمول و پر طرفدار کارواش ها می باشد. در این نوع کارواش اتوماتیک راننده، خودرو را در محل قرارگیری خودرو قرار داده و ثابت نگه می دارد و تجهیزات نصب شده بر روی دروازه کارواش بر روی ریل حرکت می کنند و به صورت نوبتی عملیات شستشو را انجام می دهند. گزینه های بسیار زیادی برای شستشوی خودرو در این نوع کارواش صنعتی وجود دارد، گزینه های نظیر پاشش فوم، پاشش واکس، رینگ شوی، شستشو نقطه ای. این گزینه ها بر اساس نوع درخواست خریدار ارائه می شود. استفاده از فشار هوا و خشک کردن سریعتر خودرو بسیار متداول می باشد. یکی از تجهیزات جدید که می تواند توسط خریداران سفارش داده شود، سیستم تصفیه آب می باشد. که با این سیستم مقدار استفاده از آب تمیز بسیار کاهش می یابد. کارواش های دروازه ای در دو نوع بدون برس و با برس ارائه می شود. همچنین در این نوع کارواش می توان از تجهیزات ترکیبی هم استفاده کرد. این تجهیزات به کاربر اجازه می دهد که انواع شستشو مانند عملیات پیش شستشو، پاشش فوم، بدون برس و … را انتخاب کند.

کارواش اتوماتیک تونل

لوازم اتوماتیکیکی از سریعترین انواع کارواش اتوماتیک، کارواش تونلی می باشد، این نوع لوازم کارواش می تواند همزمان بیش از یک خودرو را شستشو دهد. در این نوع کارواش خودرو بر روی ریل قرار می گیرد و در طول مسیر حرکت کرده و وسایل کارواش هر کدام به نوبت عملیات نظافت را انجام می دهند. لوازم کارواش متنوعی می توان در کارواش تونلی مورد استفاده قرار داد، مانند پاشش فوم های رنگی و واکس. تمامی این موارد می تواند توسط مشتری انتخاب شود. یکی از مزیت های این نوع کارواش این است که می توان همزمان چندین خودرو را بر وی ذیل قرار داد و همزمان شستشو بر روی این خودروها انجام شود. همچنین می توان از رینگ شوی و زیر شوی هم در کنار بقیه لوازم کارواش استفاده کرد.

برخی از مزایای کارواش تونلی اتوماتیک

وسایل کارواش اتوماتیک ساخته شده توسط شرکت های معتبر مزایای بیشماری نسبت به سایر کارواش ها دارند. این تجهیزات بسیار کارآمد بوده و از کاربری راحتی برخوردار است. به علاوه این سیستم ها بسیار اقتصادی می باشند. همچنین این لوازم کارواش ساخته شده توسط شرکت بزرگ و معتبر ایستوبال بسیار مناسب محیط زیست می باشند.

انتخاب مناسبترین لوازم کارواش

مصرف کنندگان انتخاب های متعددی دارند. برای این انتخاب ها باید هزینه شود و انتخاب اشتباه ممکن است باعث پایان کار یک مجموعه شود. با وجود تجهیزات بسیار پیشرفته در صنعت کارواش حتی صاحبان کارواش باید مردم را نسبت به این قبیل تجهیزات آگاه کنند. فراتر از توصیف و معرفی این گزینه ها، صنعت کارواش باید جوابگوی نیاز مشتری باشد. شرکت های معتبر بعد از سالیان سال تجربه و شنیدن انتقادات مشتریان توانسته اند تجهیزات مدرن و با کیفیتی را ارئه دهند که نیازهای مشتری را تامین کند.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید