پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش

ادامه روند رشد ایستوبال در سال 2019

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ایستوبال که در حوزه دستگاهها و تجهیزات شوینده خودرو همچون دستگاههای کارواش اتوماتیک فعالیت می نماید، با آغاز سال 2019 نیز برای رشد و تقویت موقعیت خود برنامه ریزی نموده تا همچنان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این حوزه شناخته شود. در طول سالیان گذشته ایستوبال همواره در نمایشگاه های بین المللی حضور فعالی داشته و جدیدترین محصولات و نوآوری های خود را در معرض دید همگان قرار داده است. مهمترین نمایشگاههایی که ایستوبال با تمرکز ویژه ای در آنها شرکت می نماید در آمریکای شمالی و اروپا برگزار می گردند. اخیراً در این نمایشگاهها همواره نوآوری های ارائه شده ایستوبال مرتبط با هوشمند سازی سیستم های شستشو بوده است. نوآوری هایی که هدفشان افزایش سودآوری، بهبود کیفیت عملکرد و سهولت استفاده برای کاربران است.

 

در سال ۲۰۱۹ نیز بیست رویداد نمایشگاهی مرتبط برگزار خواهد شد که اکثر آن ها در اروپا و ایالات متحده می باشد. نمایشگاه تجارت بین المللی AUTOZUM که از ۱۶ تا ۱۹ ژانویه در سالزبورگ برگزار خواهد شد، اولین نمایشگاهی است که ایستوبال در سال جدید در آن شرکت می نماید. همچنین نمایشگاههای TRANSPOTEC و AUTOPROMOTEC به ترتیب در ورونا ایتالیا از ۲۱ تا ۲۴ فوریه و بولونیا از ۲۲ تا ۲۶ می برگزار خواهند شد که ایستوبال در هر دوی آن ها حضور خواهد داشت. محصولات جدید همچنین در نمایشگاه های MOTORTEC AUTOMECHANIKA در مادرید اسپانیا از ۱۳ تا ۱۶ مارس، BG CAR SHOW در بلگراد صربستان از ۲۲ تا ۳۱ مارس، BFI SHOW در دانمارک از ۵ تا ۶ آوریل و نمایشگاه های وسایل نقلیه FORECOURT SHOW و COMMERCIAL VEHICLE SHOW در بیرمنگام انگلستان از ۸ تا ۱۰ آوریل و ۳۰ آوریل تا ۲ می به نمایش در خواهد آمد.

 

گروه اسپانیایی همچنین با نمایندگان خود در نمایشگاه های متعدد در کشورهایی مانند آلمان (نمایشگاه TANKESTELLE & MITTELSTAND در مونستر از ۸ تا ۹ می)، فرانسه (نمایشگاه EQUIP AUTO در پاریس از ۱۵ تا ۱۹ اکتبر)، سوییس (نمایشگاه GENEVA INTERNATIONAL MOTOR SHOW از ۷ تا ۱۷ مارس)، ترکیه (نمایشگاه PETROLEUM ISTANBUL از ۲۸ تا ۳۰ مارس) و نمایشگاه های مشابه شرکت خواهد نمود. نمایشگاه های تجاری امریکای شمالی نیز ۷ نمایشگاه است که در سانفرانسیسکو، لاس وگاس، آرلینگتون، تگزاس، نشویل، تنسی، شیکاگو و آتلانتا دایر می شوند. در کانادا و برزیل نیز نمایشگاه هایی در این حوزه برگزار خواهد گردید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید