پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

کارواش تمام اتوماتیک و مقایسه انواع کارواش های دروازه ای

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه با رشد جوامع و نیز گسترش غیر قابل کنترل  اتومبیل های سواری ، طبعاً نیاز به شستشوی خودرو ها نیز افزایش پیدا می کند . از سوی دیگر هزینه ی بالا  و زمان بر بودن  شستشوی اتومبیل ها با روش های سنتی و نیز هدر رفت میزان زیادی آب  در شستشوی دستی اتومبیل در آپارتمان ها و از همه مهم تر نا خوشایند بودن این کار در محیط های آپارتمانی و مسکونی مورد توجه افراد  قرار دارد. با این اوصاف چاره چیست؟ چگونه  خودرو ها را می توان بدون ایجاد مشکلات گوناگون پاکیزه نمود ؟ دستگاه های کارواش اتوماتیک با عملکردی فوق العاده به عنوان یکی از اساسی ترین روش ها در شستشو و خشک کردن خودرو ها مطرح می باشد. لذا می تواند با صرف کمترین هزینه ممکن در مدت زمان معین عملیات شستشوی و نظافت و خشک کردن اتومبیل را صورت دهد بدون آنکه موجب هدر رفت منابع گردد.  درادامه مقاله قصد داریم تا شما را با روش های جایگزین و شیوه های نوین مورد استفاده جهت  شستشوی اتومبیل ها در جوامع در حال توسعه آشنا نماییم و به بررسی برخی دستگاه های کارواش مکانیزه بپردازیم:

 

کارواش تمام اتوماتیک

maxresdefault-1کارواش اتوماتیک به عنوان دستگاه های دوستدار محیط زیست ، ضمن قابلیت کار به عنوان دستگاهی سازگار با طبیعت مطرح می باشد. کارواش اتوماتیک  با  بهره مندی از سیستم پاشش آب ، سامانه پاشش مواد شوینده ،  برس زنی خودکار اتومبیل و سیستم خشک کن ،  به شستشوی مکانیزه خودرو ها می پردازد. کیفیت مطلوب نظافتی کارواش های اتوماتیک در کنار سرعت مطلوب  انجام عملیات توسط این دستگاه ها  و نیز هزینه های اندک موجود پیرامون تعمیر و نگهداری دستگاه ، هم مراجعه کننده و هم کارفرما را به استفاده از این دستگاه تمام اتوماتیک مشتاق می نماید. به طور کلی کارواش های اتوماتیک در سری مدل های تونلی و کارواش دروازه ای تولید و عرضه می گردند .  کمپانی ISTOBAL اسپانیا با ارائه ی یکی از بهترین دستگاه های کارواش اتوماتیک ضمن صرفه جویی در اعمال آب و مواد شوینده ، با بهره گیری از تجهیزات مطلوب و با کیفیت ، ضامن طول عمر دستگاه بوده و شستشوی اتومبیل ها را در سطحی ایده آل صورت می دهد.

 

کارواش

معایب شستشوی اتومبیل ها به روش های دستی

از جمله علل تمایل افراد و توصیه ی ما به بهره گیری از کارواش های اتوماتیک جهت شستشوی و پاکیزه نمودن خودرو ها ، تاثیر منفی و آثاری است که ممکن است از اسفنج ، دستمال و یا حتی ابرهای به ظاهر مطمئن و ایمن از خود بر سطح اتومبیل بر جا می گذارند که بسیار برای افراد ناخوشایند است. انجام عملبات از بین بردن آلودگی ها و لکه از سطح خودرو ها در کارواش اتوماتیک توسط برس هایی از جنس  پلی اتیلن و فوم به وقوع می پیوندد ؛ و بدون آنکه آسیبی به بدنه خودرو اعمال نماید ، لکه ها را زدوده و سطح خودرو را پاکیزه و درخشان می نماید. همچنین  قابلیت اعمال مواد شوینده به برس ها سبب پاکیزگی پیوسته و دائم این واحد حائز اهمیت می گردد.

 

 

انواع کارواش اتوماتیک

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم ، دستگاه های کارواش اتوماتیک در دو مدل دروازه ای و تونلی ارائه می گردند که سری مدل های دروازه ای به سبب مساحت مورد نیاز کمتر و نیز هزینه ی اولیه ی  معقول تر و پایین تر نسبت به کارواش های تونلی  مورد توجه کاربران قرار گرفته است. کارواش های اتوماتیک MStart و MNex22 دو کارواش دروازه ای مطرح و قابل اعتماد در بین کارواش های مکانیزه می باشند. که قصد داریم به مقایسه ی این دو کارواش بپردازیم :

 

 

کارواش دروازه ای MStart

کارواش دروازه ای MSTARTکارواش دروازه ای Mstart دستگاهی است تمام اتوماتیک که به صورت حرفه ای به شستشوی و برس زنی و خشک کردن ماشین های سواری می پردازد و امکان شستشوی  10 الی 12 اتومبیل در ساعت ، Mstart  را به دستگاهی مناسب برای کارواش هایی با تعداد متوسط  مراجعه کنندگان تبدیل نموده است. از دیگر ویژگی های دستگاه کارواش اتوماتیک Mstart  می توان به ویژگی های زیر اشاره نمود :

 

-بهره گیری از 2 برس عمودی و تک برس افقی از جنس پلی اتیلن با زاویه کاری استاندارد

-طراحی فریم و بدنه ی استاندارد  

-قابلیت شستشوی انواع وسایل نقلیه با ارتفاع بیشینه ی 2.3 متر و عرض 2.4 متر

-امکان استفاده  از 6 برنامه شستشو به منظور تنوع در نوع عملیات

-2 خشک کن ثابت و 2 خشک کن عمودی  با توان مجموعاً  14 کیلو وات

 

 

کارواش دروازه ای MNex22

 

دستگاه کارواش تمام اتوماتیک MNex22  به عنوان یکی از حرفه ای ترین و قدرتمند ترین کارواش های دروازه ای ، با قابلیت بهره گیری از آپشن های خاص و قابلیت انتخاب و تعیین برنامه های متنوع شستشوی در مقایسه با سایردستگاه های کارواش اتوماتیک ، با امکان شستشوی 12 الی 14 خودرو در ساعت  دارای برتری قابل توجهی نسبت به سایر مدل ها  می باشد. از جمله ویژگی های این دستگاه که به نوعی کامل ترین کارواش مکانیزه دروازه ای می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

-بهره مندی از 2 برس عمودی و تک برس افقی  از جنس فوم با قابلیت تغییر در زاویه برس به منظور شستشوی وسایل نقلیه گوناگون

-طراحی فریم و بدنه مدرن  

-مجهز به LED نشانگر عملیات در حال وقوع

-قابلیت شستشوی وسایل نقلیه باعرض و ارتفاع حداکثر2.5 متر

-بهره مندی از 15 برنامه ی شستشوی جهت دستیابی به بالاترین سطح شستشوی وو نظافت خودرو ها

-استفاده از 4 عدد خشک کن (2 خشک کن ثابت و 2 خشک کن متحرک) به منظور ممانعت از باقی ماندن حتی یک قطره آب بر سسطح خودرو

-امکان استفاده از شامپو و فوم به عنوان ماده شوینده مصرفی

-قابلیت برخورداری و اعمال واکس خشک کن و سوپر واکس خشک کننده به منظور درخشندگی هر چه بیشتر اتومبیل و نیز خشک شدن هر چه سریعتر آن

-توان خشک کن 14 کیلو واتی با کارایی حد اکثری

 

 

 

لینک های مفید :

کارواش مکانیزه : فهرستی از دستگاه های کارواش تمام خودکار

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید