پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

نکات امنیتی در هنگام شستشوی خودرو با دستگاه کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشوی خودرو با کارواش اتوماتیک بسیار لذت بخش می باشد و کیفیت نظافت به قدری بالاست که خودرو ظاهری نو به خود می گیرد و حس بسیار لذت بخشی دارد. دستگاه کارواش اتوماتیک سطوح خارجی خودرو را احیا می کند و سلامتی و طول عمر خودرو بدنه خودرو را حفظ می کند. علیرغم تمامی تمهیداتی که برای حفاظت از بدنه خودرو در دستگاه کارواش اتوماتیک انجام شده است ولی باید در هنگام مراجعه به ماشین شوی اتوماتیک به چند نکته امنیتی دقت کرد که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می شود.

پنجره خودرو را ببندید

شاید این قضیه درست نباشد ولی پایین بودن شیشه های خودرو در فصول گرم سال یک از ویژگی های دائمی خودرو می باشد. بسته نبودن پنجره ها در هنگام شروع عملیات شستشوی خودرو هم می تواند به سطوح داخلی خودرو آسیب برساند و هم می تواند به خود شخص آسیب برسد. پس با دقت بررسی کنید که شیشه های خودرو به طور کامل بسته باشد.

قابل توجه دارندگان خودرو وانت

قبل از مراجعه به کارواش بررسی کنید که هیچگونه وسیله و ابزاری در پشت خودرو موجود نباشد. وجود ابزار و وسیله نه تنها میتواند به خودرو آسیب برساند بلکه می تواند به شدت به تجهیزات دستگاه کارواش اتوماتیک  آسیب برساند. در قبال خودرو مسئولیت پذیر باشید و به شدت و با جدیت بررسی کنید تا به تجهیزات کارواش اتوماتیک آسیب وارد نشود.

انتخاب مرحله پیش شستشو در کارواش اتوماتیک

در هنگام انتخاب مدل شستشو حتما مرحله پیش شستشو را انتخاب کنید. این عملیات بسیار مهم می باشد زیرا باعث می شود که گرد و خاک و شن و ماسه از روی بدنه خودرو شسته شود تا در هنگام عملیات شستشو با کف و برس بر روی خودرو خط و خش ریز ایجاد نشود.

چک کردن آیینه های جانبی

هیچکس دلش نمی خواهد که بعد از نظافت فوق العاده با دستگاه کارواش اتوماتیک با آیینه های شکسته و خراب مواجه شود. قبل از ورود به محوطه کارواش اتوماتیک مطمئن شوید که آیینه های جانبی جمع شده باشند تا خسارتی به آن ها وارد نشود. این نکته در خودرو های اس یو وی بسیار مهم تر است زیرا آیینه های بسیار بزرگتری دارند و در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

سخن پایانی

حفظ و نگهداری از خودرو و همچنین حفظ و مراقبت از سلامت خود برای صنعت کارواش اتوماتیک بسیار مهم است. خوشبختانه این چندین نکته به شما کمک می کند که در هنگام مراجعه به کارواش اتوماتیک از خود و خودرو بیشتر مراقبت کنید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید