پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

توصیه های ضروری قبل از شستشوی خودرو با دستگاه کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه کارواش اتوماتیک به عنوان دستگاهی مکانیزه و تخصصی، وظیفه شستشو و نظافت سطوح بدنه خودرو را بر عهده دارد. این دستگاه ها با استفاده مواد شوینده، آب و برس های دوّار عمودی و افقی، تمامی سطوح بدنه خودرو را شستشو داده و نظافت می نمایند. دستگاه های کارواش ر مقایسه با شیوه های سنتی نظافت سرعت و کیفیت بالاتری داشته و از این رو در زمان کوتاه تری سطوح بنه خودرو را شستشو می دهند.


مزایای استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک همانطور که پیش تر اشاره شد دستگاه های کارواش در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت سرعت و کیفیت بالاتری در نظافت داشته و از این تاثیر بسزایی در کاهش زمان لازم برای شستشو و مصرف انرژی دارند. از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها می توان به کاهش قابل ملاحظه در حجم آب مصرفی اشاره نمود. تجهیز این دستگاه ها به سیستم های جانبی چون برس های رینگ شوی، سیستم زیر شوی تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت نظافت دارند. علاوه بر این ها استفاده از سیستم باز یافت و تصفیه آب، با تصفیه و ارتقا کیفیت آب مصرف شده ، مجددا ان را به چرخه شستشو باز گردانده و موجب کاهش چشمگیر در حجم آب مصرفی می شود.


توصیه های ضروری قبل از شستشوی خودرو با دستگاه کارواش

اگر چه استفاده از دستگاه های کارواش بسیار مقرون به صرفه و ایمن می باشد اما رعایت چند نکته ضروری و ساده قبل از ورود خودرو به داخل دستگاه کارواش، می تواند تجربه شستشو و استفاده از دستگاه کارواش را بسیار لذت بخش تر نماید.


بررسی و محکم نمودن تمامی اتصالات خودرو

کارواش اتوماتیک و توصیه های ضروریقبل از ورود خودرو به داخل دستگاه کارواش و انجام عملیات شستشو از محکم بودن و سفت بودن اتصالاتی چون گل گیر ها و پلاک خودرو اطمینان حاصل کنید. زیرا فشار ایجاد شده از سوی برس های دستگاه در حین شستشو می تواند موجب آسیب یا جدا شدن اتصالات شل گردد.




آنتن رادیو و آیینه های کناری

جمع کردن آنتن رادیو و آیینه های کناری خودرو از جمله موارد مهمی می باشند که قبل ورود خودرو به داخل دستگاه کارواش اتوماتیک و انجام عملیات شستشو باید انجام شود. این موارد از جمله نکاتی هستند که قبل از انجام عملیات توسط پرسنل کارواش یادآوری می شوند.




نشستن خودرو های کروکی با کارواش اتوماتیک

کارواش تمام اتوماتیکاستفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک برای شستشو و نظافت خودرو های کروکی ( خودرو های که سقف آنها کاملا جمع می شد) مناسب نمی باشند زیرا فشار وارد شده از طریق برس های دستگاه، موجب آسیب عایق بندی خودرو و در نهایت ورود آب به داخل خودرو می گردد.




بالا بودن پنجره های خودرو

از جمله نکات مهم بالا کشیدن و بستن پنجره های خودور می باشد. فراموش کردن این مورد مهم موجب خیس شدن سطوح و بخش های داخلی خودرو می گردد.


لینک های مفید:

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید