پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

7 تجهیز جانبی برای نوآوری در کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

حرکت با زمان و تکنولوژی در ارتباط با تمامی بخش ها و کسب و کار ها دارای اهمیت است. کارواش ها از جمله کسب و کار هایی هستند که با گذشت زمان نیازمند توسعه، تغییر در تجهیزات یا افزودن تجهیزات جدید و به روز آنها می باشند. افزودن تجهیزات جانبی یکی از راه حل ها برای به روز رسانی سیستم کارواش اتوماتیک یا سیستم های جت واش به حساب می آید. افزودن این تجهیزات باعث افزایش بازدهی کارواش و افزایش سودآوری مجموعه می شود. تجهیزات کارواش مخصوص برای کارواش اتوماتیک دروازه ای و جت واش ها متنوع هستند که در این مقاله به مهم ترین آنها اشاره می گردد.

تجهیزات جانبی برای کارواش دروازه ای

کارواش دروازه ای یکی از انواع کارواش های اتوماتیک می باشد که بصورت مکانیزه فرآیند شستشو و خشک کردن را انجام می دهد. این کارواش دارای یک چارچوب دروازه ای است که بر روی آن نازل های شستشو و برس ها قرار گرفته اند. تعدادی از مهم ترین تجهیزات مخصوص کارواش دروازه ای در ادامه معرفی می شوند.

آرک های مخصوص فوم پا

فوم رنگی کارواشفوم های مخصوص شستشوی خودرو با غلظت بالا یک تجربه ایده آل را برای مشتریان در کارواش فراهم می آورند. این فوم ها جلوه بصری بسیار زیبایی داشته و بصورت آبشاری از بالا بر روی خودرو سرازیر می شوند. این سبک پاشش موجب شده تا دستگاه کل بدنه خودرو را پوشش دهد. در نتیجه شستشوی موثر و عمیق و یک حس دلپذیر به مشتری داده می شود.

برس های جدید

برس کارواش اتوماتیک بخشی کلیدی در ساختار این سیستم ها می باشد. برای دستیابی به بهترین نتیجه در پایان فرآیند شستشوی، نگهداری صحیح برس ها و تمیز نگه داشتن آن ها اهمیت دارد. اما در صورتیکه زمان تعویض برس ها فرار رسیده باشد، می توان آنها را با برس های نوآورانه جدید جایگزین نمود. این برس ها دارای وزن کمتر، عملکرد سریع تر و تطابق بهتر با ساختار بدنه خودرو هستند.

 

سیستم پاشش واکس عقب

هدایت تجهیزات کارواشدر صورتیکه صاحب کارواش اتوماتیک دروازه ای قصد انجام سریع عملیات را داشته باشد، می تواند در یک مسیر برنامه شستشو و خشک کردن را انجام دهد و عملیات واکس زنی را به برنامه اضافه نماید. بدین ترتیب کارواش اتوماتیک دروازه ای، با حرکت بر روی خودرو عملیات شستشو و پاشش واکس را انجام می دهند و در مسیر برگشت سطح بدنه را خشک می کنند.

سیستم هدایت کننده

راه دیگر برای بهبود و به روز رسانی تجهیزات کارواش دروازه ای، استفاده از گاید های محور جدید می باشد. این هدایت کننده ها از جنس استیل ضد زنگ هستند و بعنوان روشن کننده محل شستشو استفاده می شوند. ایجاد زیبایی های بصری و طول عمر بالای تجهیزات از مزایای این هدایتگر ها می باشد.

تجهیزات جت واش ها

تجهیزات جت واش جت واش تجهیزات فشار قوی هستند که توسط مشتری استفاده می شود. این تجهیزات دارای یک لنس و نازل برای خروج آب فشار قوی هستند و کاربر با تنظیم برنامه مورد نظر خود عملیات شستشوی خودرو را انجام می دهد. برای این تجهیزات نیز تجهیزات نوآورانه و جدیدی عرضه شده که مهم ترین آن ها در ادامه معرفی می شوند.

گان دارای قابلیت تنظیم فشار روی دسته

گان یا تفنگی دارای قابلیت تنظیم فشار آب یکی از تجهیزات کاربردی برای جت واش ها به حساب می آید. این گان اجازه می دهد تا آب بر روی فشار دلخواه کاربر تنظیم شود. این سیستم بر روی دسته گان تعبیه شده تا استفاده از آن آسان باشد.

گان مخصوص بچه ها

گان بچه ها مخصوص جت واشگان ساده تر، کوچکتر و سبک تر برای استفاده بچه ها و خانواده ها طراحی شده تا عملیات بصورت ایمن و حتی مفرح انجام شود. این گان از آب معمولی استفاده نموده و آب پر فشار یا ماده شوینده به بیرون نمی دهد.

خوشبو کننده هوا

سیستم خوشبو کننده هوا، بوسیله یک سنسور و همزمان با نزدیک شدن خودرو فعال می شود. این سیستم یک رایحه خوشایند پاشش می کند تا عملیات شستشو در یک محیط تمیز و تازه به انجام برسد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید