پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

افزایش رشد و توسعه کسب و کار دستگاه های کارواش شرکت ایستوبال با تغییر تصویر سازمانی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال سازننده انواع دستگاه های کارواش اتوماتیک ، به منظور دستیابی به اهداف پیش بینی شده برای سال های آتی، که شامل رشد و توسعه در جامعه بین المللی، ارتقا فناوری های به کار گرفته شده با تمرکز بر روی ارتقا کیفیت محصولات و نزدیکی بیشتر با مصرف کنندگان و ارایه راه کار های موثر می باشد، تصویر برند سازمانی خود را تغییر داده است.

 

کارواش اتوماتیکبر اساس اظهارات مسئولین، تغییر برند این شرکت، پاسخی به نیاز های شرکت، اطمینان از بر قراری ارتباط موثر در سطوح چند ملیتی، افزایش اگاهی و شناخت مشتریان، کارکنان و مصرف کنندگان محصولات، نسبت به نام تجاری شرکت ایستوبال می باشد. اهداف اصلی شرکت ایستوبال به عنوان سازننده تجهیزات کارواش اتوماتیک، در سال های پیش رو شامل افزایش رشد در آمریکا (به عنوان هدفی دست یافتنی در زمان کوتاه )، ادامه سرمایه گذاری در ایتالیا ( دومین بازار بزرگ صادراتی شرکت )، تقویت حضور در آلمان و افزایش فعالیت ها در آمریکای جنوبی می باشد.

 

سیاست های بین الملی این شرکت بر اساس دستیابی به مقام دومین شرکت اروپایی در زمینه صنعتی پایه گذاری گردیده است. این شرکت با داشتن 10 شرکت تابع در اروپا و آمریکا ( اسپانیا، پرتقال، ایتالیا، انگلیس، سوئد، دانمارک، اتریش، صربستان، امریکا و برزیل) در بیش از 75 کشور جهان حضور داشته، و بیش از 80 درصد از گردش مالی سالانه آن مربوط به بخش بین الملل می باشد. برنامه رشد و توسعه شرکت ایستوبال بر پایه استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در ساخت دستگاه کارواش بنا نهاده شده، که مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری در واحد تحقیق و توسعه شرکت می باشد. از این رو سرمایه گذاری انجام شده در این بخش، به منظور تحقق تعهدات شرکت در زمینه افزایش میزان کارآمدی و اعتبار دستگاه کارواش تمام اتوماتیک و با تمرکز بر روی کیفیت دستگاه ها، در طول پنج سال گذشته، 50 درصد افزایش یافته است. اصلی ترین چالش پیش روی شرکت، قابلیت انطباق با تغییرات تکنولوژی می باشد. بر اساس اظهارات مسئولین، فعالیت های اتی شرکت، مبتنی بر ارتقا ارتباط با مشتریان در هنگام استفاده از محصولات بوده و ارتباط با کاربران نهایی به منظور شناسایی نیاز ها و ارتقا تجربیات ایشان در استفاده از دستگاه های کارواش، سومین اصل کلیدی در راه رشد شرکت می باشد.

 

کارواش اتوماتیکاز این رو تغییر در تصویر سازمانی شرکت، اهداف و سرمایه گذاری جدید شرکت را با طراحی جدید و پیام پر محتوا و در عین حال مختصر “در کنار شما، مراقب خودروی شما” به تمامی بینندگان منتقل می نماید. برند تغییر یافته شرکت ایستوبال به عنوان نماد اصلی شرکت، در تمامی رسانه های شرکت از جمله وب سایت به نمایش در آمده است. تصویر سازمانی جدید با هدف برجسته نمودن نام تجاری شرکت و افزایش ارزش تصویر به واسطه ارزش بالای شرکت طراحی شده است. رنگ قرمز به عنوان رنگ اصلی شرکت و رنگ طوسی به عنوان نمادی از نوآوری و فن آوری در نظر گرفته شده و جمله شستشو و مراقبت از خودرو به عنوان شعار اصلی شرکت، نقش مهمی در انتقال پیام شرکت به مشتریان ایفا می نماید.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید