پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
نظافت داخل ماشین - کارواش

انتقال حس خوب به مسافران با نظافت داخلی تاکسی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در مقاله های پیشین انواع تاکسی در سراسر دنیا بررسی شد و این حقیقت بیان شد که این تاکسی های آن شهر یا کشور به خوبی شناخته می شوند و منحصر به فرد هستند. اما همیشه چیزی که از یک تاکسی در ذهن مسافران باقی می ماند، داخل آن است، که متاسفانه اکثر رانندگان به آن توجه ندارند. برای تحت تاثیر قرار دادن مسافران در هر کجای دنیا، باید داخل و خارج تاکسی بدون عیب و نقص باشد و به عنوان یک وسیله نقلیه باید سطح اولیه ای از استاندارد های نظافتی و بهداشتی را داشته باشد. این مقاله چگونگی نظافت داخل تاکسی با استفاده از وسایل با کیفیت همراه با دستگاه کارواش را بیان می کند.

 

محصولات کارواش برای نظافت داخلی خودرو

تمیز کردن داخل ماشین - کارواش

1- اولین کار در کارواش این است که تمام اشیائی که در ماشین نگهداری می شود و حتی رو انداز صندلی را خارج کرد. این عمل موجب می گردد نظافت راحت تر انجام شود.
2- توصیه می شود قبل از کشیدن جاروبرقی، از یک دمنده برای نظافت گوشه ها، دریچه ها و منافذ استفاده نمود.
3- کلید اصلی نظافت داخلی خودرو، استفاده از جاروبرقی است. صندلی های عقب معمولا در تاکسی ها بسیار کثیف هستند بنابراین باید به طور کامل تمیز شوند. برای جاروبرقی زدن صندلی های عقب باید صندلی های جلو را به جلو هل داد، تا به راحتی جاروبرقی بین آن ها را نظافت نماید.

 

نظافت داخل خودرو - کارواش4- قدم بعدی تمیز کردن پنجره ها است که باید با یک محصول با کیفیت انجام می شود. شیشه ماشین معمولا به دلیل جای انگشتان در هنگام باز و بسته کردن در، کثیف می شود.
5- حال باید زمانی سپری شود تا شیشه ها خشک شوند. در این فاصله زمانی می توان رو انداز صندلی را نظافت نمود. برخی از ماشین ها امکانات اضافی ماشین شوی برای نظافت روانداز صندلی دارند که شامل یک ضدعفونی کننده و ضد باکتری است که آن ها را خشک نیز می نماید. این وسیله را می توان در صندوق عقب خودرو نگهداری کرد.

 

نظافت ماشین - کارواش اتوماتیک6- در صورت لزوم می توان صندلی های ماشین را نیز نظافت نمود. محصولات متنوعی برای خودروهای پیشرفته وجود دارد، که برای روکش های پارچه ای و چرمی استفاده مر گردد و باعث می شود آن ها را نو نگه دارد.
7- برای تمیز کردن و نو نگهداشتن سطوح پلاستیکی مانند دستگیره های در و پنجره، توصیه می شود که از محصولاتی با خواص آنتی استاتیک استفاده گردد که باعث شود مدت زمان بیشتری تمیز بمانند. از مواد شوینده آنتی استاتیک برای نظافت داشبورد نیز می توان استفاده نمود که باعث جلوگیری از چسیدن گرد و غبار به سطح می شود.
8- آخرین کار، اسپری کردن یک عطر خوب برای خشبو کردن فضای داخل ماشین است. برخی از آن ها موجب از بین بردن بوهای نامطبوع می شوند، که گزینه بسیار مناسبی برای یک تاکسی می باشند.

تاکسی تمیز باعث می شود مسافران احساس خوبی در فضای ماشین داشته باشند و احساس کنند در خانه خود نشسته اند و بوی خوب و تازه ای به مشام آن ها برسد.

لینک های مفید :

دستگاه کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید