پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

آموزش نظافت و حذف موی حیوانات خانگی در خودرو

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در دنیای امروزی، حیوانات خانگی به عنوان یک عضو ثابت در برخی خانواده ها تلقی می شوند. با این حال، حضور حیوانات خانگی در زندگی انسان ها با مشکلاتی نیز همراه است. یکی از متداول ترین مشکلاتی دارندگان حیوانات خانگی با آن روبرو هستند ریزش مو می باشد. جمع آوری موها در خودرو بسیار دشوار است و نظافت کف خودرو، فضای میان صندلی ها و البته روکش های صندلی آلوده شده به موی حیوانات خانگی بسیار زمان بر خواهد بود. در ادامه این مقاله به معرفی مراحل فرآیند حذف موی حیوانات خانگی و نظافت محل آن در کارواش ها پرداخته می شود.

 

مرحله اول: حذف موی حیوانات

کارواش اتوماتیکدر آغاز مرحله  نظافت باید در نظر داشت که حذف تار مو اولویت دارد. برای انجام اینکار باید به وسیله یک کمپرسور هوا در محیط کارواش اتوماتیک ، موهای انباشته بر روی سطح صندلی و کف خودرو را به بیرون هدایت کرد. سپس، به کمک دستکش های نیتریل و حرکات دست، موهای باقی مانده جذب می شوند. در آخر، برای اطمینان کامل می توان از جاروبرقی برای جمع آوری کامل موی حیوانات خانگی استفاده نمود تا از حذف کامل آن اطمینان حاصل گردد. برای حذف موهایی که در تار و پود سطح پارچه ای صندلی قرار گرفته اند نیز می توان از دانه های سنگ پا نیز استفاده نمود.

 

مرحله دوم: نظافت نقاط غیر قابل دسترس در خودرو

نظافت حیوانات خانگیدر مرحله اول می توان نقاط مشخص و قابل دسترس را به راحتی تمیز نمود اما رسیدگی به نقاط دور از دسترس مانند فضاهای میان صندلی خودرو به راحتی امکان پذیر نیست. این نقاط نیازمند روش دیگری هستند تا به نتیجه مطلوب دست یابند. استفاده از برس های مخصوص حیوانات خانگی می تواند راه حل مناسب به منظور جمع آوری و نظافت در نقاط با دسترسی دشوار باشد. همچنین، این برس ها آسیبی به سطوح پلاستیکی نمی رسانند. روش استفاده از این برس ها در کارواش بسیار ساده است و تنها کافیست که آن بر روی سطوح پارچه ای کشیده شود و موهای جدا شده از سطح به کمک جاروبرقی مکش شوند.

 

مرحله سوم: استفاده از شامپو در کارواش

نظافت خودرودر این مرحله می توان به کمک شامپوی مخصوص محل مورد نظر را شستشو داد. زمانی که سطح مورد نظر خشک می باشد کمی از شامپو بر روی پارچه اعمال می گردد و به هر روش دلخواه شستشو می شود. تنها نکته ای که باید در هنگام استفاده از شامپو مد نظر قرار داد، نوع شامپو و سازگار بودن آن با پارچه مورد نظر است. در کارواش ها معمولا انواع شامپو برای سطوح گوناگون موجود است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید