پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
اهمیت شبکه های اجتماعی برای کارواش

دلایل راه اندازی رسانه های اجتماعی برای کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی، ارتباط با مشتریان نسبت به گذشته کمی تغییر یافته است. این رسانه ها باعث نزدیک تر شدن شرکت های خدماتی، تولیدی و یا فروشندگان با مشتری شده و از سوی دیگر موجب شفاف تر شدن این رابطه می شوند. استفاده از این شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی را برای شرکت های بزرگ و کوچک مهیا می کند تا با مخاطبان خود به روش مؤثر تری ارتباط برقرار نمایند. حال ممکن است فرد دارای یک یا چند کارواش تمام اتوماتیک یا دستی بوده و یا حتی دارای ایستگاه خدماتی خودرو باشد، رسانه های اجتماعی همه جا در دسترس او هستند و مورد استفاده قرار می گیرند.

 

7 دلیل راه اندازی شبکه اجتماعی برای کارواش

امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده از تجهیزات مدرن بسیاری از صنایع و کارخانه ها نیز به رسانه های اجتماعی روی آورده اند.  در این جا 7 مورد برای اهمیت یک رسانه اجتماعی جهت معرفی یک کارواش اتوماتیک و بیان خدمات ارائه شده توسط آن مرکز مطرح شده است.

 

1- فروش

دلیل اول برای ایجاد رسانه اجتماعی، فروش است. رسانه های اجتماعی به شما امکان ایجاد آگهی را می دهند و علاوه بر این که نسبت به روش های سنتی بسیار مؤثر تر هستند، در عین حال به هزینه پایین تری نیز نیاز دارند. این روش در بسیاری از موارد موجب شده تا مجموعه ها بتوانند تعداد مشتریان خود را به طور چشم گیر افزایش دهند.

2- وفاداری

با استفاده از این روش ها می توان یک رابطه وفاداری با مخاطبان مورد نظر برقرار نمود. شفافیت و گفتگو کلید های اصلی این رابطه هستند که هرگز نباید فراموش شوند. البته این میزان از وفادارای در صورتی می تواند عمق بالایی برخوردار گردد که ارایه صحیح و با کیفیت خدمات را نیز در عمل در پی داشته باشد.

3 و 4 – تعامل و شناخت

دلایل سوم و چهارم استفاده از این رسانه ها تعامل با مشتری و شناخت اوست. با انتشار متون و محتواهای مورد نظر می توان با مخاطبان خود تعامل نمود. انتشار عکس ها، فیلم ها و دیگر محتویات جالب می تواند باعث ایجاد یک بحث در رسانه اجتماعی شود، که این بحث ها موجب شناخت مخاطبان خواهد شد. اگر فردی قصد شناخت بهتر مخاطبان خود را داشته باشد، با این روش می تواند علاقه مندی های مشتریان و نیازمندی های آن ها را بشناسد.

5- حمایت از مشتری

تعاملات در شبکه های اجتماعی باعث می شود که پروفایل شرکت تبدیل به یک شاخص میزان رضایت مشتریان گردد. در این رسانه ها می توان هم نظرات مثبت و هم نظرات منفی را مشاهده نمود. در صورت مشاهده نظرات منفی، فرصت بسیار مناسبی است که شکایات مشتریان بررسی و رفع شده و ابهام سایر مخاطبان نیز برطرف گردد تا رضایت همگی آنان جلب شود.

6- کانال اطلاعات

شبکه های اجتماعی به عنوان یک کانال اطلاعات دو طرفه محسوب می شوند؛ از یک سو شرکت آخرین اخبار و اطلاعات محصولات و تولیدات جدید را از سایر گروه ها دریافت کرده، و از سوی دیگر این اطلاعات و اخبار جدید را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. با این روش مخاطبان و مشتریان می توانند اطلاعات کافی را در مورد کالا و یا خدماتی که دریافت می کنند داشته باشند که در تصمیم گیری آن ها بسیار کمک خواهد کرد.

7- دسترسی به مخاطب

در نهایت دلیل هفتم این است که در صورت استفاده از دنیای دیجیتال، رسانه اجتماعی می تواند این امکان را مهیا سازد که مجموعه به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند و این عمل به هیچ روش دیگری با این سهولت امکان پذیر نمی باشد. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان به راحتی تعداد مشتریان را افزایش داد.

 

لینک های مفید :

فهرستی از محصولات : کارواش مکانیزه

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید