پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

همه چیز درباره کارواش اتوماتیک و سازگاری آن با محیط زیست

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه حفاظت از محیط زیست به یک موضوع مهم و اساسی تبدیل گشته که بیشتر افراد بیش از پیش به آن توجه نشان داده و اهمیت آن را درک می کنند. این مطلب در زمینه شستشوی اتومبیل نیز پدیدار می شود و شاید تعداد کمتری از افراد بدانند که شستشوی خودرو با دستگاه های کارواش اتوماتیک نسبت به شستشو دستی در خانه سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد. به دلیل افزایش محبوبیت استفاده از کالاهای سازگار با محیط زیست در محصولاتی برای کارواش های تولید شده اند که دوستدار محیط زیست هستند. اگر صاحبان کارواش برای حمایت از محیط زیست تصمیم به ارتقای کسب و کار خود بگیرند به معنای کاهش کیفیت خدمات نخواهد بود.



حفاظت از محیط زیست با استفاده از محصولات مناسب

پیش از تهیه مواد کارواش باید اطمینان حاصل نمود که این مواد زیست تخریب پذیر و غیر سمی هستند. شرکت سازنده دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک و تجهیزات کارواش اقدام به تولید محصولاتی نموده اند که در طراحی و ساخت آن ها ویژگی های مهمی هم چون مقرون به صرفه بودن و سازگاری با محیط زیست در نظر گرفته شده است. این محصولات فاقد مواد معدنی هستند و به رنگ بدنه خودرو و شیشه ها هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند.

 

امکان بازیابی آب با دستگاه کارواش اتوماتیک

در هنگام شستشوی اتومبیل با استفاده از ابزارهای دستی یعنی اسفنج، شلنگ آب و … مقادیر بسیار زیادی آب مصرف می شود در حالی که دستگاه تمام اتوماتیک کارواش سبب جلوگیری از مصرف بی رویه آب می شود. در زمان نصب و راه اندازی دستگاه های کارواش اتوماتیک دروازه ای یا تونلی راه آبی برای جمع آوری آب مصرف شده تعبیه می گردد که آب را برای تصفیه و بازیافت آماده می کند. این فناوری علاوه بر این که سبب جلب رضایت مشتریان علاقه مند به محیط زیست می شود بلکه از لحاظ اقتصادی برای صاحبان کارواش بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

سامانه برس زنی و کاهش مصرف آب

دستگاه های کارواش اتوماتیک مجهز به دو یا چهار برس عمودی و یک برس افقی می باشد که این برس ها دارای خاصیت ضد خش هستند. آلودگی های وسایل نقلیه با استفاده از برس از بین می رود از همین رو به منظور دست یابی به تمیزی بیشتر نیازی به مصرف بیشتر آب نخواهد بود و در نتیجه هزینه های عملیاتی کاهش می یابد. هم چنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیستم های اتوماتیک شستشوی با کیفیت اتومبیل در طی تنها چند دقیقه است. برس ها از جنس فوم و یا پلی اتیلن ساخته می شوند که صد در صد ضد خش هستند.

 

شستشوی خودرو با واترجت

استفاده از کارواش تمام اتوماتیک برای شستشوی اتومبیل بهترین شیوه می باشد اما استفاده از واترجت نیز نسبت به شستشوی سنتی برتری دارد. واترجت یا کارواش صنعتی نسبت به شستشوی دستی کمتر آب مصرف می کند و نیروی حاصل از جریان آب فشار قوی آلودگی های خودرو و دیگر وسایل نقلیه را از بین می برد. در این شیوه مقدار مصرف مواد شوینده کاهش یافته و سرعت شستشو افزایش می یابد.

 



جلب رضایت مشتریان با کارواش اتوماتیک قدرتمند

اگر برای ارتقای کارواش دستی به کارواش اتوماتیک تردیدی وجود دارد باید بدانیم که مشاهده اثرات مثبت بازیابی آب و مراقبت از محیط زیست و شستشوی فوق العاده ماشین در مدت زمانی کوتاه نقش بسیار مؤثری و پر رنگی در جذب مشتریان و ترغیب آنان به مراجعه دوباره دارد. هر چه میزان آگاهی رسانی درباره اهمیت حفاظت از محیط زیست افزایش یابد و مزیت های استفاده از کارواش اتوماتیک بیان گردد، تمایل دارندگان خودرو به شستشوی اتوماتیک بیشتر می شود. برقراری روابط دوستانه با محیط زیست به میزان مؤثری به جذب مشتریان و جلب رضایت آنان کمک نموده و سبب ایجاد ارتباطی هر چه بهتر با جامعه می گردد.


لینک های مفید:

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

تجهیزات کارواش : فهرستی از محصولات

مواد کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید