پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

معرفی سایبان های مخصوص کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کارواش ها اعم از اتوماتیک و دستی دارای تجهیزات مختلف شستشوی خودرو ها می باشند. این تجهیزات شامل تونل و چارچوب کارواش اتوماتیک و جت واش های مرازک شستشوی خودروی دستی بایستی به درستی در یک فضای حصار کشی شده محافظت شوند. سایبان و حفاظ های کارواش توسط برخی شرکت ها از جمله ایستوبال بطور منحصر به فرد طراحی و تولید شده، به گونه ای که با هر فضایی سازگاری باشند. در این مقاله تعدادی از این حفاظ ها و تجهیزات شستشوی خودرو معرفی می شوند.

حفاظ convert-a-bay

سایبان کارواشاین تجهیزات با طراحی جذاب، ساختار مدرن و وزن کم، مقاوم در برابر خوردگی محافظی ایده آل برای کارواش اتوماتیک به حساب می آیند. تجهیزات کارواش اتوماتیک دروازه ای بطور کامل در داخل این حصار ها قرار گرفته و از آسیب های مختلف بیرونی در امان هستند.

 

 

Enclosure

سایبان کارواشاین تجهیزات کارواش حداکثر محافظت از تجهیزات شستشوی خودرو به منظور حفظ عملکرد عالی آن ها را تضمین می کند. در نتیجه با استفاده از این حفاظ ها طول عمر تجهیزات افزایش یافته و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می شود. Enclosure دارای ساختار ساده انعطاف پذیر بوده و از مواد با کیفیت ساخته شده است. این تجهیزات برای حفاظت از جت واش ها، سیستم شستشوی اتوماتیک تونلی و دروازه ای پیشنهاد می شود. انتخاب تجهیزات با کیفیت Enclosure سبب محافظت کارواش از باد و باران می شود. بسته به کاربرد و نیاز مجموعه، طراحی های مختلف این حفاظ ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

Canopy

کارواش سایبان یا Canopy طراحی دیگری است که برای حفاظت از تجهیزات شستشوی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این سایبان ها اجازه می دهد تا تجهیزات شستشوی وسایل نقلیه به شکلی یکپارچه قرار بگیرند و مجموعه ظاهر زیبایی به خود بگیرد. ساختار سبک، فضای کافی برای ورود و خروج خودرو و امکان تنظیم سایبان از ویژگی های این تجهیزات است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید