پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوبوس شوی

مزایای استفاده از کارواش اتوماتیک دروازه ای جهت شستشوی اتوبوس

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اتوبوس ها و مینی بوس های درون شهری و بیرون شهری، بدلیل قرار گرفتن طولانی مدت در محیط، دچار آلودگی های زیادی می شوند. رفع این آلودگی ها از طریق شست و شوی منظم و مستمر می تواند سطح خودرو و محیط را زیبا جلوه داده و از آسیب های احتمالی بدنه اتوبوس جلوگیری نماید. بنابراین شستشوی با کیفیت و منظم این وسایل نقلیه، دارای اهمیت می باشد. انتخاب روش مناسب برای این کار نیز می تواند بطور قابل توجهی در کیفیت و سرعت شستشو موثر باشد. عملیات شست و شوی اتوبوس می تواند بوسیله روش دستی و یا بوسیله کارواش دستی یا کارواش اتوماتیک صورت گیرد.

 

انواع روش های شست و شوی اتوبوس

کارواش ماشین سنگیندر روش دستی شستشوی اتوبوس، افراد از سطل آب و دستمال استفاده می نمایند که با توجه به ابعاد این وسایل، امر زمان بری می باشد. بعلاوه شستشوی بخش های زیرین وسیله و نقاط با دسترسی دشوار، در این روش امکان پذیر نیست. استفاده از دستگاه شوینده فشار قوی، قدرت پاک کنندگی بیشتری داشته و سرعت عملیات را بالا می برد. بعلاوه با این دستگاه ها می توان نقاط با دسترسی نامناسب را به خوبی شستشو داد. نسل جدید دستگاه های شست و شوی اتوبوس، کارواش های اتوماتیک می باشند. این کارواش ها که بیشتر در مدل های دروازه ای تولید می شوند، با بهره گیری از سیستم هوشمند و مکانیزه، عملیات پاکسازی سطح وسیله را در کم ترین زمان و با کیفیت عالی انجام می دهد.

 

کارواش دروازه ای

کارواش اتو.ماتیک دروازه ایکارواش دروازه ای، با کیفیت ترین تجهیز موجود در شستشوی وسایل نقلیه می باشد. نمونه های بزرگ این کارواش ها که از سیستم های هوشمند بهره می برند، برای اتوبوس و مینی بوس طراحی شده اند. در این کارواش ها تجهیزات شستشو مانند نازل های آبکشی، پاشش شامپو و برس ها، متحرک بوده و وسیله نقلیه بطور ثابت در جای مشخصی قرار گرفته است. مراحل آبکشی اولیه، پاشش شامپو و برس زنی، شست و شو و واکس زنی به ترتیب و بطور هوشمند انجام می شوند. بدنه این کارواش اتوماتیک، معمولا فولادی و با روکش گالوانیزه بوده تا رطوبت آسبی به آن وارد نکند. بهره گیری از سیستم پاشش واکس نیز می تواند منجر به سریع تر خشک شدن وسیله و براق شدن آن گردد.

 

مشخصه های کارواش دروازه ای اتوبوس شوی

کارواش دروازه ای اتوبوس شوی از چند مشخصه مهم از جمله جنس برس های با کیفیت، سیستم تصفیه آب جهت صرفه جویی در مصرف آب، شستشوی سریع و سیستم های ویژه بهره می برند.

برس کارواشبرس های با کیفیت

برای شستشوی اتوبوس و جدا نمودن آلودگی ها توسط کارواش اتوماتیک ماشین سنگین ، مرحله برس زنی از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس برس و نحوه برس زنی در این زمینه مورد توجه است. برس های از جنس پلی اتیلن تقویت شده به دلیل تراکم بالای رشته های آن، عمیق ترین آلودگی ها را از بین برده و هیچگونه خش و صدمه ای به رنگ بدنه وارد نمی کند. استفاده از برس های با کیفیت اثر بخشی بیشتری نسبت به پر فشار بودن آب دارد. با پاشش شامپو بر روی برس ها نیز آلودگی ها بطور کامل از بین می رود.

 

سازگاری با محیط زیست

مجهز بودن کارواش، به سیستم هوشمند بهره مندی از آب معمولی یا بازیافت شده جهت شست و شو و آب تصفیه شده برای آبکشی نهایی، در مصرف آب صرفه جویی نموده، در نتیجه موجب می شود تا افراد با استفاده از این کارواش ها، به بهبود وضعیت محیط زیست کمک نمایند. کاهش استفاده از مواد شوینده نیز سازگاری بیشتر این دستگاه با محیط زیست را نشان می دهد.

صرفه جویی در وقت

کارواش اتوماتیک اتوبوس شویکارواش های دروازه ای با کیفیت معمولا تا 8 اتوبوس را در یک ساعت را شست و شو می دهند. بنابراین شستشوی اتوبوس بوسیله دستگاه های اتوماتیک علاوه بر ارائه کیفیت عالی، در وقت افراد نیز صرفه جویی می کند. همچنین در مجموعه های بزرگی چون سازمان های اتوبوس رانی با استفاده از این سیستم ها، وسایل نقلیه در مدت زمان کمی شست و شو شده و برای سرویس دهی دوباره مهیا می شوند.

 

تجهیزات جانبی ویژه

کارواش های اتوماتیک با امکان تجهیز به سیستم های پیش شستشو با مواد شوینده مخصوص می توانند به خوبی کناره ها و بخش فوقانی اتوبوس ها را با کیفیت عالی شستشو دهند. بعلاوه بکارگیری سیستم های هوشمند کنترلی از جمله سیستم تشخیص موقعیت وسیله، باعث شده هیچگونه آسیبی به بدنه وارد نشود. کارواش هایی که دارای سیستم زیرشویی مکانیزه می باشند نیز کف اتوبوس ها را به بهترین نحو شست و شو و پاکسازی می نمایند.

 

لینک های مفید :
دستگاه کارواش تمام اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید