پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ویژگی هایی که کارواش اتوماتیک را از روش دستی متمایز می سازد

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

بسیاری از افراد در ارتباط با شستشوی وسیله نقلیه خود با سؤالاتی مواجه می شوند. این که چه روشی برای شستشوی آن مناسب است؟ آیا این روش طول عمر و زیبایی خودرو را افزایش می دهد؟ آیا می توان به راه حلی دست یافت که علاوه بر شستشوی مطلوب از خودرو در برابر آلودگی و خط و خش محافظت کند؟ در پاسخ به همه این سؤالات باید بگوییم که بله کارواش اتوماتیک انتظارات صاحبان اتومبیل را بیش از هر روش دیگری برآورده می سازد. کارواش اتوماتیک در قیاس با روش های دستی به طور قابل ملاحظه ای کیفیت شستشو را افزایش می دهد. در کنار زیبایی کارواش اتوماتیک مزیت های زیاد دیگری به همراه دارد که مشتریان را برای مراجعه به کارواش اتوماتیک ترغیب می نماید.


ویژگی های برجسته کارواش اتوماتیک

یک دستگاه کارواش اتوماتیک حرفه ای دارای خصوصیات منحصر به فردی است که می تواند توجهات را به خود جلب کند.


کاهش چشمگیر مصرف آب

کارواش اتوماتیکشاید کمتر کسی این موضوع را بداند که دستگاه کارواش اتوماتیک به میزان قابل توجهی سبب صرفه جویی در مصرف آب می گردد به صورتی که تا 70 درصد نسبت به روش های دستی مصرف آب را کاهش می دهد. به همین سبب دوستداران محیط زیست سیستم شستشوی اتوماتیک را تحسین می کنند زیرا در شستشوهای دستی برای افزایش تمیزی آب بیشتری مصرف می شود و مقدار آن حداقل به 500 لیتر می رسد و این در حالی است کمتر از 150 لیتر آب مصرف می کند. کارواش اتوماتیک حرفه ای مجهز به سیستم تصفیه آب و سیستم بازگشت آب می باشد به شکلی که حجم قابل توجهی از آب مصرف شده در شستشوی خودرو به طور دقیق تصفیه شده که به چرخه مصرف باز می گردد و برای شستشوی ماشین های بعدی مورد استفاده قرار می گیرد و به همان اندازه مؤثر خواهد بود. به منظور تصفیه آب مصرف شده در کارواش، در هنگام نصب مسیرهایی برای عبور جریان آب و جمع آوری آن تعبیه می گردد؛ به این ترتیب علاوه بر بازیافت آب از نفوذ آن به داخل زمین و در نتیجه آلوده شدن آب های زیر زمینی جلوگیری می شود و این موضوع بسیار مهمی است که در شستشوهای دستی به آن توجهی نمی شود.

 

محافظت از خودرو

کارواش اتوماتیکاستفاده از ابزارهای نامناسب در روش های دستی می تواند بدنه خودرو را خراش دهد و به مرور زمان بیشتر شود. در هنگام استفاده از کارواش تمام اتوماتیک هیچ گونه آسیبی به خودرو وارد نخواهد شد و مشتریان با اطمینان کامل می توانند به کارواش اتوماتیک مراجعه نمایند؛ زیرا در طراحی و ساخت دستگاه ماشین شوی از آخرین فناوری های روز بهره گیری شده و به این ترتیب تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی اتومبیل اندیشیده شده است.




هزینه کم

کارواش اتوماتیکافراد زیادی استفاده از کارواش تمام اتوماتیک را یک عمل پر هزینه می پندارند در حالی که چنین نیست؛ بهره مندی از امکانات کارواش اتوماتیک موجب صرفه جویی در هزینه های می گردد. تصور کنید اگر بخواهید اتومبیل خود را در منزل بشویید باید تجهیزات مناسب مانند برس، اسفنج و مواد شوینده در اختیار داشته باشید، وقت و انرژی زیادی صرف کنید و برای بهتر تمیز شدن حجم بیشتری از آب را مورد استفاده قرار دهید که مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین انتخاب یک کارواش اتوماتیک مناسب موجب پس انداز هزینه ها می گردد.




صرفه جویی در وقت

کارواش اتوماتیکیکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه کارواش تمام اتوماتیک پیشرفته شستشوی اتومبیل در کوتاه ترین زمان و در طی تنها چند دقیقه می باشد. بهره مندی از این ویژگی دستگاه اتوماتیک کارواش به خصوص برای افرادی که دارای مشغله های متعدد هستند بسیار سودمند خواهد بود.






مناسب مناطق بارانی و برفی

کارواش اتوماتیکدر فصل زمستان که بارش های برف و باران صورت می گیرد خودروها آلوده تر می شوند و خودرو آغشته به گل و لای می شود. به علاوه نمک هایی که برای آب شدن برف ها و جلوگیری از لغزندگی در سطح معابر پاشیده می شود به ماشین آسیب می رساند. در این زمان شستشوی اتومبیل اهمیت ویژه ای پیدا می کند و کارواش اتوماتیک یک گزینه بسیار مناسب محسوب می گردد زیرا دستگاه شستشوی ماشین مجهز به سیستم زیرشویی بوده و قادر است تمامی آلودگی های قسمت زیر خودرو را از آن جدا کند. به این سبب وسیله نقلیه تمیز شده و در برابر صدمات محافظت می گردد.




نتیجه گیری

کارواش اتوماتیکدلایل متعددی برای انتخاب کارواش اتوماتیک وجود دارد، شستشوی دستی احتمال ایجاد خط و خش در رنگ ماشین را افزایش می دهد زیرا درصد بالایی از این امکان وجود دارد که ذرات آلودگی، گل و لای، شن و ماسه در اسفنج به دام افتاده که به ماشین صدمه می زنند و حتی به عمق 10 درصدی از رنگ نفوذ می کنند. دستگاه کارواش اتوماتیک با استفاده از پاشش آب فشار قوی و استفاده از برس های ضد خش کلیه آلودگی های سطحی و عمیق اتومبیل را با ضریب امنیتی و کیفیتی بالا از بین می برد. ماشین شوی اتوماتیک با استفاده از تکنیک های خاص خودرو را تمیز و درخشان می کند و اگر به طور پیوسته از آن بهره مند شوید طول عمر وسیله نقلیه افزایش می یابد.


 لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید