پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

دستگاه های کارواش اتوماتیک تونلی و دروازه ای

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشوی اتومبیل بخشی از فعالیت های مراقبتی از آن می باشد. از سال 1950 میلادی شرکت طراح و سازنده کارواش تمام اتوماتیک و تجهیزات کارواش با ارائه محصولات نوآورانه خود به صنعت خودرو و مراقبت های عالی از وسایل نقلیه کمک نموده که تجربه ای مثبت به کاربران می بخشد. امروزه نیز مدل های گوناگونی از دستگاه های کارواش اتوماتیک طراحی و تولید گردیده است که شامل کارواش های دروازه ای و تونلی می گردد. انواع این دستگاه ها فرآیند شستشو را آسان می سازند به گونه ای که راننده خودرو را تا آستانه دستگاه هدایت کرده و با روشن شدن چراغ توقف می ایستد، سپس عملیات شستشو آغاز شده و ماشین به طور کامل تمیز می شود.

 

سازگاری کارواش تمام اتوماتیک با محیط زیست

کارواش اتوماتیکاستفاده از کارواش تمام اتوماتیک بهترین شیوه سازگار با محیط زیست برای شستشوی اتومبیل می باشد. ماشین شوی اتوماتیک در مقایسه با روش های دستی مقدار خیلی کمتری آب مصرف می کند، هم چنین این وسیله اجازه ورود آلودگی را به محیط اطراف و طبیعت نمی دهد. آب مصرفی در حین شستشو از طریق راه آب جمع آوری شده و مستقیماً به سیستم تصفیه و بازگشت آب فرستاده می شود. به این ترتیب می توان آب را بازیابی و دوباره از آن استفاده نمود. علاوه بر این کارواش های اتوماتیک از طراحی منحصر به فردی برخوردارند که شستشویی با کیفیت استثنایی ارائه می دهد.

 

 

کارواش دروازه ای

کارواش تمام اتوماتیککارواش تمام اتوماتیک دروازه ای متداول ترین نوع از دستگاه های ماشین شوی هستند. در هنگام استفاده از این دسته از تجهیزات شستشوی اتومبیل، راننده خودرو را در محل تعیین شده قرار می دهد و با ثابت شدن ماشین دستگاه کارواش دروازه ای شروع به کار کرده و حول آن حرکت می کند. کارواش های دروازه ای در مدل های متنوعی عرضه شده اند و هر یک از آن ها دارای قابلیت تعریف برنامه های مختلف شستشو می باشند، برنامه هایی از قبیل پاشش فوم، پاشش واکس، شستشوی تایر، رینگ و … . آپشن های کارواش ماشین دروازه ای بر اساس سلیقه ها و خواسته های مشتریان متفاوت است. همان طور که پیش تر به آن اشاره شد کارواش تمام اتوماتیک دروازه ای به منظور کاهش مصرف آب تازه از سیستم احیای آب استفاده می کند. کارواش دروازه ای در مدل های سه برسه و پنج برسه موجود بوده و می تواند دارای خشک کن داخلی و یا خارجی باشد. مدل های هیبریدی این دستگاه کارواش این اجازه را به کاربران می دهد تا از میان شستشو با برس، شستشوی بدون برس و یا ترکیبی از برس و پاشش آب فشار قوی گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. تنوع کارواش های دروازه ای به اندازه ای است که می تواند خواسته ها و انتظارات همه مشتریان با سلیقه های متفاوت را برآورده سازد.

 

کارواش تونلی

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک تونلی سریع ترین نوع دستگاه ماشین شوی در سرتاسر دنیا به شمار می آید. نحوه عملکرد دستگاه های کارواش تونلی به شکلی است که به دلیل وجود کانوایر شستشوی هم زمان چند خودرو امکان پذیر می گردد. کارواش تونلی قابلیت استفاده از محصولات گوناگون همانند فوم های رنگی، واکس های محافظ و … را دارد و مشتری هر یک را به دلخواه انتخاب می نماید. بهترین نکته در ارتباط با کارواش تونلی این است که هیچ زمان اضافه ای برای انجام بخش های مختلف به طول نمی انجامد. علاوه بر این با استفاده از دستگاه چرخ های اتومبیل به طور کامل شستشو و درخشان می شود. کارواش های تونلی مختلفی بر اساس تعداد وسایل نقلیه مراجعه کننده در هر ساعت طراحی شده اند. کارواش تونلی مجهز به کانوایر فولادی است که ماشین ها را در امتداد تونل انتقال می دهد و بسته به نوع آن ها از 50 تا 100 خودرو در هر ساعت شستشو می شود. ماشین شوی تونلی نیز همانند دروازه ای امکان استفاده از دو آب متفاوت یعنی آب معمولی یا بازیافتی برای شستشو و آب تصفیه شده یا تازه را برای آب کشی نهایی دارد که سبب بهینه سازی مصرف آب می گردد.

 

لینک های مفید :

دستگاه کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید