پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
چرخ شوی ماشین در کارواش

برس جدید برای شستشوی تمام سطوح چرخ و رینگ

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ISTOBAL برس جدیدی را برای شستشوی چرخ ماشین تولید کرد که به صورت کاملا کارآمد و بهینه می تواند تمامی شیارهای روی رینگ را در هنگام استفاده از کارواش شستشو نماید. این برس چرخ شوی جدید دارای یک تاج بیرونی و یک برس مرکزی برای شستشوی نواحی صاف چرخ می باشد. برس جدید شامل هشت برس ماهواره ای در دو دایره متحد المرکز است که تمامی شیارهای کوچک روی رینگ را به نحو احسن شستشو می دهند.
در حالت سنتی، چرخ شوی های کارواش ها شامل یک دایره اصلی با مویی پلی اتیلنی می باشند. طراحی و عملکرد یکسان آن ها تنها باعث می شد لبه ها به صورت سطحی شستشو شوند، در حالی که توانایی شستشوی شیارهای رینگ های جدید را ندارند. برخلاف چرخ شور های جدید، توسعه جدید ISTOBAL شامل یک دستگاه نو آورانه برای انجام بهتر عمل شستشو می باشد. در این نوع چرخ شوی ها یک محور مرکزی برس مرکزی و تاج بیرونی آن را می چرخاند، و یک دیسک نیز موجب چرخش آزادانه 8 برس کوچکتر می شود که به صورت ماهواره ای به دور برس اصلی می چرخند.
زمانی که این دستگاه شروع به کار می کند، چنان چه تماسی وجود نداشته باشد، برس همانند چرخ شوی های سنتی عمل می کند. اما زمانی که برس های داخلی، اصطکاک کمی را تشخیص دهند، یک سیستم مکانیکی باعث چرخش 8 برس مستقل شده و فشار را کاهش می دهد، در نتیجه 8 برس می توانند به داخل شیارهای رینگ نفوذ کرده و عمل شستشو را انجام دهند.
چرخ شوی جدید ISTOBAL به راحتی می تواند بر روی هر دستگاه کارواش نصب شود و به هیچ وسیله اضافه ای نیز نیاز نخواهد داشت. ISTOBAL چرخ شوی جدید خود را در نمایشگاه Automechanika در فرانکفورت که از 13 تا 17 سپتامبر برقرار بود، ارائه نمود.

 

 

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید