پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ارتقا کیفیت شستشوی ماشین های سنگین با استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

لزوم شستشو و نظافت سطوح بدنه و زیرین خودرو ها بر کسی پوشیده نیست. دستگاه های کارواش اتوماتیک دستگاه های کارآمدی برای شستشو و نظافت سریع و با کیفیت خودرو ها می باشند که با استفاده از پاشش پر فشار آب و سیستم های برس زنی تمامی آلاینده ها را از روی سطوح بدنه خودرو ها شستشو می دهند. در این میان شستشو و نظافت خودرو های سنگینی چون اتوبوس ها، کامیون ها و تریلی ها که در مقایسه با خودرو های شخصی مدت زمان بیشتری را در جاده ها و خیابان ها سپری می کنند نیز پر اهمیت می باشد. استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک ماشین سنگین بهترین گزینه برای شستشو سریع، موثر و با کیفیت خودرو های سنگین می باشد.


لزوم شستشوی خودرو های سنگین و تجاری

کارواش اتوماتیکخودرو های سنگین و تجاری به واسطه حضور بلند مدت در سطح شهر و جاده ها، نقش مهمی در تبلیغات و افزایش سود و بهره وری کسب و کار ایفا می نمایند. مسلم است که سطوح تمیز و درخشان سطوح بدنه خودرو ها علاوه بر حفاظت از رنگ بدنه و افزایش عمر مفید ، با ارتقا جلوه های بصری، معرف خوبی از سیستم مدیریتی شرکت و کسب و کار بوده و در نتیجه نقش موثری در اعتماد و جذب مشتریان دارد.

استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک در شستشوی خودرو های سنگین و تجاری

شستشوی ماشنی سنگین با کارواش اتوماتیکدستگاه های کارواش اتوماتیک خودرو های سنگین با استفاده از برس های افقی و عمودی سطوح بدنه خو.درو ها را شستشو داده و نظافت می نماید. در بیشتر مدل های دستگاه های کارواش اتوماتیک، خودرو ثابت بوده و تجهیزات کارواش با حرکت بر روی ریل های دستگاه عملیات شستشو و نظافت را انجام می دهند. دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک ماشین سنگین به منظور افزایش کیفیت نظافت، می توانند از تجهیزات جانبی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت استفاده نمایند:

1-سیستم زیر شوی خودرو های سنگین در دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکسطوح زیرین و شاسی های خودرو های سنگین و تجاری نیز همانند خودرو های شخصی به واسطه تردد و حضور در خیابان ها و جاده ها بسیار آلوده و کثیف می باشند. از بین بردن لایه های گل و لای از روی این سطوح با استفاده از شیوه های سنتی و دستی بسیار دشوار، زمان بر و هزینه بر می باشد در حالیکه تجهیز دستگاه های کارواش اتوماتیک به سیستم زیر شوی خودرو ها موجب تسهیل و تسریع در عملیات شستشو می گردد. این سیستم ها با استفاده از پاشش پر فشار آب آلودگی های این بخش ها را نظافت می نمایند. استفاده از نازل های دوار در این سیستم موجب افزای توان ان در نظافت لایه های عمیق آلودگی می گردد.


 

2- شستشوی پر فشار رکاب خودرو ها

کارواش اتوماتیکگل گیر های خودرو ها به واسطه مجاورت با سطوح کف خیابان ها و جاده ها یکی از الوده ترین بخش ها در سطوح بدنه خودرو می باشد. استفاده از سیستم های شستشو با فشار بالا نقش مهمی در از بین بردن آلودگی های این بخش ها از خودرو ها و در نهایت ارتفا کیفیت نظافتی دارد.



3- عملیات پیش شستشو با اسپری مواد شوینده

کارواش اتوماتیکاسپری فومی مواد شوینده و ایجاد لایه ایی از مواد بر روی سطوح بدنه خودرو ها در عملیات پیش شستشو، نقش مهمی در ارتقا کیفیت نظافت ایفا می نماید ماندگاری ذرات فوم بر روی سطوح بدنه خودرو ها، تمامی ذرات آلاینده را در خود حل نموده و موجب ارتقا کیفیت نظافتی می شود.


لینک های مفید:

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید