پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

نمایشگاه های مرتبط با ماشین و صنایع خودروسازی یکی از محبوب ترین نمایشگاه‌های برگزار شده در سرتاسر جهان می ‌باشد که برگزاری آنها همواره با استقبال گسترده مردم همراه است. تهران و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آن، امسال نیز میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو می باشد.
در نمایشگاه امسال نیز تولیدکنندگان و فعالان داخلی و خارجی در زمینه قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، بازرگانی و خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و … به ارائه آخرین دست آوردهای خود در حوزه عظیم خودرو مشغول می باشند.
بدون شک یکی از جذاب ترین بخش های این نمایشگاه، بخش مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو می باشد که همواره طیف گسترده ای از مصرف کنندگان شخصی خودرو و همچنین علاقمندان به سرمایه گذاری در زمینه خدمات خودرو را به خود جلب می نماید. شرکت پیشرو پاکران بعنوان نمایند انحصاری کمپانی ISTOBAL اسپانیا در ایران و یک شرکت پیشگام در عرضه سیستم های کارواش اتوماتیک از تاریخ 25 لغایت 28 آبان ماه 1395 با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو میزبان مراجعه کنندگان محترم و علاقمندان در سالن شماره 38 (سالن آلمان ) بوده و ضمن خوش آمدگویی به ایشان، آماده معرفی محصولات متنوع خود می باشد.

istobal

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید