پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
راه اندازی کارواش اتوماتیک

چگونه یک کارواش حرفه ای راه اندازی کنیم ؟ بخش دوم

این مطلب رو به اشتراک بگذارید
راه اندازی کارواش
راه اندازی کارواش

اگرچه داشتن کسب و کار از مهم ترین دغدغه های هر فردی است اما باید به خاطر داشت که رونق کسب و کار، داشتن مشتری و گردش مالی مناسب قطعا مهم ترین عامل موفقیت یک بزینس می باشد. رونق کار سبب بالا رفتن نشاط در محیط کار، به وجود آوردن فضای شاد و نهایتا به بالا رفتن درآمد کمک خواهد کرد. پس باید دقت کرد که فضا و محل انتخابی شما برای کسب و کار جدید می بایست پتانسیل کافی برای ایجاد رونق اقتصادی را داشته باشد.

 

همانطور که گفته شد برای انتخاب محل کارواش نیز باید به اندازه کافی تحقیق به عمل آورده باشید. قبل از خرید و یا اجاره محل نسبت به شناسایی رقیب های خود تا فاصله 5 کیلومتری اقدام کنید. شرایط و محیط سایر کارواش ها به صورت دقیق بررسی کنید تا از حدود تعداد و سبک مشتریان آن محدوده اطمینان حاصل کنید. در این قسمت بهتراز تعرفه قیمت سایررقبا و تعداد مشتری های ثابت و خدمات ارائه شده نیز اطلاعات کافی کسب نمایید. دقت کنید بهتر از تمامی نقاط ضعف و یا قوت رقبا لیستی تهیه کنید، چرا که بعدا می توانید به واسطه این لیست خدماتی که توسط آنها ارائه نمی شود و یا خدمات با کیفیت بهتری به مشتریان خود عرضه دارید.

 

محیط اطراف سایر کارواش ها را نیز بررسی کنید تا متوجه شوید معمولا مشتریان در مدت زمان انتظار و فرصتی که تا پایان شستشوی ماشین خود دارند به چه کاری مشغول هستند و یا چه چیزهایی خریداری می کنند. این امر زمانی مهم تر می شود که احتمالا شما متوجه می شوید که شاید با اندکی هزینه بیشتر می توانید درامد خود را دو یا چند برابر کنید. به طورمثال اگر در کنار کارواش خود یک کافی شاپ کوچک و یا یک نانوایی داشته باشید می توانید سرویس های دیگری نیز به مشتریان خود ارائه کرده و درآمد خوبی نیز از آن کسب کنید. ضمنا به خاطر داشته باشید که اگر در نظر دارید که یک زمین برای راه اندازی کارواش اجاره کنید، اکیدا توصیه می شود که زمین را حداقل 5 ساله اجاره نماید و در صورت امکان مبلغ تمدید در سالهای آینده را نیز در قرارداد اجاره ذکر نمایید.

 

در مرحله بعد بهتر است یک بزینس پلن دقیق و مناسب کسب و کار خود بنویسید تا از قبل در مورد مراحل و زمان بندی کارهای خود اطمینان داشته باشید. این برنامه می تواند در بودجه بندی و صرفه جویی اقتصادی نیز کمک کند. در برنامه ریزی خود در مورد نوع دستگاه کارواش اتوماتیک خود، تجهیزات مورد نیاز و همچنین مواد شوینده مصرفی خود توضیحاتی بنویسید تا در آینده بتوانید دوباره به آن مراجعه کنید. همچنین بهتر است یک استراتژی مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این استراتژی می بایست متناسب با تعداد و کیفیت مشتریان شما باشد. و به عنوان آخرین نکته بهتر است برنامه 5 ساله مالی خود را نیز بنویسید. این شامل تمامی طلب ها، بدهی ها و درآمد ها خواهد شد تا معین کند که در 5 سال آینده کسب و کار شما در چه جایگاهی خواهد بود.

 

در پایان به خاطر داشته باشید شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران نماینده انحصاری بزرگترین تولید کننده های دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات کارواش با تکیه بر سالها تجربه در راه اندازی موفق کارواش اتوماتیک و کارواش های سنتی با جدید ترین و بروزترین تجهیزات اروپایی، و همچنین با داشتن پرسنل مجرب و توانمند، به عنوان مشاور پروژه از نقطه صفر و در مرحله تامین و اجرا و همچنین درمرحله نهایی بهره برداری در کنار شما خواهد بود. این شرکت همچنین مفتخر است که پس از بهره برداری، با ارائه بهترین خدمات پس از فروش همراه شما خواهد بود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید