پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
ست فوم پاش تخصصی کارواش

ست های تخصصی شستشو؛ بخش سوم ست های فوم پاش و آب فشار قوی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اگرچه تسهیل در شستشو و بالا بردن سطح کیفی شستشوی بدنه از مهم ترین اهداف استفاده از ست های تخصصی شستشوی پاکران است اما نباید از کاهش هزینه های تعمیر نگهداری و افزایش طول عمر تجهیزات کارواش غافل شد. به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی ، تجهیزاتی جدید به کارواش ها اضافه شده است که می توانند در کاهش هزینه های کارواش بسیار موثر باشند. در گذشته استفاده از مخزن های فوم ساز بسیار رایج بود و عموم کارواش های سنتی از آنها برای تولید کف و پاشش بر روی بدنه استفاده می کردند. این مخرن ها به دلایل مختلف از جمله باقی ماندن مواد شوینده در آن و ایجاد فرسودگی هزنیه تعمیر و نگهداری بالایی داشتند. از سوی دیگر به دلیل محدود بودن ظرفیت آنها و زمان مورد نیاز برای تولید مجدد کف، در مواقع پیک کاری و آخر هفته ها، کارواش داران با چالش های مختلفی رو برو می شدند. استفاده از ست های تخصصی کارواش علاوه بر مزایای اشاره شده، برتری های دیگری نیز دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

ست تخصصی شست شو فوم پاش
ست تخصصی شست شو فوم پاش

ست فوم پاش؛ گزینه ای مناسب برای فوم های تاچلس

همانطور که از نام این تیپ کارواش های مشخص است، برای شستشو و نظافت خودرو از دستمال و ابر استفاده نمی شود و فقط با پاشش مواد شوینده و آبکشی نهایی خودرو نظافت می گردد. کارواش های تاچلس برای شستشو بدون دخالت دست از مواد قوی تری استفاده می کنند. از آنجایی که در این کارواش ها سرعت شستشو بالاتر از سایر کارواش ها می باشد، تعداد مشتریان بیشتری نیز دارند و همین نکته سبب می شود تا با چالش کمبود فوم روبرو باشند.

ست فوم پاش
ست فوم پاش

ست فوم پاش به کمک انژکتور به طور کلی مشکل فرسودگی مخزن و کمبود فوم را برطرف کرده است. این ست تخصصی شستشو آلمانی از انژکتور مواد شوینده، گان استاندارد ایزی واش، نازل فوم ساز، لنس روکش دار و شیلنگ کامفورت تشکیل شده است. تمامی تجهیز های این ست، سبک و ارگونومیک بوده که این نکته مهم موجب می شود تا عملیات شستشو و نظافت خودرو تسهیل گردد.

ست فشار قوی آب
ست فشار قوی آب

 

ست آب فشارقوی

تمامی کارواش های سنتی، مدرن، مکانیزه و یا اتوماتیک برای پیش شستشو و آبکشی نهایی می بایست از ست های آب فشار قوی استفاده نماید که این ست در کارواش های مختلف با کیفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. عموما درکارواش های سنتی از ارزان ترین و احتمالا بی کیفیت ترین نوع این ست ها استفاده می شود که می تواند خطرات زیادی را برای بدنه، رنگ خودرو و یا کاربر به وجود آورد. در این کارواش ها به منظورکاهش هزینه ها، گان یا تفنگی کارواش را حذف نموده و کلید خاموش و روشن استفاده می نمایند. این کار اگرچه هزینه خرید و نگهداری گان را حذف می کند اما فشار بیشتری به پمپ کارواش وارد می نماید و طول عمر آن را کاهش می دهد. از سوی دیگر کنترل ست شستشو را سخت می کند و این نکته می تواند موجب خسارت به بدنه خودرو گردد. ست آب فشار قوی نیز به مانند ست فوم پاش از کان استاندارد، لنس روکش دار و شیلنگ کامفورت تشکیل شده است و همچنین این ست یک نازل متناسب با واترجت و محافظ نازل نیز به همراه دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ می توانید با متخصصان شرکت پیشرو پاکران با شماره تلفن 88999400 در تماس بوده و یا از طریق صفحه تماس با ما درخواست تماس خود را ارسال نمایید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید