پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
بازیافت آب کارواش دروازه ای

کاهش قابل توجه مصرف آب با استفاده از کارواش دروازه ای

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال یکی از پرچمداران صنعت دستگاه های کارواش دروازه ای اتوماتیک موفق شده با طراحی بی نظیر تجهیزات کارواش و سیستم تصفیه آب منحصر به فرد، تقریبا 2 میلیون لیتر در سال در مصرف آب صرفه جویی کند. با توجه به اهمیت محیط زیست و مصرف آب، این شرکت پیشگام در توسعه راه حل های پایدار با هدف کاهش استفاده از آب و انرژی و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی است.

معرفی سیستم تصفیه آب

فناوری شستشوی سازگار با محیط زیست شرکت ایستوبال عبارت است از سیستم بازیافت آب که به نوبه خود در هر بار شستشوی کامل می تواند 128 لیتر در مصرف آب صرفه جویی کند.

سیستم بازیافت آب که در دو مرحله شیمیایی و فیزیکی انجام می شود، 80 درصد آب مصرفی در هر بار سرویس کامل را بازیافت می کند و از اثرات آلودگی آب خروجی بر محیط زیست جلوگیری می کند.

با توجه به اهمیت مصرف آب و در راستای حفظ محیط زیست و کنترل مصرف آب، شرکت ایستوبال موفق به کاهش 45 درصدی آب در تجهیزات کارواش، 40 درصد در کارواش دروازه ای و 33 درصد در جت واش ها شده است.

سیستم تصفیه فیزیکی آب

به منظور جداسازی ذرات ریز معلق در آب و جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب به بدنه خودرو ها از سیستم فیلتراسیون برای تصفیه فیزیکی و بازیافت آب بکار رفته در کارواش ها استفاده می شود. دستگاه های تصفیه فیزیکی آب، ابعاد کوچک و فشرده ایی  داشته و فضای کمی را اشغال می کنند.

سیستم تصفیه شیمیایی آب

دستگاه های تصفیه بیولوژیکی با حذف قابل توجه ذرات و ترکیبات آلی ناشی از مواد شوینده، روغن ها و مواد حاصل از واکس ها باعث ارتقا کیفیت آب مصرفی برای استفاده مجدد در فرآیند کارواش می گردد.

 

کارواش دروازه ای بهترین انتخاب برای مصرف کم آب

شستشوی خودرو به صورت دستی و در منزل آب بسیار زیادی مصرف می کند به طوری که در هر بار شستشو حداقل 500 لیتر آب مصرف می شود. کارواش اتوماتیک دروازه ای با بهره گیری از سیستم های پیشرفته به طور متوسط در هر بار شستشو تنها 40 تا 60 لیتر آب مصرف می کند. کارواش دروازه ای در هر بار شستشوی کامل خودرو 180 لیتر آب مصرف می کند که 80 درصد آن تصویه شده و دوباره در چرخه شستشو قرار می گیرد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید