پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

معرفی کارواش دروازه ای M’NEX 27

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال ارائه دهنده دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات کارواش در نقاط مختلف جهان می باشد. کارواش های اتوماتیک این کمپانی در دو دسته کلی دروازه ای و تونلی طراحی و تولید می شوند. سری M’NEX این تجهیزات دستگاه هایی هستند که دارای ساختار و طراحی دروازه ای می باشند. این تجهیزات دارای یک چارچوب متحرک شامل نازل های شستشو هستند که بر روی خودروی ثابت حرکت کرده و عملیات شستشوی را انجام می دهند. در ادامه ساختار و ویژگی های کارواش دروازه ای27  M’NEX مورد بررسی قرار می گیرد.

کارواش تونلی یا دروازه ای؟

کارواش اتوماتیکعملکرد کلی دستگاه های کارواش تونلی و اتوماتیک با یکدیگر شباهت دارد اما نحوه شستشوی خودرو و ساختار دستگاه متفاوت می باشد. کارواش اتوماتیک تونلی همزمان چند خودرو را شستشو می دهد و کارواش دروازه ای خودرو ها را جداگانه تمیز می کند. سرعت عملکرد کارواش تونلی به جهت شستشوی همزمان خودرو، بیشتر از کارواش دروازه ای است اما برای نصب تجهیزات آن به فضای بیشتر و هزینه به مراتب بیشتری نیاز می باشد. در کارواش اتوماتیک دروازه ای خودرو ثابت در یک محل مشخص قرار می گیرد اما در کارواش تونلی برای حرکت دادن خودرو باید از تجهیزاتی با نام کانوایر استفاده شود. در نتیجه یک هزینه اضافی در ساختار دستگاه به کارواش تونلی اضافه می گردد.

معرفی کارواش اتوماتیک 27  M’NEX

مشخصه اصلی کارواش اتوماتیک دروازه ای27  M’NEX وجود دو ساختار دروازه ای برای افزایش قابل توجه توانایی دستگاه می باشد. یکی از این دو ساختار برای شستشوی خودرو و دیگری مخصوص خشک کردن آن است. جدا بودن ساختار خشک کن با بخش شستشو باعث شده تا در مرحله خشک کردن بدنه از چکه کردن آب خبری نباشد. ساختار این دستگاه دارای پوشش پودری با ضخامت 60 میکرون می باشد که این موضوع طول عمر بالای ساختار دستگاه را تضمین نموده است.

خشک کن دستگاه

کارواش اتوماتیکیکی از ویژگی های مهم این دستگاه سیستم خشک کن جداگانه پر قدرت می باشد. این سیستم عملیات خشک کردن سطح بدنه بعد از پایان فرآیند شستشو را به منظور جلوگیری از ایجاد لکه و دیرتر آلوده شدن سطح خودرو انجام می دهد. خشک کن دستگاه، یک دمنده پر قدرت با گسیل هوا در دماهای پایین و با جریان بالا می باشد. این خشک کن دارای موتور قدرتمند 14 کیلو واتی با چرخش 1500 دور در دقیقه است.

 

 

ساختار بدنه

دستگاه کارواش دروازه ای M’NEX 27 دارای دو ساختار و چارچوب جداگانه مخصوص شستشو و خشک کردن می باشد. خودرو ابتدا در محل چارچوب اولیه شستشو شده و سپس بوسیله چارچوب دوم خشک و تمیز می گردد. هر دو این چارچوب ها دارای بدنه مقاومت و ضد آب با پوشش پودری مقاوم هستند. این پوشش پودری شامل ضخامت 30 میکرون بدنه اصلی و 30 میکرون رنگ می باشد.

برس ها شستشو

کارواش اتوماتیکعملکرد عالی برس های شستشوی این کارواش اتوماتیک به گونه ای است که آلودگی های روزانه در اثر آلودگی هوا و عوامل دیگر با قدرت و دقت بالا از بین می روند. این برس ها دارای سنسور تشخیص موقعیت بدنه هستند تا آسیبی به خودرو وارد نشود. واکس همراه برس های شستشو علاوه بر تمیز کردن بدنه، موجب درخشندگی بالای خودرو می شود.

 

 

نازل های پاشش آب

نازل های پاشش آب بر روی بدنه کارواش اتوماتیک دروازه ای M’NEX 27 وظیفه شستشوی خودرو را بر عهده دارند. این نازل ها از کنار و با زاویه های مختلف سطح خودرو را بطور کامل پوشش می دهند. عدم پاشش مستقیم آب توسط نازل ها باعث شده تا عملیات شستشو توسط این کارواش اتوماتیک بصورت موثر تر و بهتر انجام گیرد. محور در برگیرنده نازل های شستشو از بالا تا پایین بر روی خودرو حرکت می کنند و تمام سطح خودرو را بطور کامل شستشو می دهند.

 

کارواش اتوماتیک دروازه ای
کارواش اتوماتیک دروازه ای M’NEX27

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید