پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

چگونگی شستشوی رینگ و لاستیک با دستگاه کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

نگهداری صحیح از رینگ و لاستیک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در صورت شستشوی بدنه خودرو از بین بردن آلودگی ها، شستشوی بهینه این قسمت از اتومبیل نیز مورد توجه قرار می گیرد. در این میان چگونگی انجام عملیات شستشوی جهت دستیابی به نتایج مطلوب مد نظر می باشد که کمپانی ایستوبال در طراحی دستگاه های کارواش اتوماتیک به این موضوع توجه داشته و سعی در ارائه بهترین راه حل جهت دستیابی به نتایج پایانی مطلوب داشته است.


دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکدستگاه کارواش تمام اتوماتیک با مصرف حداقل میزان آب و مواد شوینده کارواش شستشوی خودرو را به انجام می رسانند. این تجهیزات قابلیت بالایی در حذف آلودگی های عمقی دارند و طراحی آنها به گونه ای است که در کوتاهترین زمان ممکن آلودگی های سخت را از سطوح پاکسازی می نمایند و سبب درخشندگی و پاکیزگی سطح مقاطع مختلف خودرو می شوند. برخی از قسمت های اتومبیل همچون رینگ و لاستیک ها به دلایلی متفاوتی همچون نزدیک بودن به سطح زمین بیش از سایر قسمتها دچار آلودگی می شوند.

 

 

شستشوی چرخ ها

کارواش اتوماتیکچرخ خودرو از جنس پلاستیک نرم و منعطف می باشد و اغلب به منظور ایجاد اصطکاک بیشتر با سطح زمین با شیارها و خلل و فرج بسیاری ساخته می شوند. انواع آلودگی ها در میان این شیارها رسوخ نموده و به مرور زمان لاستیک دچار آسیب و خوردگی می شود. اما در صورت نگهداری صحیح و بازبینی مداوم پس از هر بار استفاده از خودرو می توان بر عمر مفید لاستیک افزوده و سبب کاهش هزینه های ناشی از آسیب به آنها شد. افرادی که به یک مرکز کارواش اتوماتیک مراجعه می نمایند زمان برایشان اهمیت بالایی دارد لذا توقع دارند تمامی بخش های اتومبیل آنها در کوتاهترین زمان ممکن شستشو شوند. شستشوی چرخ ها در کارواش اتوماتیک با تکنولوژی پاشش آب فوق فشار قوی صورت می گیرد و نیاز به جداسازی چرخ ها جهت شستشوی و حذف آلودگی ها نمی باشد و آلودگی ها با پاشش فشار بالای آب بر سطح، پاک شده و از بین می روند.

 

شستشوی رینگ ها

کارواش اتوماتیکرینگ ها اغلب از جنس فلزات ضد زنگ می باشند که با موادی همچون کروم و رنگ های مقاوم پوشیده می شوند. رینگ ها در زیبایی خودرو تاثیر بسیاری دارند و ایجاد درخشندگی در آنها سبب زیبایی ظاهری هر چه بیشتر در خودرو می شود. جهت شستشوی رینگ ها دستگاه های کارواش اتوماتیک مجهز به برس های رینگ شوی هستند که از الیاف نرم پلی اورتانی ساخته شده اند. پاشش مواد شوینده بر روی برس ها امکان حذف آلودگی های باقی مانده بر روی رینگ را فراهم آورده و بدون ایجاد هیچ گونه خط و خشی بر سطح رینگ، عملیات شستشوی را به انجام می رسانند. این برس ها در دو جهت گردش می نمایند و با عبور از میان شیارهای رینگ، آلودگی های بیشتری از سطح جدا می شوند.

 

 

توصیه های کلیدی به مشتریان

پس از انجام شستشوی تمامی بخش های خودرو توسط دستگاه کارواش تمام اتوماتیک با توصیه های کلیدی به مشتریان، آنها را در حفظ و نگهداری رینگ و لاستیک اتومبیل یاری نمائید. توصیه ها می تواند به شرح ذیل به افراد ارائه شده و هزینه های احتمالی را کاهش دهند.

-فشار باد لاستیک را به صورت زمان بندی شده کنترل نمائید تا از خطر ترکیدن لاستیک ها در حین حرکت و آسیب به رینگ ها جلوگیری به عمل آید.

-رینگ ها از جنس فلز می باشند اما ممکن است در حین حرکت خودرو دچار آسیب های بسیاری همچون شکستگی و تاب دار شدن شوند. در اینصورت به لاستیک آسیب وارد می نمایند. به همین دلیل توصیه می شود با کنترل شرایط رینگ، از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری نمود.

-لاستیک را به صورت زمانبدی شده شستشو نموده و زباله هایی که در شیارهای قرار می گیرند را از سطح لاستیک جدا نمائید.

-با انجام زمانبندی شده میزان فرمان و تعویض روغن ترمز، می توان از آسیب به لاستیک ها جلوگیری به عمل آورده و سبب بهینه سازی عملکرد لاستیک ها شویم.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید