پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

لباس ایمنی جهت کار با دستگاه واترجت

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه های واترجت یا کارواش صنعتی آب را با فشار بالا پاشش می کنند و شدت این فشار به اندازه ای است که در صورت بی توجهی به نکات ایمنی احتمال بروز حوادث افزایش می یابد. به همین منظور استفاده از لباس های ایمنی در هنگام به کار با واترجت اهمیت به سزایی پیدا می کند. لباس ایمنی مخصوص کار با دستگاه کارواش دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که از کاربر در برابر فشار بالای آب محافظت می کند.



ایمنی، راحتی و کارایی

تا پیش از این هیچ گونه ابزار و پوششی به منظور فراهم نمودن ایمنی کافی در هنگام کار با دستگاه های فشار قوی وجود نداشت؛ ابزارهایی که با قدرت واترجت های پیشرفته سازگاری داشته باشد و یا خواسته های کاربران را در ارتباط با راحتی و عملکرد مطلوب، برآورده سازد. به همین منظور تولید کنندگان لباس ها و تجهیزات ایمنی بر اساس تجربیات به دست آمده از کار با دستگاه های واترجت فشار قوی و فوق فشار قوی، با بهره مندی از تازه ترین فناوری و علوم اقدام به طراحی لباس های ایمنی نموده اند که در شرایط دشوار کاری از کاربران محافظت به عمل می آورد.

 

الیافی با بیشترین سطح مقاومت و استحکام

لباس ایمنی از الیاف در هم تنیده ای تشکیل شده است که 15 برابر از فولاد مقاوم تر و سبک تر می باشد. بهره مندی از این الیاف در ساخت لباس کار سبب گردیده در هنگام استفاده از دستگاه های واترجت فوق فشار قوی با فشار عملیاتی بسیار بالا که کاربر در مقابل خطرات احتمالی محفوظ بماند. الیاف به کار رفته در لباس های ایمنی نسبت به مواد متداول مانند چرم، کتان و حتی آهن بسیار نازک تر بوده و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارد و در عین حال بسیار راحت خواهد بود. کاربران از داشتن راحتی با لباس ایمنی در کنار محافظت بیشتر، احساس رضایت دارند و در هنگام به کارگیری دستگاه های واترجت همواره خواهان پوشیدن این لباس ها در همه زمان ها هستند.

ساختار لباس ایمنی

لباس های ایمنی کار با واترجت دارای سه لایه می باشند که از استاندارد اروپایی حفاظت در برابر دستگاه های شوینده فشار قوی برخوردار است. این پوشش برای کار در سخت ترین شرایط بسیار مناسب و ایده آل و خواهد بود. از ویژگی های لباس ایمنی می توان به قابلیت ضد آب بودن، دارا بودن تهویه و کلاه قابل تنظیم اشاره نمود. جیب ضد آب مخصوص تلفن همراه، حفاظت کامل از سر، آستین های ضد نشت، زیپ های ضد آب، تقویت کننده زانو، کمربند کشسانی و کفش های فلزی از دیگر قابلیت های لباس ایمنی می باشد. لباس و کفش ایمنی به راحتی قابل پوشیدن و خارج کردن هستند.

پیش بند

پیش بند نیز نوعی پوشش حفاظتی بوده که از داخل مقاوم گردیده است و جایگزین مناسب لباس ایمنی در محیط های گرم به شمار می آید. پیش بند ایمنی با استفاده از بندهای مخصوص تنظیم می گردد و با سهولت پوشیده می شود.

 

 

 

نتایج آزمون سطح حفاظت لباس ایمنی

به منظور آزمودن سطح مقاومت و حافظت لباس ایمنی چند تست به عمل آمده است که در آن سه رده از نازل های اصلی دستگاه واترجت یعنی سوزنی، تخت و دوار مورد استفاده قرار گرفته اند. در این آزمایش همه شرایط کاری هم چون فشار، دبی، سرعت، فاصله و … در نظر گرفته شده بود. در پایان این تست لباس ایمنی کار به طور کامل از کاربران حفاظت نموده و هیچ مقداری از آب به داخل لباس نفوذ نکرده بود.

لینک های مفید :

تجهیزات کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاه ها

  1. آبان 24 1396 at 9:17 ق.ظ
    admin

    بادرود و پاسداشت
    براي تهيه اين نوع لباس ايمني بايد كجا سفارش رو ثبت كنم؟ ممنون از راهنمايي شما

    1. آبان 24 1396 at 4:57 ب.ظ
      admin

      سلام
      با تشکر لطفا با شماره 88999400 تماس بگیرید.

نظرتان را با ما در میان بگذارید