پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ویژگی های کارواش اتوماتیک ، کارواش سلف سرویس و شستشوی دستی خودرو ها

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشو و نظافت سطوح بدنه خودرو ها امری بدیهی و ضروری می باشد. حذف آلاینده ها از روی بدنه خودرو ها نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه نقش موثری در حفاظت از رنگ بدنه خودرو ها دارد. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی تا حدودی می تواند آلودگی ها را از روی سطوح بدنه خودرو نظافت نماید اما توان لازم و کافی برای نظافت و از بین بردن تمامی آنها را ندارد. از این رو استفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون دستگاه های کارواش اتوماتیک که نظافت موثر و با کیفیت سطوح را در زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند، محبوبیت ویژه ایی در بین صاحبان خودرو ها یافته است. دستگاه های کارواش اتوماتیک در مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند که هر یک از آنها مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه این مقاله به بررسی انوع شیوه های شستشو و نظافت خودرو ها خواهیم پرداخت.



شستشوی دستی خودرو ها

کارواش اتوماتیک یا شستشوی دستیاگر چه استفاده از شیوه های دستی و سنتی در نظافت و شستشوی سطوح بدنه خودرو ها ار کیفیت مناسبی بر خوردار نمی باشد اما استفاده از تجهیزات کارواش چون سیستم های شوینده فشار قوی که با استفاده از پاشش پر فشار آب ( گرم یا سرد) آلاینده ها را روی سطوح بدنه جدا می نمایند و به واسطه تجهیز به لنس ها و نازل های بلند امکان دسترسی به سطوح زیرین و بخش های دور از دسترس را برای کاربر فراهم می نمایند می توانند نقش موثری در بهبود کیفیت شستشو و نظافت ایفا نمایند. استفاده از این شیوه در شستشوی خودرو ها در مقایسه با دستگاه های کارواش اتوماتیک به زمان بیشتری نیاز دارند.

شستشوی خودرو ها با استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش تمام اتوماتیک یا کارواش اتوماتیکشستشوی خودرو ها با استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک در مقایسه با شیوه های دستی نه تنها زمان کمتری نیاز دارد بلکه شستشو و نظافت را در با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. از آنجایی که تمامی مراحل شستشو در دستگاه های کارواش به صورت اتوماتیک انجام می گیرد، توانایی بیشتری در شستشو و نظافت آلاینده های چسبیده به سطوح دارد. دستگاه های کارواش اتوماتیک به منظور دسترسی کامل به سطوح بدنه خودرو ها مجهز به برس های افقی و عمودی می باشند. برس های عمودی این دستگاه ها به منظور دسترسی به تمامی بخش های بدنه قابلیت تغییر زاویه تا 10 درجه را دارا می باشند. تجهیز دستگاه های کارواش اتوماتیک به سیستم هایی چون برس های رینگ شوی، زیر شوی خودرو ها و سیستم های تصفیه و باز یافت آب موجب ارتقا کیفیت شستشو و نظافت و کاهش در حجم آب مصرفی می گردد. دستگاه های کارواش اتوماتیک به منظور تسریع در عملیات خشک شدن از دمش هوای گرم بر روی خودرو استفاده می ناید. پاشش واکس خشک کن از دیگر عملیات هایی می باشد که در دستگاه های کارواش اتوماتیک به منظور افزایش در سرعت خشک شدن و ایجاد لایه محافظ بر روی بدنه خودرو ها انجام می گیرد.

شستشوی خودرو ها با کارواش سلف سرویس

کارواش دستی یا کارواش اتوماتیککارواش های سلف سرویس نوعی از سیستم های شستشوی خودرو ها می باشند که صاحبان خودرو ها با پرداخت پول می توانند از تجهیزات کارواش مانند برس های پاشش فوم، شوینده های فشار قوی که به منظور پاشش آب پر فشار و مواد شوینده به کار می روند و دیگر تجهیزات مشابه استفاده نماید. استفاده از سیستم های کارواش سلف سرویس در مقایسه با دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک برای صاحبان خودرو ها مقرون به صرفه تر بوده و در مقایسه با شیوه های دستی کیفیت بالاتری دارند.


 

لینک های مفید:

کارواش مکانیزه : فهرست محصولات

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید