پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

راهکاری ساده برای افزایش جذابیت و تعداد مشتریان کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه کارواش اتوماتیک، مواد شوینده و کیفیت آب سه فاکتور کلیدی در کیفیت شستشوی ماشین می باشند. اگرچه استفاده از آب بازیافتی تاثیر قابل ملاجظه ایی در کاهش مصرف آب و سازگاری دستگاه با محیط زیست دارد اما تصفیه آب و اندازه گیری سخت آن قبل از انجام عملیات شستشو، علاوه بر اینکه باعث افزایش عمر دستگاه و عملکرد بهتر آن می شود، با ارتقا کیفیت نظافت و شستشوی ماشین موجبات جلب نظر و رضایت مشتریان را فراهم می آورد. تعیین میزان سختی آب استفاده شده در دستگاه های تمام اتوماتیک و کاهش آنها، تاثیر زیادی در ممانعت از ایجاد لکه های سفید ناشی از خشک شدن بر روی بدنه خودرو و زنگ زدگی و خوردگی لوله ها و مجاری آب دستگاه دارد.

 

ظاهر کارواش اتوماتیک و تاثیر آن در جذب مشتریان

کارواش اتوماتیکعلاوه بر کیفیت شستشو و استفاده از تجهیزات مناسب و ایمن در نظافت و شستشوی خودرو ها، بکار گیری چند ایده ساده و کم هزینه نیز تاثیر بالایی در جذب مشتریان و افزایش سود آوری دستگاه های شستشوی ماشین دارد. اگر چه استفاده از رنگ ها و بنر های متفاوت و متنوع در فضای بیرونی تاثیر به سزایی در افزایش مشتریان دارد، با ایجاد تغییراتی ساده و کم هزینه در فضای داخلی نیز می توان توجه مشتریان را نسبت به دستگاه کارواش اتوماتیک جلب نمود.

 

استفاده از بنر ها در فضای بیرونی کارواش

واکس خشک کن و نقش آن در افزایش دیداستفاده از بنر ها با علایم و شعار های منحصر به فرد برای تبلیغ دستگاه کارواش دروازه ایی، یک برنامه شستشوی ویژه یا معرفی یک محصول ویژه برای شستشوی بهتر، می تواند تاثیر قابل ملاحظه ایی در جلب نظر مشتریان داشته و آنها را برای شستشوی خودرو با استفاده از دستگاه های کارواش ترقیب نماید. توجه به شرایط فصل و آب و هوا نیز می تواند ایده های مناسبی برای تبلیغ و ترغیب مشتریان برای استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک فراهم آورد . به عنوان نمونه در فصول سرد سال که با افزایش نزولات جوی، و استفاده از شن و نمک در جاده ها و خیابان ها، سطوح خودرو ها آلوده به انواع گل و لای می شود، استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک درکوتاه ترین زمان ممکن باعث درخشش و نظافت خودرو می شوند. علاوه بر این کاهش دید ناشی از بارندگی یکی از عوامل مهم در تصادفات جاده ایی در فصول سرد سال می باشد که با استفاده از واکس خشک کن بر روی شیشه ها باعث تجمع سریع قطرات باران و ریزش آنها از روی بدنه شده و افزایش دید راننده را در پی دارد.

 

رسیدگی به محیط داخلی کارواش

کارواش اتوماتیک و استفاده از لامپ در کارواشرسیدگی به ظاهر و محیط داخلی از عوامل موثر بعدی در افزایش اعتماد و ترغیب مشتریان می باشد. استفاده از لامپ های فلورسانس با افزایش درخشش و تغییر رنگ می توانند نقش موثری در جلب نظر افراد، به ویژه در فصول سرد سال که با کاهش نور روز همراه است، داشته باشند. استفاده از چنین لامپ هایی نه تنها در محیط داخلی بلکه با نصب بر روی دستگاه های کارواش ها جلوه های بصری کارواش اتوماتیک را ارتقا می دهد. نمونه های جدید دستگاه های کارواش اتوماتیک M’NEX تولید شده توسط شرکت ایستوبال اسپانیا به منظور برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان، مجهز به لامپ ها و صفحه نمایش های LED می باشند.

 

استفاده از رنگ های متنوع در ساختار بدنه کارواش تمام اتوماتیک

دستگاه های کارواش اتوماتیک و تزیین آنپیراستن و تزئین دستگاه شستشوی ماشین از دیگر عوامل موثر در جلب توجه مشتریان می باشد. شرکت ایستوبال با ارائه تزئینات متنوع و متعدد برای دستگاه های کارواش دروازه ایی، باعث تمایز این دستگاه ها از دیگر رقبا شده است. استفاده از ترکیب رنگ مشابه در بدنه و برس های شستشو، نقش موثری در افزایش جلوه دستگاه دارد.

 

لینک های مفید:

کارواش تمام اتوماتیک: فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید