پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده کارواش

شگفتی شستشوی خودرو با مواد شوینده و تجهیزات جدید کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

برخی افراد علاقه دارند که خودروی خود را با یک پوشش ضخیم از فوم شستشو نمایند تا مطمئن شوند گرد و خاک سطح به خوبی شستشو داده شده است. محصولات جدید و مواد شوینده کارواش که شامل انواع شامپو ها و فوم ها می باشد دارای عطرهای دلپذیری همچون گیلاس می باشد که رنگ آن ها نیز متفاوت و صورتی است. فوم ها علاوه بر قدرت شویندگی بالا، از شاسی خودرو نیز محافظت می نمایند. فوم فعال باعث حذف گرد و خاک می گردد در حالی که واکس به روند خشک کردن کمک می کند. برخی از این محصولات 3 کاره هستند و دارای خواص شستشوی موثر، درخشش فوق العاده و خشک شدن سریع می باشند.

مواد شوینده کارواش

با استفاده از مواد شوینده کارواش جدید می توان یک مجموعه قوی و کامل از مواد شوینده خودرو داشت که تمامی نیاز های خودرو را برطرف می نماید.

 

فوم فعال رنگی

فوم های جدید شستشوی خودرو را می توان علاوه بر استفاده در دستگاه های کارواش اتوماتیک، برای شستشوی خودرو به وسیله کارواش دستی نیز استفاده نمود. با استفاده از تفنگی مخصوص پاشش فوم می توان یک لایه متراکم از فوم با رنگ های قرمز، زرد و آبی و ترکیب زیبایی از رنگ ها را بر روی شاسی خودرو ایجاد نمود.

 

فوم Infinite Mousse همراه با تفنگی Mousse

با استفاده از فوم ها در شستشوی خودرو با کارواش دستی ، می توان همراه با شستشو از نظافت نیز لذت برد. فوم های مختلفی وجود دارد که ممکن است برخی را لازم باشد با تفنگی مخصوص به خود استفاد نمود. مانند فوم Infinite Mousse که با تفنگی فوم Mousse مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای سطح بالای قدرت تمیز کنندگی و تراکم می باشد به همین دلیل توانایی پوشش کل وسیله نقلیه را دارد. به گونه ای که ماشین به صورت پشمک دیده می شود.

 

واکس باران

برای تکمیل فرایند شستشوی خودرو، عملیات واکس زنی بسیار توصیح می شود. واکس هایی که با تکنولوژی های بالایی ساخته می شوند دارای بیش از چهار نوع عملکرد هستند و موجب درخشش و محافظت از شاسی خودرو و همچنین خشک شدن سریع و دفع قطرات آب باران می گردد. یعنی در هنگام حرکت با سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت، آبی که روی سطح ماشین قرار دارد به کلی دفع می شود.

 

شستشوی قلیایی شدید

مواد شوینده ای نیز وجود دارند که برای خودرو های سنگین و صنعتی به کار برده می شوند. این نوع مواد شوینده قوی ترین مواد قلیایی برای پیش شستشو می باشد که حتی در صورت عدم استفاده از برس به نتیجه ای استثنایی می توان رسید. به دلیل PH بالای این ماده شوینده، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید