پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
شستشوی دوچرخه با واتر جت

شستشوی دوچرخه با استفاده از کارواش دستی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه با توجه به تحرک پایین افراد جامعه و همچنین آلودگی هوا، استفاده از دوچرخه به جای وسایل نقلیه سواری در مسیر های کم مسافت شهری ضرورت ویژه ای پیدا نموده است. از مزایای این وسیله هزینه پایین، سهولت استفاده و عدم ایجاد آلودگی می باشد. دوچرخه سواران حرفه ای نیز از این وسیله برای انجام مسابقات خود بهره می برند. شرکت ایستوبال ارائه دهنده تجهیزات و دستگاه های شست و شوی خودرو به منظور ارج نهادن به سالم ترین و پاک ترین وسیله حمل و نقل، تجهیزات بخصوصی را برای شستشو و مراقبت از دوچرخه عرضه نموده است. در ادامه به بررسی نحوه شستشوی دوچرخه با یک دستگاه کارواش دستی و مزایای آن پرداخته می شود.

 

نحوه از بین بردن آلودگی های دوچرخه با کارواش دستی

Untitledkبه منظور شستشوی دوچرخه، ابتدا از وجود نگهدارنده چرخ، در ساختار سیستم جت واش اطمینان حاصل نمایید. با استفاده از این نگهدارنده، وسیله بطور ثابت قرار گرفته و در حین پاشش آب پر فشار، بدون حرکت باقی می ماند. مرحله اول عملیات، فعال نمودن گزینه پیش شست و شوی سیستم می باشد. کاربر برای این کار، نازل پاشش آب را از جای خود برداشته و با اسپری نمودن آن به سمت دوچرخه گل و لای، حشرات و گریس لا به لای زنجیر را از بین می برد. اعمال فشار بالا بر روی مناطق روغنی و گریس کاری شده روی زنجیر دوچرخه می بایست بطور کامل تر و بیشتر صورت گیرد. تمیز نمودن کامل و دقیق این ناحیه، موجب چرخش بهتر چرخ ها شده و طول عمر آن را افزایش می دهد.

 

کارواش دستی و شستشوی دوچرخهدر حین شستشوی دوچرخه، تمیز نمودن یاتاقان های چرخ ها و توپی چرخ های عقب و جلو اهمیت دارد. این بخش ها ظریف بوده و بنابراین شستشوی آن ها از فاصله کم و با آب پر فشار توصیه نمی شود. در نتیجه می بایست از آب با فشار متوسط برای انجام این بخش از عملیات استفاده نمود. برای جلوگیری از ورود آب به بخش مرکزی چرخ ها، استفاده از اسفنج پیشنهاد می گردد. در پایان عملیات، نوبت به خشک نمودن سطح دوچرخه می رسد. در این مرحله، استفاده از دستمال مناسب برای نواحی چون صندلی دوچرخه اهمیت دارد. همچنین بعد از شست و شو، روغن کاری زنجیر می بایست در دستور کار قرار گیرد.
در مجموع دوچرخه سواران، از شستشوی وسیله خود با جت واش لذت فراوانی می برند. برای بهبود عملیات شستشو و کیفیت کار نیز، لوازم و تجهیزاتی بطور ویژه برای دوچرخه طراحی و تولید شده است. ویدئو زیر مراحل شست و شوی دوچرخه با کارواش دستی را نمایش می دهد.

 




لینک های مفید :
کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید