پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش ماشین سنگین مجهز به برس های نوآورانه

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه های کارواش اتوماتیک در مدل های متنوعی ساخته شده که برخی از انواع آن به طور اختصاصی جهت شستشوی وسایل نقلیه سنگین همانند اتوبوس تحت عنوان کارواش ماشین سنگین طراحی و تولید شده اند. این دستگاه ها دارای تجهیزات اختیاری و اضافی هستند که با توجه به شکل و اندازه وسیله نقلیه تعریف می گردند. کارواش اتوماتیک ماشین سنگین شوی از ساختار منحصر به فردی برخوردار بوده که در آن از فناوری های مدرن بهره گیری شده و به عنوان یک اختراع جدید و نوآورانه ثبت گردیده است. به این ترتیب شرکت سازنده تجهیزات کارواش اتوماتیک گامی بزرگ و رو به جلو در جهت توسعه و دست یابی به نتایج عالی در ارتباط با وسیله نقلیه آیرودینامیکی بردارد که آن طراحی برس های دو بخشی برای شستشوی بخش جلویی اتوبوس می باشد.


خلاقیت در ساخت کارواش ماشین سنگین

کارواش ماشین سنگینفرآیند شستشوی وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس می بایست با استفاده از تجهیزات کارآمد و قابل اطمینان انجام پذیرد. دستگاه اتوماتیک ماشین سنگین شوی با تجهیز شدن به برس های دو بخشی دارای طراحی بی نظیر با بدنه حساس و آیرودینامیکی اتوبوس مطابقت داشته و می تواند آن را به خوبی تمیز کند که در طی سال های اخیر به عنوان یک پیشرفت به شمار می آید. کارواش اتوماتیک ماشین سنگین شوی جدید با دستگاه های متداول تفاوت دارد به صورتی که دستگاه کارواش ثابت قرار گرفته و کاربر ماشین را هدایت می کند که در نتیجه آن ایمنی و سهولت استفاده از آن در اولویت قرار می گیرد.




نحوه عملکرد دستگاه اتوبوس شوی اتوماتیک مدرن

کارواش ماشین سنگینبا بهره مندی از فناوری و فوتوسل های هوشمند امکان هدایت ایمن و سریع را فراهم نموده که با استفاده از سیستم کنترل سرعت استاندارد صورت می گیرد. در این حالت یک فوتوسل سرعت اتوبوس را در لحظه ورود به کارواش اندازه گیری نموده تا از حرکت غیر عادی اتوبوس و هم چنین تکان خوردن برس ها جلوگیری شود و اگر سرعت اتوبوس بیش از حد مجاز باشد این فوتوسل ها سبب باز شدن برس ها خواهند شد. علاوه بر این کارواش اتوماتیک ماشین سنگین دارای سیستم پیش شستشوی قوسی شکل، چهار برس عمودی دارای حرکت چرخشی مخالف یکدیگر به منظور تشخیص اشکال آیرودینامیکی و یک واحد کنترلی تشکیل شده که این واحد میان کاربر و ماشین ارتباط برقرار نموده و کاربر می تواند با استفاده از آن به صورت دستی مراحل شستشو و کنترل حرکت ها را در هنگام لزوم بر عهده بگیرد. کارواش ماشین سنگین شوی Drive through به سیستم بازوهای متحرک به همراه برس های دو بخشی با طراحی خلاقانه تجهیز گردیده که مانع از آسیب رسیدن به آینه های جلوی اتوبوس می شود. نیمه فوقانی برس به طور کامل به سمت بالا حرکت کرده و بخش بالایی جلوی اتوبوس را به خوبی شستشو می دهد. سپس برس شروع به شستشوی قسمت مرکزی جلوی اتوبوس کرده و بعد به دو بخش تقسیم شده که تکه فوقانی برس از کنار آینه حرکت می کند و نیمه دیگر آن نزدیک به خودرو باقی مانده و بخش های  زیرین آینه ها را تمیز می کند و چون این قسمت از اتوبوس به دلیل حرکت در مسافت های طولانی بیشتر آلوده می شود، به این طریق به طور کامل شستشو و تمیز خواهد شد.


لینک های مفید :

فهرستی از محصولات : کارواش ماشین سنگین

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید