پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

چند نکته مهم در مورد انتخاب کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشوی خودرو بدلیل قرار گرفتن آن در معرض انواع آلودگی ها همچون آلودگی هوا، تابش نور فرابنفش، گل و لای ناشی از بارش برف و همچنین نزولات آسمانی دارای اهمیت است. این امر برای وسایلی که مدت زمان زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند و یا در محیط های بیرونی پارک می شوند، به تعداد دفعات بیشتر و کیفیت شست و شوی بهتری نیاز دارد. وسایل نقلیه سنگینی چون کامیون و تریلر، با توجه به استفاده زیاد در محیط های برون شهری و همچنین ابعاد بزرگ، به شستشوی خاص و دقیق تری نیاز دارند. استفاده از کارواش اتوماتیک جهت شستشوی ماشین سنگین یک گزینه ایده آل و با سهولت بوده که نه تنها زمان شست و شو را کاهش می دهد بلکه با کیفیت بسیار خوبی سطح ماشین را تمیز می نماید. کارواش های مخصوص ماشین سنگین به گونه ای طراحی می شوند که برای همه نوع خودرو با ابعاد مختلف مناسب است.

 

انتخاب مناسب یک کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

قبل از تعیین نوع کارواش برای کسب و کار خود، می بایست به چندین نکته توجه نمود.

aتعداد وسیله نقلیه در روز

استفاده از سیستم های شستشوی دستی جهت تمیز نمودن سطح وسایل سنگین امری زمان بر بوده و حداقل یکی دو ساعت به طول می انجامد. بنابراین این روش در دستیابی به یک کسب و کار پرسود موثر نخواهد بود. اما با استفاده از کارواش های دروازه ای معمول، زمان شست و شو و همچنین کیفیت کار تا حد زیادی افزایش یافته و تا 8 خودرو سنگین در ساعت را می توان بوسیله آن ها شست و شو داد. این کارواش ها مجهز به سیستم های تشخیص موقعیت و هدایت خودرو ها بوده و ابعادی مناسب با وسایل سنگین دارند. قطر برس های کارواش دروازه ای ماشین سنگین بزرگ بوده و بخش های دور از دسترس نیز به خوبی بوسیله آن ها تمیز می شوند.

 

نوع وسیله نقلیه سنگین

سیستم ها و تجهیزات شست و شو می توانند برای انواع وسایل نقلیه مناسب باشند. برای کامیون ها با ابعاد استاندارد، برس های شست و شو از فوتوسل های تعبیه شده جهت تشخیص سطح آن ها استفاده می کنند تا از عدم آسیب رسانی به خودرو جلوگیری کنند. مناطق دشوار نیز با پاشش پر فشار آب بوسیله نازل های مخصوص شست و شو می شود. البته درصورتیکه بخواهید وسایل نقلیه سنگین دیگری با طول و اندازه متفاوت را تمییز کنید، سیستم هوشمند کارواش اتوماتیک دروازه ای این امکان را فراهم می سازد.

 

سیستم پاشش پر فشار آب کارواش تمام اتوماتیگمحل تردد و کاربرد وسیله

اینکه وسیله سنگین فقط در جاده های آسفالت و با کیفیت تردد دارد یا در بیابان و جاده های خاکی نیز بکار می رود و همچنین میزان استفاده از وسیله در طول روز، در تعداد دفعات شست و شو و همچنین مجهز کردن کارواش به تجهیزات بهتر جهت پاکسازی با کیفیت تر خودرو دارای اهمیت است. کامیون هایی که فقط در جاده های آسفالت و خوب تردد دارند، نیاز به تجهیزات شستشوی ساده تر و تعداد دفعات شستشوی کمتری دارند. جهت شستشوی این وسایل، استفاده از کارواش دروازه ای راهگشاست. درصورتیکه کامیون در محیط های خاکی نیز رفت و آمد نماید، دستگاه شستشوی ماشین بهتر است به سیستم های پیش شستشو و پاشش آب از چندین زاویه مجهز باشد تا شستشوی بهتری صورت گیرد.
استفاده از ماشین سنگین در نزدیکی معادن و محیط های کشاورزی و ساختمانی، سبب ایجاد آلودگی بیشتری بر روی تمامی سطح آن شده و شستشوی چرخ ها و زیر آن نیز ضرورت پیدا می کند. همچنین عبور از جاده های بی کیفیت و خاکی می تواند این قسمت ها را آلوده نماید. در این موارد می توان کارواش اتوماتیک خود را مجهز به سیستم های زیرشویی و چرخ ها نمود. سیستم های زیرشویی مکانیزه بصورت ثابت در زیر خودرو نصب شده و آلودگی های موتور و زیر صندوق را از بین می برند.

 

شستشوی ماشن سنگین با کارواش اتوماتیکمیزان مصرف آب

با توجه به مصرف زیاد آب جهت شستشوی وسایل سنگین، بکارگیری کارواش هایی که از سیستم های خاصی برای صرفه جویی در مصرف آب بهره می برند، از نظر محیط زیستی مورد توجه است. این کارواش های اتوماتیک دارای سیستم هوشمند استفاده از آب معمولی و یا بازیافتی برای شستشو می باشند. همچنین این سیستم ها از آب تصفیه شده برای آبکشی نهایی جهت بهینه سازی مصرف آب استفاده می نمایند.



 

لینک های مفید :
دستگاه کارواش تمام اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید