پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

نگهدارنده برس کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

پس از گذراندن ساعت ها وقت برای تحقیق و اختصاص روزهای زیادی برای توسعه و آزمایش، شرکت ایستوبال مفتخر به ارائه سیستمی نوین با نام تجاری Link-it است که سیستمی نوین برای اتصال برس ها می باشد که هم ساده و هم کارآمد است. دوران محدودیت ها و خسارت های برس های رایج قدیمی به پایان رسیده و انقلابی در برس های کارواش های اتوماتیک رخ داده است.

 

یک اختراع ساده و هوشمندانه در ساخت برس کارواش اتوماتیک

برس کارواش اتوماتیک

 

شرکت ایستوبال با صرف وقت و تلاش بسیار در نوآوری و توسعه تبدیل به یک پیشگام در زمینه برس های کارواش شده است. واحد تحقیق و توسعه شرکت ایستوبال  برای پاسخ به تقاضا و نیازهای بازار همیشه در حال چالش است و بری دست یافتن به راه حلی موثر و البته ساده هرگز تسلیم نمی شود.  

Link-it  نیز یکی از نمونه های خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان است.

Link-it سیستم برس زنی سریع و آسان در دستگاه های کارواش اتوماتیک است که اضافه و ترکیب کردن قسمت های مختلف برس شستشو را ممکن می سازد یعنی به صورت یک تکیه گاه عمل می کند و مانند یک گیره اجزای قابل تعویض برس را کنار هم قرار می دهد.

Link-it از دو بخش تشکیل شده که هر قسمت دارای 6 بخش چنگک مانند است که به عنوان پایه نگهدارنده عمل می کنند. انواع مختلف برس های موجود در بازار که دارای جنس، طول ضخامت و رنگ های مختلف هستند می توانند به صورت جداگانه یا دو تایی در این وسیله قرار گیرند.

 

برس کارواش اتوماتیکشرکت ایستوبال سیستم نوین Link-it را به صورت رسمی به عنوان یک اختراع جدید به ثبت رسانده است که ضمانت می کند اولین و تنها سیستم منحصر به فرد نگه دارنده  برس بازار است

و به این معنی ارائه خدمات بی سابقه این شرکت به مشتریان می باشد که در قالب یک فناوری انعطاف پذیر، سودآور، با دوام و سازگار با محیط زیست عرضه شده است.

بخش های سیستم تکیه گاه برس Link-it در صورت نیاز برای چندین و چند بار قابل استفاده مجدد است و تنها به تعویض یا مرتب کردن برس های احتیاج می شود.

 

 

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید