پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

تصورات نادرست در ارتباط با کارواش اتوماتیک و دستی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

 همان طور که رسیدگی به مسائل فنی اتومبیل مانند تعویض روغن آن دارای اهمیت می باشد، شستشوی منظم خودرو نیز یک امر مهم تلقی می شود. بنابراین در کارواش خدمات متنوعی به رانندگان ارائه شده که در حفظ و نگهداری خودرو تأثیر گذار است. صاحبان کارواش در تصمیم گیری برای نصب کارواش اتوماتیک دچار تردید هستند و از می خواهند بدانند چه نوع خدماتی رضایت مشتریان را جلب کرده و یا مقرون به صرفه تر است. بدون شک کارواش اتوماتیک حرفه ای از مزیت های بی شماری برخوردار است که می تواند بهترین امکانات را به مشتریان ارائه دهد.


تصورات رایج درباره کارواش اتوماتیک و دستی

در مقایسه کارواش دستی و کارواش اتوماتیک در میان مردم تصوراتی وجود دارد که در حقیقت نادرست بوده و شایسته است اطلاعات صحیح در اختیار این افراد قرار گیرد تا راه حل مناسب را برای شستشوی وسیله نقلیه خود انتخاب نمایند.


شستشوی دستی تمیز کننده بهتر خودرو؟

کارواش اتوماتیکاز گذشته تا کنون در کارواش های دستی از برس هایی استفاده می شود که برای تمیزتر شدن باید برس با فشار زیادی به سطح خودرو کشیده شوند. با این عمل نه تنها اتومبیل با کیفیت مناسب تمیز نمی شود بلکه با ایجاد خش به رنگ آن آسیب می رسد. این در حالی است که با استفاده از سیستم کارواش تمام اتوماتیک آلودگی ها توسط نازل های پاشش آب نرم شده و یا از بین می روند و در گام بعدی برس های استوانه ای عمودی و افقی با فشار مناسب بدنه خودرو و بخش های دارای خلل و فرج آن را شستشو می دهد. از طرفی مواد شوینده کارواش با لایه ای ضخیم سطح ماشین را پوشانده، کلیه آلودگی ها را در خود حل می کند و سبب تسهیل در لغزندگی برس ها بر روی بدنه می شود.


کارواش دستی دقت بیشتری دارد؟

کارواش اتوماتیکبسیاری از صاحبان خودرو تصور می کنند اگر به کارواش دستی مراجعه کنند اتومبیلشان با دقت و توجه بیشتری شسته شده و در نتیجه احتمال آسیب به آن کمتر است. اما در مورد کارواش های پر تردد چه می توان گفت؟ اگر در کارواش دستی تعداد مراجعه کنندگان زیاد باشد به منظور پاسخ گویی به همه مشتریان وقت کافی صرف شستشو نخواهد شد، بنابراین آلودگی های ماشین باقی می ماند و به دلیل تمیز نکردن ابزارهای شستشو مانند برس ذرات آلوده مانده در الیاف آن سبب ایجاد خراش در بدنه ماشین می شود. دستگاه کارواش اتوماتیک مجهز به برس هایی است که با دقت زیاد، سرعت بالا و کیفیت بسیار مطلوب همه سطوح دارای خلل و فرج خودرو را تمیز می کند.


شستشوی دستی آسیب نمی رساند؟

کارواش اتوماتیکبهتر است این موضوع را از یاد نبریم که قابل اطمینان ترین روش برای شستشوی وسایل نقلیه دستگاه شستشوی ماشین یا همان کارواش اتوماتیک می باشد. طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه تگزاس آمریکا در شستشوی دستی اسفنج و حوله های خانگی خش هایی تا عمق 0.1 خودرو ایجاد می کنند که با استفاده از شوینده های نامرغوب تشدید می شوند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کارواش تمام اتوماتیک علاوه بر این که اتومبیل را پاکیزه می کند و به رنگ آن جلا می بخشد، هیچ گونه خسارتی به رنگ و دیگر اجزای آن وارد نمی کند.




پاشش آب فشار قوی آسیب رسان است؟

کارواش اتوماتیکپاشش آب فشار قوی یک فناوری حرفه ای و بی نظیر در صنعت کارواش به شمار می آید. نازل های پاشش آب فشار قوی تعبیه شده در دستگاه ماشین شوی آلودگی های خودرو را به سرعت از بین می برند. استفاده نادرست از آب فشار قوی می تواند به وسیله نقلیه صدمه وارد کند؛ در حالی که در کارواش اتوماتیک آب با فشار و زاویه مناسب و به طور یکنواخت پاشش شده که مانع از بروز صدمات می گردد.






نتیجه گیری

کارواش اتوماتیکاکنون مزایای کارواش اتوماتیک بر کسی پوشیده نیست و بهره مندی از سیستم شستشوی اتوماتیک از جنبه های گوناگون مفید خواهد بود. زمان شستشو، مراقبت از خودرو، کیفیت شستشو، درخشندگی و … از جمله موضوعات مهمی است که در طراحی و ساخت دستگاه کارواش اتوماتیک در نظر گرفته شده است. اگر دارندگان اتومبیل بیش از هر چیز دیگری به وقت خود اهمیت می دهند، اگر به کیفیت شستشو و درخشندگی خودرو اهمیت می دهند و تحت هیچ شرایطی حاضر به آسیب رسیدن به اتومبیل خود نیستند، کارواش اتوماتیک هم زمان تمامی این خواسته ها را در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه و انرژی بر آورده می سازد.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاه ها

  1. آذر 26 1395 at 4:11 ب.ظ
    admin

    با سلام و احترام

    لطفا قیمت کارواش تونلی و دروازهای را همراه با قیمت انواع ابشنها به تفکیک اعلام کنید و متراژ مساحت لازم برای راه اندازی کارواش و قدرت برق مصرفی خط کارواش چه میباشد

    1. آذر 28 1395 at 8:10 ق.ظ
      admin

      با سلام
      شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت تجهیزات و دستگاه های کارواش اتوماتیک با شماره تماس 88999400 تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر از شما

نظرتان را با ما در میان بگذارید