پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک و مزیت آن نسبت به شستشوی دستی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

بسیاری از افراد هنگام مراجعه به کارواش اتوماتیک برای شستشوی وسیله نقلیه خود دچار نگرانی می شوند زیرا گمان می کنند که دستگاه کارواش اتوماتیک به خودرو صدمه وارد می کند. اما با شناختن مزایای بی شمار کارواش اتوماتیک و دانستن این نکته که شستشوی دستی آسیب بیشتری به اتومبیل می رساند، پی می برند که نه تنها به ماشینشان آسیبی نمی رسد بلکه از آن حفاظت نیز می نماید. اگر کارواش اتوماتیک و کارواش دستی را از ابعاد مختلف با یکدیگر مقایسه کرده و آن ها را در نظر بگیریم، به اطمینان خاطر بیشتری خواهیم رسید.


1- عدم ایجاد خط و خش به وسیله کارواش اتوماتیک

هنگام شستشوی یک اتومبیل بیشترین نگرانی در مورد خط افتادن بر بدنه آن است. باید بدانیم که کارواش تمام اتوماتیک ایمن ترین و مطمئن ترین راه برای شستشوی انواع خودرو می باشد. تجهیزات به کار رفته در دستگاه کارواش اتوماتیک در طی سال های اخیر بهبود پیدا کرده و توسعه یافته است، به صورتی که با ساختار تمامی خودروها سازگاری دارد و آن را به روشی قابل اطمینان تبدیل کرده است. برس هایی که در دستگاه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند کاملاً ضد خش بوده و تحت هیچ شرایطی به خودرو آسیب نمی رساند. این در حالی است که هنگام شستشوی دستی اتومبیل اگر از برس، اسفنج و دیگر وسایل کهنه و مستعمل استفاده شود، خط و خش به وجود می آید.

 

2- عدم اتلاف آب هنگام شستشوی اتوماتیک

کارواش اتوماتیکزمانی که یک ماشین به روش دستی در حال شستشو باشد، برای از بین بردن همه آلودگی ها و ایجاد تمیزی بیشتر مقدار بسیار زیادی آب مصرف می شود که این آب قابل بازگشت نخواهد بود. در حالی که دستگاه کارواش تمام اتوماتیک علاوه بر این که مقدار کمتری آب مصرف می کند دارای سیستم تصفیه و بازگشت آب می باشد به صورتی که این سیستم قادر است آب مصرف شده را تصفیه نموده و دوباره به چرخه مصرف بازگرداند. در نتیجه به مقدار قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می گردد.

 

 

3- ایمنی هنگام خشک کردن اتوماتیک

کارواش اتوماتیکبرخی از کارواش های دستی پس از پایان شستشو برای خشک کردن ماشین از پارچه ها و حوله های مندرس استفاده می کنند که بافت خراب آن به بدنه خودرو آسیب می رساند بنابراین مشتری ترجیح می دهد از خشک کردن صرف نظر کرده و صبر کند تا ماشین به طور طبیعی خشک شود. سیستم خشک کن دستگاه شستشوی ماشین با فاصله هوا را با سرعت به سمت اتومبیل می دمد و بدون بروز هیچ مشکلی آن را خشک می کند. با بهره مندی از این سیستم نوین در امر خشک کردن هیچ ردی از آب و لکه بر روی بدنه باقی نمی ماند.

 

 

4- برس های مطمئن کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک به برس های عمودی و افقی ضد خشی مجهز شده است که تمامی بخش های خودرو و حتی قسمت های دارای خلل و فرج آن مانند چرخ ها را با کیفیت و سرعت هرچه بیشتر شستشو می دهند و نه تنها آسیبی به آن نمی رسانند بلکه با داشتن زاویه مناسب نسبت به خودرو و وارد کردن فشار ایده آل، همه آلودگی های سطحی و عمقی را از بین می برند. ممکن است در برخی از کارواش های سنتی از برس های ساینده استفاده شود و به رنگ اتومبیل صدمه وارد کند.

 

 

5- سرعت و کیفیت بالای شستشو با کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکعلاوه بر ویژگی های ذکر شده، سازندگان کارواش مکانیزه به ارزش وقت آگاه هستند و دستگاه را به گونه ای طراحی کرده اند که سرعت شستشوی بسیار زیادی داشته و می تواند ظرف تنها چند دقیقه کوتاه اتومبیل را شستشو دهد و رضایت مشتریان را فراهم آورد. افزایش سرعت شستشو بر کیفیت آن هیچ تاثیر نامطلوبی ندارد و خودرو با سطح کیفی بسیار بالایی تمیز و درخشان می گردد.

 

 

6- استفاده از مواد شوینده سازگار با محیط زیست

کارواش اتوماتیکبه منظور افزایش کیفیت تمیزی و درخشندگی و سهولت در لغزندگی برس ها بر سطح خودرو، مواد شوینده مناسب مخصوص کارواش تمام اتوماتیک به کار گرفته می شود که این مواد برای رنگ و بدنه اتومبیل مشکلی ایجاد نمی کند و سبب می شود کلیه آلودگی ها از بین برود. به علاوه پس از پایان شستشو واکس هایی مورد استفاده قرار می گیرد که هم سطح ماشین را صیقلی و شفاف می سازد و هم می تواند به عنوان محافظت کننده سرعت آلوده شدن دوباره خودرو را کاهش دهد.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید