پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

حضور شرکت ایستوبال در نمایشگاه commercial vehicle

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال از برند های معتبر در زمینه طراحی و تولید مدل های متنوع دستگاه ها و تجهیزات کارواش می باشد. این کمپانی از سال 1950 تاکنون محصولات نوآورانه ای را تولید و در سرتاسر جهان عرضه می نماید. حضور در نمایشگاه ها یکی از اقدامات مهم این شرکت به منظور حضور موثر تر در بازار و رونمایی از تجهیزات جدید می باشد. حضور در نمایشگاه خودرو های تجاری برای اولین بار توسط ایستوبال و به منظور ارائه تجهیزات شستشوی پیشرو و به روز انجام می شود. در نمایشگاه خودرو های تجاری (commercial vehicle) شرکت های ارائه دهنده خدمات و تجهیزات مرتبط با وسایل نقلیه جابجا کننده بار و مسافر حضور دارند.

تجهیزات ارائه شده شرکت ایستوبال در نمایشگاه commercial vehicle 2019

کارواش ماشین سنگینکمپانی ایستوبال نمونه کار های گسترده خود را در قالب راهکارهای نظافت و شستشوی خودرو های تجاری در این نمایشگاه عرضه نموده است. کارواش ماشین سنگین INTRAWASH یکی از این تجهیزات محسوب می شود که مخصوص شستشوی داخل کانتینر یا یخچال کامیون ها می باشد. این کارواش اتوماتیک ، اولین تجهیز استاندارد خودکار در اروپا برای شستشو و ضدعفونی داخل کامیونت ها به حساب می آید. دستگاه کارواش SMARTWASH یکی دیگر از محصولات جدید شرکت ایستوبال نیز در کنار محصولات قدیمی در این نمایشگاه معرفی و ارائه می شود.

 

کارواش ماشین سنگین INTRAWASH

کارواش intrawashکارواش اتوماتیک INTRAWASH یک دستگاه مبتکرانه با کاربرد خاص می باشد که به آسانی قابل نصب و استفاده است. این دستگاه شستشوی حرفه ای داخل کانتینر و یخچال خودرو های سنگین و ضدعفونی کنترل شده و موثر آن ها تضمین می نماید. این سیستم خلاقانه مواد شیمیایی ضد باکتری را بعنوان بخشی از فرآیند پاشش فشار قوی محلول شستشو، بر ریو سطح اعمال نموده و سپس کف و آلودگی ها را در داخل یک مخزن جمع آوری می نماید. این کارواش تمامی الزامات مربوط به غلظت، مقدار و زمان استفاده از مواد شوینده را برای همه ناوگان های حمل و نقل برآورده می سازد. کانتینر خودروی های سنگین با طول حداکثر 16 متر با استفاده از این کارواش اتوماتیک شستشوی می شوند. این سیستم در مقایسه با روش شستشوی دستی تا 60 درصد در زمان شستشو صرفه جویی می نماید و کنترل مواد شیمیایی را تسهیل می بخشد. به روایت آمار، شستشوی دستی در این کاربرد در حدود 15 تا 20 دقیقه زمان می برد ولی با استفاده از کارواش intrawash این زمان به 5 دقیقه کاهش می یابد.

کارواش ماشین سنگین SMARTWASH

کارواش ماشین سنگینکارواش اتوماتیک SMARTWASH برای ناوگان ها به منظور شستشوی خودرو های اجاره ای، وسایل نقلیه اشتراکی، کامیون ها و اتوبوس ها به روش هوشمندانه دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی بالای ساخت این دستگاه سرعت و کیفیت شستشو را موجب شده است. کارواش SMARTWASH برای ناوگان ها یک فرآیند شستشو با کنترل کامل به مواردی مانند دفعات شستشو و برنامه مورد استفاده را فراهم می نماید. مزایای دیگر این نوع کارواش ها شامل شناسایی وسیله نقلیه و تخصیص تعداد دفعات شستشو و نوع برنامه می باشد. در نتیجه در هنگام انتخاب یک برنامه، احتمال اشتباه توسط مسئول دستگاه یا راننده از بین می رود. کنترل پنل این کارواش تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت تجهیزات و استفاده از تاسیسات را جمع آوری می نماید و آنها را به نمایش در می آورد تا ناوگان بهتر کنترل شود. در پایان هر مرحله اطلاعاتی برای هر خودرو بصورت جداگانه ثبت می شود و لزوم یا عدم لزوم افزودن برخی برنامه ها مانند افزودن ماده شوینده انتخاب می گردد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید