پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

چند استراتژی جهت تشویق مشتریان به استفاده از کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

پس از راه اندازی کارواش اتوماتیک رعایت بسیاری از نکات می تواند این کسب و کار را سودمند نموده و سبب پیشرفت مرکز کارواش اتوماتیک درسطح شهر شود. یکی از مهم ترین این نکات توجه به مشتریان، رفع نیازهای آنان و برقراری شرایطی مطلوب جهت جذب بیشترین تعداد مشتری در روز می باشد. در این مقاله به بررسی چند استراتژی مهم در ایجاد شرایط مطلوب جهت تشویق مشتریان به استفاده از مرکز کارواش اتوماتیک می پردازیم.


دستگاه کارواش اتوماتیک و جلب رضایت مشتریان

دستگاه کارواش اتوماتیک با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است و عملکرد این دستگاه به گونه ای است که در زمان کوتاهی عملیات شستشوی خودرو را به صورت بهینه به انجام می رساند. دستگاه کارواش اتوماتیک با پاشش آب و مواد شوینده به بدنه خودرو و حرکت برس ها آلاینده ها را از سطح اتومبیل پاکسازی می نماید. مصرف حداقل آب در شستشوی خودرو با استفاده از این تجهیزات از بزرگترین مزایای دستگاه کارواش اتوماتیک می باشد که با این وجود خودرو در پایان عملیات شستشوی به صورت کاملا پاکیزه و براق از دستگاه کارواش اتوماتیک خارج می شود و مشتریان به دلیل مشاهده نتایج مطلوب نهایی ترجیح می دهند جهت صرفه جویی در زمان و هزینه ها از مراکز کارواش اتوماتیک استفاده نمایند. اما نکته مهم تشویق مشتریان به استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک به صورت مداوم می باشد. با چند استراتژی می توانیم رضایت مشتریان را جلب نموده و تاثیر چشم گیری در روند سودآوری مراکز کارواش اتوماتیک ایجاد نمائیم.

 

استراتژی اول: ایجاد باشگاه مشتریان و تاکید بر عضویت در آن

کارواش اتوماتیکایجاد باشگاه مشتریان فعال به راحتی امکان جذب نظرات و پیشنهادات سودمند را فراهم می آورد به گونه ای که با شناخت مشکلات و خواسته های مشتریان صاحبان این مراکز می توانند به مرور زمان و با بکارگیری سیاستهایی مطلوب بر کیفیت خدمات قابل ارائه بیفزایند. طراحی هدفمند این سیستم می تواند با ایجاد بخشی مخصوص یا (VIP) برای مشتریان آغاز گردد. در اینصورت آنها احساس مالکیت نسبت به مرکز کارواش می کنند و به عنوان یک طرفدار وفادار به آن مرکز باقی می ماند. وجود بخش اختصاصی در مرکز کارواش برای کاربران با عضویت VIP این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که در زمان های پرتردد و شلوغ این مراکز در زمان کوتاهتری خودروی خود رو شستشو نمایند.

 

 

استراتژی دوم: افزایش سرعت عملیات شستشوی خودرو

کارواش اتوماتیکاز مهم ترین فاکتورهای مد نظر مشتریان کارواش اتوماتیک زمان می باشد مراجعین ترجیح می دهند بر طبق برنامه زمانبندی شده اتومبیل شخصی خود را شستشو نموده و به سایر فعالیت های روزمره و ضروری خود در طی روز بپردازند. مراکز کارواش اتوماتیک با استفاده از تجهیزات مدرن می توانند زمان صرف شده جهت شستشوی خودرو را تا میزان قابل توجهی کاهش داده و بر سرعت انجام فرآیند بیافزایند.

 

 

 

استراتژی سوم: حفظ کیفیت و ایجاد نتیجه ای مطلوب

کارواش اتوماتیکاز دیگر نکات مورد توجه مشتریان کیفیت و دستیابی به نتیجه نهایی مطلوب می باشد. هنگامی که مراجعه کننده با خودرو پاکیزه، بدون لکه و درخشنده از مرکز کارواش خارج می شود این تصویر در ذهن وی نهادینه می گردد به همین دلیل ترجیح می دهد به صورت مداوم از یک مرکز کارواش اتوماتیک استفاده نماید. بدین منظور حفظ کیفیت در ارائه خدمات ارائه شده بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده از تجهیزات و مواد وابسته به کارواش نقش بسزایی در برقراری نتیجه مطلوب نهایی و حفظ کیفیت ایفا می نمایند و می توانند سبب جلب رضایت حداکثری مشتریان شوند.

 

 

استراتژی چهارم: بروز رسانی تجهیزات کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکاستفاده از تجهیزات مدرن در سیستم ماشین شوی اتوماتیک مزایای بسیاری را به ارمغان می آورد. افزودن امکانات و افزونه های سودمند به سیستم های ماشین شوی اتوماتیک بهینه سازی عملیات شستشوی اتومبیل را به دنبال داشته و به همین دلیل مشتریان احساس مطلوب تری در پایان فرآیند خواهند داشت. به علاوه با بروزرسانی تجهیزات کارواش اتوماتیک بر امکانات این مراکز افزوده می گردد. ارائه خدمات به روز به مشتریان می تواند میزان بیشتری مراجعه کننده در روز را به همراه داشته باشد.

 

 

استراتژی پنجم: افزایش شعب در سطح شهر

کارواش اتوماتیکدر دسترس بودن یک مرکز کارواش اتوماتیک و وجود آن در نزدیک محل زندگی افراد می تواند از عوامل تاثیر گذار بر تعداد مشتریان این مکان ها باشد. افزایش تعداد شعب در سطح شهر جهت دسترسی سریع و آسان به مراکز کارواش از صرف زمان و هزینه سوخت زیاد در صورت نزدیک بودن شعب به محل زندگی افراد جلوگیری به عمل می آورد. در نتیجه با افزایش شعب صاحبان مراکز کارواش می توانند سبب جلب رضایت مشتریان شوند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید